بازی Assassin’s Creed Red
یحیی رحیمی

کاراکتر اصلی Assassin’s Creed Red یک سامورایی واقعی آفریقایی است

یحیی رحیمی 7 مرداد 1402 5 دیدگاه
846 بازدید

پروژه جدید سری بازی اساسنیز کرید در حال ساخت است و اطلاعات تازه‌ای از آن فاش شده است. بازی Assassin’s Creed Red در مورد ژاپن دوران سامورایی است و گزارش‌های مختلفی در مورد کاراکترهای اصلی آن در دست است. طبق گزارش‌ها، دو شخصیت اصلی، یک نینجا شینوبی و یک جنگجو سامورایی در دسترس خواهند بود. کنترل دو کاراکتر ایده جذابی است، اما یوبی‌سافت قدمی فراتر گذاشته است. کاراکتر سامورایی بر اساس یک شخصیت تاریخی واقعی ساخته شده است و برای اولین بار در این سری، کنترل یک فرد واقعی را بر عهده می‌گیریم.

گزارش جدید تام هندرسون، ابعاد بازی Assassin’s Creed Red را فاش می‌کند. این بازی دو شخصیت اصلی دارد که در گزارش‌های پیشین از آن‌ها باخبر شدیم. یکی از آن‌ها یک شینوبی زن خواهد بود و دیگری نیز یک سامورایی مرد. هر شخصیت نیز سبک مبارزه و حرکات ویژه خود را خواهد داشت. در واقع بازی ترکیب مبارزات آزاد و همچنین روند مخفی‌کاری است. اینسایدر گیمینگ مدعی است که کاراکتر سامورایی در اصل یک فرد واقعی است و بر اساس یک پناهنده آفریقایی طراحی شده است.

یکی از کاربران ردیت به نظریه‌پردازی در این مورد پرداخت. او می‌گوید که سامورایی سیاه‌پوست، فردی به نام یاسوکه است. یاسوکه یک سامورایی آفریقایی بود که در قرن شانزدهم میلادی به قبیله اودا (Oda) و شخص اودا نوبونگا خدمت می‌کرد. یاسوکه طبق اطلاعات تاریخی، فردی آفریقایی اهل کشور موزامبیک بود که تحت فرمانروایی آلساندرو والینگانو ایتالیایی به ژاپن فرستاده می‌شود. احتمالاً او یک برده بوده است. یاسوکه در سال 1582 به‌عنوان حامل شمشیر برای اودا نوبوناگا خدمت می‌کرد و کاتانا مقدس او را جابه‌جا می‌کرد.

شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Red

شخصیت اصلی Assassin’s Creed Red 

یاسوکه پس از آنکه اودا بونوناگا هاراکیری می‌کند و خودش را می‌کشد، همراه نیروهای جانشینش این حاکم در جنگی تمام‌عیار شرکت می‌کند. او در نهایت به دام دشمن می‌افتد و اطلاعات اندکی در مورد اتفاقات بعدی در دسترس است. در صورتی که این سامورایی سیاه‌پوست در بازی جدید یوبی‌سافت حضور داشته باشد، داستان بازی Assassin’s Creed Red باید به اتفاقات قرن شانزدهم میلادی بپردازد. واضح است که این تئوری می‌تواند کاملاً اشتباه باشد و یک حدس نادرست بر اساس یک گزارش بی‌اساس باشد.

سری بازی اساسنیز کرید هیچ‌گاه کنترل یک فرد تاریخی واقعی را به بازی‌کننده نداده است. یوبی‌سافت همیشه از شخصیت‌های خیالی استفاده می‌کند و ترجیح می‌دهد تا شخصیت‌های تاریخی را در پی‌رنگ بگنجاند. برای نمونه شاهد حضور کلئوپاترا در بازی Assassin’s Creed Origins بودیم. در نهایت ممکن است شخصیت سامورایی Assassin’s Creed Red فردی مشابه یاسوکه باشد و با الهام از او طراحی شده باشد. در عین حال، ایده کنترل دو شخصیت به‌صورت هم‌زمان هیجان‌انگیز است و اینکه می‌تواند حس و حال متفاوتی به بازی جدید بدهد. نظر شما چیست؟

منبع: TheLoadout

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • علی

    علی

    مهمان

    فعلا نسخه میراژ بیاد ببینیم چیه تا بعدی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    AH112

    مهمان

    چرا راجب شخصیت نینجا چیزی ننوشتن؟!

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به AH112

      نویسنده

      تنها شایعه شده که این شخصیت زن خواهد بود و اطلاعاتی در دست نیست.

  • KURD WARRIOR

    KURD WARRIOR

    مهمان

    مصداق بارز قیمه هارو بریز تو ماستا همینه/سامورایی سیاه پوست.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Ario در پاسخ به KURD WARRIOR

      مهمان

      ولی واقعا وجود داشته، یه برده آفریقایی بوده به اسم یاسوکه توسط تاجرای ایتالیایی از یکی از مستعمره های پرتغال تو آفریقا خریداری میشه و بعدش دوباره از گوآی هند که بازم مستعمره پرتغال بود با کشتی تجاری وارد خاک ژاپن میشه و به اودا نوبوناگا حاکم وقت ژاپن فروخته میشه و اون رو به عنوان یه سامورایی تربیت میکنن تو خیلی از جنگ ها هم مثه نبرد تنموکوزان حضور داشته