بیاند گود اند ایول تولید بازی Beyond Good and Evil 2
محمد صادق شجاعی

بازی Beyond Good and Evil 2 هنوز در اوایل تولید قرار دارد

محمد صادق شجاعی 10 آذر 1401 بدون دیدگاه
191 بازدید

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، پس از گذشت 15 سال از زمان شروع تولید و بارها تاخیر، بازی Beyond Good and Evil 2 (بیاند گود اند ایول 2) هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار داشته و زمان زیادی تا انتشار آن باقی مانده است.

بازی Beyond Good and Evil 2 برای یوبی سافت مایه شرمساری است. پس از آن که طرفداران سال‌ها تقاضای انتشار دنباله بازی بیاند گود اند ایول را داشتند، در سال 2016 این اثر معرفی شد. اما در سال‌های بعد خبر جدیدی منتشر نشده و روند ساخت در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. تا‌کنون بار‌ها بازی بیاند گود اند ایول 2 با تاخیر مواجه شده و تاریخ انتشار آن تغییر کرده است. اکنون بازی Beyond Good and Evil 2 در نقطه‌ای قرار دارد که بازیکنان بسیاری آن را به عنوان یک پوچ‌افزار شناخته و از تجربه این اثر قطع امید کرده‌اند.

با این وجود که به صورت قطعی نمی‌توان دنباله بیاند گود اند ایول را یک پوچ‌افزار معرفی کرد، اما به نظر می‌رسد که تا انتشار این زمان زیادی باقی مانده است. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در گزارشی که تام هندرسون، ژورنالیست مطرح صنعت ویدیو گیم در وب سایت Insider-Gaming منتشر کرده، ادعا شده است که بازی Beyond Good and Evil 2 هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد. این در حالی است که 6 سال از زمان معرفی و 15 سال از زمان آغاز ساخت این اثر می‌گذرد. گفته‌های تام هندرسون با گزارش‌های منتشر شده در اوایل سال جاری مطابقت دارد.

بیاند گود اند ایول تولید بازی Beyond Good and Evil 2

تولید Beyond Good and Evil 2 احتمالا از نو شروع شده است

تام هندرسون بیان می‌کند که تست‌های مختلف بازی Beyond Good and Evil 2 به صورت داخلی و خارجی در فصل تابستان برگزار شده است. این تست‌ها از کمبود محتوا رنج برده و کیفیت پایین جزئیات و جلوه‌های بصری مشهود بوده است. بر اساس این موارد به نظر می‌رسد که روند ساخت بازی بیاند گود اند ایول 2 از ابتدا شروع شده و بخش‌های زیادی از نسخه آلما کنار رفته است.

شرکت یوبی سافت در بیانیه‌ای اعلام کرده است: «ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 در حال انجام است و تیم سازنده سخت تلاش می‌کند که به وعده بلند‌پروازانه خود عمل کند». واضح است که در آینده نزدیک اطلاعات جدیدی از وضعیت بازی بیاند گود اند ایول 2 منتشر نخواهد شد. تام هندرسون در گزارش خود حدس می‌زند که ممکن است حداقل تا چند سال دیگر هیچ خبری از این اثر مخابره نشود.

نظر شما در مورد شرایط بازی Beyond Good and Evil 2 چیست؟ به نظر شما این اثر در چه سالی منتشر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.