Warzone
یحیی رحیمی

بازی Warzone را با 120 فریم بر ثانیه روی Xbox Series X تجربه کنید؛ PS5 فعلاً نه

یحیی رحیمی 25 آبان 1399 بدون دیدگاه
622 بازدید

یکی از ویژگی‌های مهم کنسول‌های نسل نهم، پشتیبانی از قابلیت 120 فریم بر ثانیه و فراتر از آن است. کنسول‌های PS4 و Xbox One فریم ریت متوسطی ارائه می‌دادند که نسبت به PC فاصله زیادی داشت. استودیو Infinity Ward به‌تازگی از افزودن قابلیت اجرا با 120 فریم بر ثانیه به بازی Warzone خبر داده و کاربران کنسول Xbox Series X قادر به استفاده از ویژگی جدید خواهند بود.

چند روز پیش جزئیات آپدیت آخر بازی Warzone منتشر شد اما در مورد افزایش فریم ریت بازی، هیچ نشنیدیم؛ این بازیکنان بودند که موفق به یافتن قابلیت 120 فریم بر ثانیه شدند. بسیاری از کاربران کنسول Xbox Series X از افزایش نرخ فریم ریت بازی Warzone خبر داده‌اند اما هیچ تغییری روی کنسول پلی استیشن 5 ایجاد نشده است.

فروشگاه مایکروسافت هم بازی Warzone و Modern Warfare را به‌عنوان بازی‌هایی با پشتیبانی از قابلیت 120FPS فهرست بندی کرده است. وب‌سایت Digital Foundry با انتشار گزارش‌های مختلف، تصمیم به تست بازی روی سری ایکس گرفت و در گزارش خود، افزایش نرخ فریم ریت را تائید کرد. این وب‌سایت گفته که نرخ فریم بین 100 تا 120 در حال بالا و پایین شدن بوده است.

این گروه، تست‌هایی روی نسخه پلی استیشن 5 بازی انجام داده و بر اساس آن، هیچ تغییری در زمینه فریم ریت ایجاد نشده و همان 60FPS ادامه داده‌شده است. بازی Warzone ازجمله عناوینی است که توسط قابلیت Backwards Compatibility روی پلی استیشن 5 اجرا می‌شود و باید نسخه ارتقاءیافته بازی توسعه داده شود تا قابلیت 120 فریم بر ثانیه در این کنسول فعال شود.

وب‌سایت یوروگیمر از استودیو و ناشر بازی درخواست انتشار جوابیه‌ای داشته اما هنوز هیچ توضیح منطقی برای نسخه نسل نهم بازی وارزون وجود ندارد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.