Beyond-Good-and-Evil 2
یحیی رحیمی

گیم پلی Beyond Good and Evil 2 وضعیت خوبی ندارد

یحیی رحیمی 23 مرداد 1401 بدون دیدگاه
343 بازدید

آخرین اخبار بازی حکایت از شروع روند تست و آزمایش بازی Beyond Good and Evil 2 دارند؛ اما افرادی که این اثر را تجربه کرده‌اند، هیچ درکی از محتوای آن پیدا نکرده و معتقدند که کیفیت بازی ضعیف و بی‌هویت است. یوبی سافت بارها تائید کرد که تولید بازی فراسوی نیک و بد 2 به‌خوبی پیش می‌رود و این بازی همچنان در دست ساخت است؛ اما گزارش جدید نشان می‌دهد که گیم پلی به هیچ عنوان کامل نیست و سال‌ها تا عرضه رسمی فاصله داریم.

در حالی که بازی Skull and Bones یوبی سافت پس از مدت‌ها توسعه و چندین بار تأخیر بالاخره امسال منتشر می‌شود؛ وضعیت بازی Beyond Good and Evil 2 چندان رضایت‌بخش نیست. دنباله اثری که سال 2003 منتشر شد، از سال 2008 در حال ساخت است و به‌صورت رسمی در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد. هر ساله خبرهایی در مورد ادامه ساخت بازی منتشر می‌شود؛ اما خبری از تاریخ انتشار و اتمام روند ساخت نیست. گزارش‌ها نشان می‌دهند که تیم توسعه در طی چند سال اخیر بارها تغییر پیدا کرده است.

گیم پلی Beyond Good and Evil 2 

وضعیت نامناسب Beyond Good and Evil 2 

تام هندرسون از گزارشگران معروف مدعی است تست و بررسی بازی از ماه گذشته شروع شده است. او تصاویر و ویدیوهایی از دو منبع دریافت کرده که نشان‌ از ناقص بودن بازی دارد. با مقایسه ویدیو گیم پلی سال 2018 و ویدیوهای جلسات پلی‌تست، می‌بینیم که تولید بازی پیشرفتی نداشته و این اثر با تکمیل شدن فاصله بسیار زیادی دارد. او معتقد است که نسخه جدید کیفیت پایین‌تری از آنچه در سال 2018 دیدیم دارد. وی در ادامه می‌گوید که بازی «سال‌ها تا انتشار» فاصله دارد و فاقد مسیر مشخص است.

جذب دو نویسنده جدید برای بازی Beyond Good and Evil 2 نشان می‌دهد که هنوز نگارش داستان به پایان نرسیده و اینکه تولید بازی همچنان در جریان است. هندرسون معتقد است که تولید بازی بار دیگر از صفر شروع شده و در نتیجه چندین سال تا انتشار آن باقی مانده است. هندرسون همچنین اندکی از روند بازی را شرح داده و می‌گوید که بازی‌کنان می‌توانند شخصیت اصلی خود را بسازند و اینکه جانورانی مانند پاندا و کوسه نیز وجود دارند.

فردی که موفق به تست بازی شده از نبود محتوای مناسب می‌گوید و اینکه در جلسه تست و بررسی، هیچ درکی از گیم پلی و بازی دریافت نکرده است. کنفرانس زنده Ubisot Forward قرار است روز دهم سپتامبر برگزار شود و ممکن است که بازی فراسوی نیک و بد 2 نیز بخشی از آن باشد. تولید بازی با جذب دو نویسنده جدید همچنان در جریان است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.