بهترین سلاح های بازی Modern Warfare 2
کسری کاظمی

بهترین سلاح های بازی Modern Warfare 2

کسری کاظمی 12 آذر 1401 بدون دیدگاه
4,231 بازدید

جای شکی وجود ندارد که فرنچایز Call of Duty محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مجموعه بازی در سبک شوتر اول شخص و اکشن است. این عنوانی برای سال‌ها بر روی ژانر پادشاهی کرده و این‌طور که به نظر می‌رسد، به این زودی‌ها قصد خداحافظی ندارند. این موضوع به خوبی در نسخه‌های بازسازی و ریبوت از آثار قدیمی که فروش خارق‌العاده‌ای دارند قابل مشاهده است. اولین نمونه در سال 2019 با عنوان Call of Duty: Modern Warfare وارد بازار شد و اخیراً نیز شاهد انتشار دنباله مستقیم آن بازی هستیم. اگر می‌خواهید بهترین تفنگ های این عنوان را بشناسید، مطلب بهترین سلاح های بازی Modern Warfare 2 را دنبال کنید.

نبردی واقعی با بهترین سلاح های بازی Modern Warfare 2

ورژن ریبوت Modern Warfare 2 پنجاه سلاح مختلف را که در نسخه قبلی حضور داشته و یا برای اولین بار رونمایی می‌شوند، درون خود جای داده است. این بازی چیزهای بی نظیری که در بازی قبلی وجود داشت را برداشته و کلی به آن‌ها اضافه کرده است. با انتشار هر بازی جدید از مجموعه Call of Duty، این سؤال مطرح می‌شود که کدام اسلحه از همه بهتر و قوی‌تر است؟ خب این مطلب برای همین نوشته شده تا شما را از گیج شدن خارج کند. از شاتگان تا تک تیرانداز، طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها برای امتحان کردن در بازی Modern Warfare 2 وجود دارد. با ما همراه باشید تا بهترین تفنگ های بازی Modern Warfare 2 را بررسی کنیم.

1) Kastov 545

سلاح Kastov 545 بازی Modern Warfare 2

در آغاز فهرست بهترین تفنگ های بازی Modern Warfare 2 به یک سلاح عادی خواهیم پرداخت. Kastov 545 یا همان AK105 یکی از سه اسلحه Kastov در این بازی است. Kastov 545 به دلیل آسیب رسانندگی کمتر از سایر تفنگ‌های تهاجمی، در پایین‌ترین رتبه در لیست قرار دارد. به طور معمول، تمام تفنگ‌ها در Modern Warfare 2 آسیب بیشتری به بالاتنه وارد می‌کند، اما 545 میزان 28 دمیج در تمام مناطق بدن و 42 دمیج به سر وارد می‌کند. به طور معمول، اسلحه Kastov 545 نیاز به دقت و تلاش بیشتری از سوی بازیکن دارد؛ زیرا برای کشتن دشمنان، باید سه تیر حیاطی و یا چهار تیر به بدن وارد کنید. همچنین سرعت پایین شلیک تیرها، از مشکلات این اسلحه تا حدودی قدرتمند، ولی کند و میان رده است.

2) M16

تفنگ M16 بازی Modern Warfare 2

توانایی شما در استفاده مفید از اسلحه معروف و نام آشنای M16 بستگی به این دارد که تا چه اندازه بتوانید قابلیت سه تیر بودن حملاتش را به خوبی کنترل کنید. اگر هدفتان به خوبی در مسیر دیدتان قرار داشته باشد و فاصله شما با وی نیز کم باشد، به احتمال زیاد بتوانید به سرعت وی را زمین‌گیر کنید. مشکل بزرگ این است که متغیرهای زیادی در بازی وجود دارند که با در نظر گرفتن آن‌ها، نمی‌توان M16 را یک سلاح همیشه خوب و یکی از بهترین تفنگ های بازی Modern Warfare 2 نامید. این مایه تأسف است زیرا M16 در مقایسه با سایر سلاح‌های هم رده خود، آمار بالایی دارد. به‌عنوان‌مثال، این تفنگ دارای سرعت شلیک بالای 811 گلوله در دقیقه و سرعت شلیک خوبی است.

3) Lachmann-556

سلاح Lachmann-556

با اینکه آمار پایه اسلحه Lachmann-556 برای یک تفنگ تهاجمی تا حدودی متوسط است، ولی خیلی از بازیکنان حرفه‌ای از آن به عنوان یکی مورد علاقه‌های خود نام می‌برند. این اسلحه از نظر آسیب رسانی، آمار مشابهی را با تفنگ Kastov 545 به اشتراک دارد؛ البته سرعت تیرهای شلیک شونده‌اش بسیار بهتر و قابل‌اعتمادتر است. استفاده از Lachmann-556 در مراحل اولیه مقداری دشوار است؛ اما زمانی که ابزارهای اضافه‌ای برای اتصال به آن به دست بیاورید، تبدیل به یک ماشین کشتار خطرناک و یکی از بهترین سلاح های بازی Modern Warfare 2 می‌شود. این تفنگ در بردهای طولانی نیز دقت بسیار مرگباری دارد.

4) M4

سلاح M4

کاملاً درست و به جا است که اسلحه M4 در اواسط لیست بهترین تفنگ های بازی Modern Warfare 2 قرار گیرد؛ زیرا یک سلاح قابل اعتماد بدون نقاط قوت بسیار زیاد و عجیب و غریبی است که آن را تبدیل به مهم‌ترین تفنگ بازی کند. زمانی که ابزارهای اضافه آن را با تلاش به دست بیاورید، ولی می‌توانید به خوبی از آن به عنوان یکی از بهترین سلاح های تهاجمی درون بازی یاد کنید. سرعت شلیک گلوله‌ها در این بازی بسیار بالا بوده و با شلیک 4 تیر به بالاتنه، می‌توانید دخل دشمنان را بیاورید. برای کسانی که در این بازی با سلاح های تهاجمی آشنایی کافی ندارند، تفنگ M4 می‌تواند یکی از بهترین نمونه‌ها برای تازه کاران باشد که کار شما را در بسیاری موارد راه می‌اندازد.

5) STB 556

سلاح STB 556 بازی کال آف دیوتی

STB 556 یک سلاح فوق‌العاده قدرتمند در درگیری‌های نزدیک است. این سلاح یکی از سریع‌ترین زمان‌ها برای کشتن با سرعت 162 میلی‌ثانیه در فاصله 15 متری را دارد. علاوه بر این، سرعت شلیک 741 دور در دقیقه به این معنی است که شما به احتمال زیاد در محدوده ایده آل خود برنده خواهید شد. STB 556 همچنین بسیار دقیق است و نیازی نیست برای از بین بردن سلامت حریف سخت تلاش کنید. زمانی که دشمن بیش از 15 متر با شما فاصله داشته باشد، سلاح شروع به عملکرد پایین‌تر از بهینه خواهد کرد. البته هنوز هم می‌تواند تا برد 27.4 متر به شدت ضربه بزند، اما برای بهینه کردنش، نیاز به اضافه کردن ابزار و افزودنی‌ها دارید.

6) SP-R 208

سلاح SP-R 208 بازی کال آف دیوتی 2

با اینکه SP-R 208 اولین اسلحه Marksman Rifle است که در بازی باز می‌کنید، ولی یکی از مهم‌ترین و قابل احترام ترین تفنگ‌های درون بازی است. استاد شدن در استفاده از این اسلحه برای اینکه بتوانید به تک تیراندازها نیز خبره شوید، به شدت مهم است. با شلیک به سر و بالاتنه، به راحتی می‌توانید دشمنان را با یک تیر از پا در بیاورید. البته تمرین فراوان و یاد گرفتن قلق‌های تفنگ، اصلی‌ترین مانع میان شما و شکست‌ناپذیر شدن است. در زمینه راه اندازی، بهتر است بر روی سرعت و دقت زوم کردن تمرکز کنید تا بتوانید بهترین ورژن ممکن از آن را بسازید. این یکی از بهترین سلاح های بازی Modern Warfare 2 است.

7) MCPR-300

سلاح MCPR-300 بازی Modern Warfare 2

اولین اسلحه تک تیراندازی که در بازی به دست میاورید، یکی از بهترین سلاح های بازی Modern Warfare 2 نیز محسوب می‌شود. می‌توان گفت که این اسلحه یکی از بهترین تفنگ‌های همه کاره درون بازی هم هست. هنر تک تیراندازی در صورتی که بتوانید به خوبی در آن خبره شوید، یکی از لذت‌بخش‌ترین استراتژی‌های جنگی در بازی Modern Warfare 2 است. پس اگر تابه‌حال آن را امتحان نکرده‌اید، MCPR-300 فرصتش را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر این تفنگ را با مکانیک‌های مختلف دیگر درون بازی؛ مانند تله گذاری برای دشمنان ترکیب کنید، می‌توانید تبدیل به یک شبح مرگبار و شکست‌ناپذیر واقعی شوید.

8) FSS Hurricane

سلاح FSS Hurricane بازی کال آف دیوتی

زمان معرفی یکی از انعطاف‌پذیرترین سلاح های لیست بهترین تفنگ های بازی Modern Warfare 2 رسیده است. FSS Hurricane را می‌توان به هزار شکل مختلف شخصی سازی کرد، زیرا امکان نصب ابزارهای اضافه از پلتفرم M4 نیز بر روی وجود دارد. همچنین در خشاب اولیه آن پنجاه تیر به صورت پیش فرض وجود دارد که آمار فوق‌العاده‌ای است. با این حال هر چیز خوبی قطعاً نقطه‌ضعف‌هایی هم دارد. FSS Hurricane در نبردهای تک به تک ضعف خود را نشان داده و به راحتی در مقابل اکثر SMGهای قوی دیگر سر خم می‌کند. با این حال کسانی که به سراغش می‌روند، بدون شک نبردهای دورتر و وسطی را در ذهن دارند و به دوئل کردن فکر نمی‌کنند.

9) Lockwood 300

سلاح Lockwood 300 بازی کال آف دیوتی

نباید بهترین و کاربردی‌ترین شاتگان درون بازی را از قلم بیندازیم. Lockwood 300 در اصل ورژن بازسازی شده اسلحه 725 از بازی MW2019 است که چند برابر قوی‌تر و تهدیدآمیزتر وارد میدان شده است. البته افراد زیادی که به سمت این اسلحه‌ها می‌روند، بیشتر به دنبال از بین بردن تعادل در نبردهای تن به تن هستند. قدرت فوق‌العاده کشتن با تنها یک تیر از فاصله نزدیک، باعث شده تا Lockwood 300 از لحاظ قدرت و کیفیت، یکی از بهترین سلاح های بازی Modern Warfare 2 باشد. با این حال اگر از بازیکنان حرفه‌ای و جدی باشید، بدون شک سمت آن نخواهید رفت، زیرا در سطح و شأن شما نخواهد بود.

10) Fennec 45

تفنگ Fennec 45 کال آف دیوتی

Fennec 45 نمونه خیالی اسلحه KRISS Vector، یکی از بهترین و کاربردی‌ترین SMGهای درون دنیا است. همانند نمونه واقعی‌اش، استفاده از Fennec 45 در نبردهای میان رده، کلاس خاصی داشته و شما را در زمینه یکی از بازیکنان حرفه‌ای قرار می‌دهد. همچنین به دلیل سرعت به شدت بالای شلیک گلوله در دقیقه‌اش، این اسلحه در نبردهای نزدیک نیز قدرتش را به نمایش می‌گذارد. با این حال بهتر است از آن در فاصله‌های دور استفاده نکنید، زیرا به دلیل دقت پایینش، گلوله‌هایتان را حرام کرده و به جایی نخواهید رسید. پس استفاده از Fennec 45 به بازیکنان تازه کار توصیه نشده و بهتر است آن را برای سطوح بالاتر بگذارید.

11) TAQ-56

تفنگ TAQ-56 بازی Modern Warfare 2

اسلحه TAQ-56 در اصل برداشت آزاد بازی Modern Warfare 2 از تفنگ معروف Scar L است. برای استفاده بهینه از این اسلحه نیاز به اضافه کردن و ارتقای آن نیست، زیرا از همان اول یکی از قوی‌ترین تفنگ‌های تهاجمی بازی است. TAQ-56 یک ماشین کشتار به تمام معنا بوده که زمان کشتن 192 میلی‌ثانیه تا 28.2 متر را دارد.  TAQ-56 با سرعت شلیک 625 تیر در دقیقه در میان تفنگ‌های تهاجمی کندتر قرار دارد. از آنجایی که TAQ-56 در برد میانی و دورتر برتری دارد، بهتر است از دوئل‌های نزدیک و رودررو خودداری کنید، زیرا سلاح‌هایی با سرعت شلیک سریع‌تر، مانند SMG، معمولاً برنده می‌شوند.

12) Kastov 762

سلاح Kastov 762

Kastov 762 یا همان AK103، بهترین تفنگ تهاجمی در Modern Warfare 2 برای استفاده عمومی است. چیزی که Kastov 762 را بسیار قوی می‌کند این است که این سلاح مشخصات آسیب‌رسانی بالای خود را در بردهای شدید حفظ می‌کند و زمانی 300 میلی ثانیه برای کشتن بیش از 46 متر را هم دارد. سرعت شلیک کند 600 دور در دقیقه به این معنی است که شما بهتر است از عجله کردن در استفاده از این ماشین مرگبار قدرتمند خودداری کنید. این تفنگ از اوایل بازی به دست آمده و سپس شما باید به‌مرورزمان آن را تقویت کنید تا پتانسیل کاملش آزاد شده و بتوانید دشمنان را از آن سر نقشه از زمین محو کنید.

13) Kastov-74U

سلاح Kastov-74U بازی کال آف دیوتی

اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که به سریع حرکت کردن و عجله در نبرد علاقه دارید، پس اسلحه به شدت جذاب Kastov-74U از بهترین سلاح های بازی Modern Warfare 2 برای شما است. این تفنگ در برد 35.6 متری به بهترین شکل عمل می‌کند. این سلاح دارای زمان کشتن 184 میلی‌ثانیه در قسمت بالاتنه با پتانسیل کشتن دو ضربه به سر به دشمن است. هم چیز در این اسلحه به سرعت واکنش بازیکن بستگی دارد، پس اگر از بازیکنان تازه کار و محتاط‌تر هستید، بهتر است که فعلاً دور آن را خط بکشید. این اسلحه به حدی قدرتمند است که بازیکنان حرفه‌ای در تورنمنت‌ها به آن رو آورده و آن را جایگزین چیزهای دیگر کرده‌اند.

14) VAZNEV-9K

تفنگ VAZNEV-9K بازی Modern Warfare 2

VAZNEV-9K یا همان PP-19 Vityaz یکی از آن SMGهایی است که اکثر بازیکنان حرفه‌ای تا این لحظه به عنوان اسلحه سرعتی خود انتخاب کرده‌اند.  برای به‌کارگیری مفید آن، شما به تمرین و تلاش بیشتری نسبت به MP5 نیاز دارید. تحرک VAZNEV-9K آن بسیار خوب و قابل قبول بوده و بهترین شیوه استفاده از آن، در فاصله‌های نزدیک است. همچنین ابزارهای اضافه‌ای که بر روی آن نصب می‌کنید، حتی از قبل هم آن را شگفت‌انگیزتر می‌کنند. VAZNEV-9K بدون شک بهترین SMG درون بازی و یکی از بهترین سلاح های بازی Modern Warfare 2 است. فقط باید درست بدانید که چگونه و کجا از آن استفاده کنید.

15) SA-B 50

تفنگ SA-B 50 بازی Modern Warfare 2

تا بدین جا درباره سلاح های سرعتی با کاربرد نبرد از راه دور و متوسط صحبت کردیم، ولی بدون شک جای یک اسلحه برای نبردهای نزدیک و مستقیم خالی است. این جاست که SA-B 50 وارد می‌شود. می‌توان به گونه‌ای این تفنگ را به کار برد که رسماً تبدیل به یک شاتگان مخرب شده و هر حریفی که سر راهش بیاید را از پا در بیاورد. با این حال این تنها قابلیت SA-B 50 نبوده و می‌توان به خوبی از آن به عنوان یک اسلحه با برد متوسط نیز استفاده کرد. این تفنگ زمانی که با Double Time و Quick Fix جفت شود بهترین عملکرد را دارد؛ زیرا شما می‌توانید به راحتی در نقشه چرخیده و دشمنان را با یک تیر از بین ببرید.

جمع بندی

بهترین سلاح های بازی Modern Warfare 2

اگر از طرف‌داران قدیمی فرنچایز Call of Duty و مخصوصاً بازی Modern Warfare 2 اصلی که در سال 2009 منتشر شده بود باشید، قطعاً با بسیاری از انتخاب‌های درون این لیست آشنایی کافی دارید. با این حال گیمرهای جدیدتر که بازی‌های قدیمی را تجربه نکرده‌اند، شاید کمی در انتخاب بهترین و مفیدترین تفنگ‌ها به مشکل بربخورند. البته جای نگرانی نیست، زیرا بازی به خوبی شما را در مقابل سلاح‌های متنوع قرار می‌دهد تا خودتان به مرور با آزمون و خطا به نتیجه مورد نظر برسید. چه سلاح های کوچک و سبک و چه ابزار آلات جنگی عظیم و مخرب‌تر، برای هر کسی مورد خوبی در این لیست وجود دارد تا انتخاب کند.

انتخاب بهترین از میان خیل عظیمی از تفنگ‌های متنوع با قابلیت‌های خاص و برای نقشه‌های خاص، کار بسیار دشواری است. تنها تفنگ‌هایی که در این لیست مشاهده می‌کنید، بهترین و مهم‌ترین ابزار جنگی هستند که بدون شک باید در نبردهای خود درون Modern Warfare 2 استفاده کنید. البته انتخاب بهترین و مفیدترین اسلحه کاملاً به سلیقه شخصی هر گیمر بستگی دارد و ممکن است سلاح محبوب شما در لیست بهترین تفنگ های بازی Modern Warfare 2 حضور نداشته باشد. اگر از این دسته افراد هستید، پس همین حالا در بخش نظرات، به ما بهترین سلاح های بازی Modern Warfare 2 از نظر خود را معرفی کنید تا شاید برای افراد دیگری مفید واقع شوند.

منبع: Charlie INTEL

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام Call of Duty رکورد سریع‌ترین فروش را در سری دارد؟

نسخه ریبوت Modern Warfare 2 که به تازگی منتشر شده، با سریع‌ترین کسب یک میلیارد دلار سود، رکورد فروش را در فرانچیز خود شکاند.

۱
کدام Call of Duty بیشترین تعداد اسلحه ها را دارد؟

بازی Call Of Duty: WWII با تعداد 77 اسلحه در دنیای خود، رکورد بیشترین تعداد اسلحه را در فرانچایز خود شکسته است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.