بازی Microsoft Flight Simulator
مهدی ملکی

مناطق دیدنی انگلستان به زودی به بازی Microsoft Flight Simulator افزوده خواهند شد

مهدی ملکی 8 آذر 1399 بدون دیدگاه
322 بازدید

بازی Microsoft Flight Simulator یکی از قدیمی‌ترین مجموعه بازی‌های شبیه‌ساز صنعت بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود. این مجموعه هنگامی که کسی به شبیه‌سازی اهمیتی نمی‌داد، تجربه‌ای را خلق کرد که سال‌ها بعد هم مدیون آن خواهیم بود. به صورتی که سال‌ها قبل و هم‌زمان با انتشار اولین نسخه‌های مجموعه، ارتش ایالات‌متحده به استفاده از این شبیه‌ساز پرداخت و اکنون بسیاری از شبیه‌ساز‌های پرواز دنیا مبتنی بر این بازی عمل می‌کنند. با اینکه شاید فکر کنید محیط‌های بازی تمام شده است اما توسعه دهندگان اعلام کرده‌اند که هنوز کارمان با این بازی به اتمام نرسیده است؛ مقصد بعدی انگلستان خواهد بود.

آخرین آپدیت بازی Microsoft Flight Simulator تمرکز خود را به کشور انگلستان معطوف خواهد کرد. این آپدیت در ماه ژانویه عرضه خواهد شد و سومین به‌روزرسانی بزرگی محسوب می‌شود که یک سری تغییرات اساسی را در بازی پدید می‌آورد. از همین حالا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مناطق دیدنی انگلیس، اسکاتلند و ولز به بازی اضافه شوند؛ استودیو Asobo توسعه‌دهنده بازی به تازگی فاش کرده است که ما باید منتظر 60 الی 70 منطقه جدید باشیم که همه آن‌ها جزوی از جاذبه‌های گردشگری بریتانیای کبیر محسوب می‌شوند و در این آپدیت جدید لحاظ خواهند شد.

البته این تنها موردی نیست که در سومین آپدیت بازی به آن پرداخته خواهد شد؛ در واقع طبق سنت دو آپدیت قبلی، ما باید منتظر اضافه شدن مجموعه جدیدی از فرودگاه‌ها باشیم که با عرضه این به‌روزرسانی شروع به فعالیت می‌کنند. در حال حاضر Heathrow، تنها فرودگاه انگلستان به شمار می‌آید که در شهر لندن بازی Microsoft Flight Simulator واقع شده است؛ اما با عرضه این بسته توسعه‌دهنده می‌توان انتظار داشت که بازیکنان انگلیسی از این عذاب نجات پیدا کنند و بتوانند پروازشان را از فرودگاه نزدیک محل تولدشان شروع کنند.
دو آپدیت قبلی با تمرکز بر کشور‌های ژاپن و ایالات‌متحده آمریکا منتشر شده بودند و همان‌طور که از نام آن‌ها بر می‌آید، مناطق محلی و ملی این کشور‌ها را به عنوان جاذبه‌های گردشگری به بازی اضافه کردند.

بازی Microsoft Flight Simulator مدتی پیش به طور انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و همچنین رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و به نظر می‌رسد با روند عرضه آپدیت‌های منطقه‌ای، بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.