Beyond-Good-and-Evil-2
یحیی رحیمی

Beyond Good and Evil 2 نویسنده تازه‌ای پس از پانزده سال توسعه جذب کرد

یحیی رحیمی 14 مرداد 1401 بدون دیدگاه
287 بازدید

بازی Beyond Good and Evil 2 بدون شک در صدر فهرست بازی‌هایی قرار دارد که باورمان نمی‌شود هنوز در حال توسعه است. یوبی سافت بارها تایید کرده که دنباله بازی تحسین‌شده فراسوی نیک و بد همچنان در دست ساخت است؛ اما اینکه چه زمانی این فرایند طولانی به پایان می‌رسد، هیچ سرنخی نداریم. یوبی‌سافت موفق به جذب نویسنده بازی Saints Row شده و او را به‌عنوان نویسنده ارشد بازی گمارده است.

سارا آرلانو در صفحه توییتر خود از پیوستن به یوبی سافت و فرایند تولید بازی فراسوی نیک و بد 2 خبر داد. او که به‌عنوان طراح روایی برای شرکت‌های مختلفی همچون بلیزارد کار کرده، ماجراجویی تازه‌ای در یوبی سافت شروع می‌کند. او همچنین یکی از نویسندگان بازی Saints Row است که قرار است آخر این ماه منتشر شود. وی کار در استودیو Volition را رها کرده تا به‌عنوان نویسنده ارشد، مسئولیت تیم نویسندگان بازی فراسوی نیک و بد 2 را به دست بگیرد.

گفتنی است خبر ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 در سال 2008 منتشر شد و آن زمان گفته شد که مراحل تحقیق و بررسی در شرف آغاز است. از سال 2014 تابه‌حال نیز هر بار خبری در مورد ادامه تولید بازی دریافت کرده‌ایم و یوبی‌سافت تایید کرده که تولید بازی لغو نشده است. تابه‌حال تنها یک طرح هنری از بازی منتشر شده و خبری از تاریخ انتشار نیست. یوبی سافت ابایی از انتشار بازی در دیرترین زمان ممکن ندارد و به نظر می‌رسد که این بازی همچنان رگه‌هایی از حیات نشان می‌دهد. پیوستن نویسنده جدید بدین معنی است که ساخت بازی همچنان در جریان است.

نویسنده بازی Beyond Good and Evil 2

ادامه ساخت Beyond Good and Evil 2

کارنامه کاری خانم سارا آرلانو بسیار درخشان است و به نظر او فرد مناسبی برای هدایت تیم نویسندگان بازی جدید یوبی سافت به‌حساب می‌آید. سخنگوی مایکروسافت در ایمیلی که برای رسانه PC Gamer فرستاده از ورود سارا آرلانو به تیم تولید بازی Beyond Good and Evil 2 استقبال کرده و به او خوش‌آمد گفته است. این فرد در ادامه نوشت که تیم تولید بازی فراسوی نیک و بد 2 با تمام قوا در حال تولید بازی است و آن‌ها تلاش می‌کنند تا به قول داده‌شده عمل کنند.

استخدام نویسنده ارشد برای این بازی خبر چندان خبری برای طرفداران نیست؛ این نشان می‌دهد که هنوز داستان و بخش‌هایی از آن نهایی نشده است. آگهی استخدامی برای جذب افراد جدید ثبت شده و نشانه‌هایی از شروع تولید دوباره دیده می‌شوند. مشخص نیست در طی پانزده سال اخیر چه اتفاقاتی افتاده و ساخت بازی چه اندازه پیشرفت کرده است. بدون شک این جایگاه مناسبی برای یک بازی ویدیویی تراز اول نیست. فرایند تولید فراسوی نیک و بد 2 وارد مرحله تست خارجی شده است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.