دانلود بازی Evil West برای PS5
دانلود بازی Evil West برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Evil West برای PS5

پارسی گیم 15 آذر 1401 بدون دیدگاه
3,158 بازدید

دانلود بازی Evil West برای پلی استیشن 5

بازی‌های وسترن از گذشته طرفداران خاصی داشته‌اند. تجربه دوران غرب وحشی با انواع تجهیزات و سلاح‌های منحصر به فردش و همچنین روایت‌های بسیاری که می‌توان در این قالب گفت، باعث شده تا بسیاری از بازیکنان از این بازی‌ها استقبال کنند. از جمله بهترین بازی‌های اکشن وسترن می‌توان به سری رد دد ریدمپشن اشاره کرد. تلفیق سبک وسترن با عناصر علمی تخیلی و اکشن، خلق آثار جدیدی را منجر می‌شود. بازی Evil West از استودیو Flying Wild Hog جدیدترین بازی اکشن و ماجراجویی وسترن بوده که دنیایی تاریک، ماورایی و مملو از اهریمن‌ها را برای گشت و گذار و تجربه در اختیار شما قرار خواهد داد.

شما در این بازی نقش یکی از اعضای گروه زبده و قدرتمند شکارچیان خون‌آشام را خواهید داشت. به تازگی نیروهای اهریمنی در سراسر سرزمین گسترش پیدا کرده و تباهی را به آن آورده‌اند. حال باید این ترس و وحشت را که در سایه‌ها کمین کرده بود از بین برده و به یک ابرقهرمان وسترن برای جامعه تبدیل شوید. گیم پلی بازی با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و عناصر علمی تخیلی و اکشن در آن به شدت خوب پیاده‌سازی شده است.

راهنمای قدم به قدم بازی Evil West

راهنمای قدم به قدم بازی Evil West

بازی Evil West توسط استودیو Flying Wild Hog ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Evil West با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Evil West

در طول بازی باید به کمک تجهیزات و سلاح‌های گرم خود، به استقبال انواع هیولاها، خون‌آشام‌ها و موجودات شرور دیگر بروید. بخش داستانی بازی مملو از مراحل جذاب و چالش‌برانگیز بوده و با پیشروی در آن‌ها، قدرت سلاح‌های خود را ارتقا خواهید داد. علاوه بر این کاراکتر شما به انواع قابلیت‌های ویژه نیز دسترسی دارد که به مرور باز شده و قدرت‌های بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد. بازی از Co-op پشتیبانی کرده و می‌توانید تمامی بخش‌های بازی را به صورت چندنفره همراه دوستان خود تجربه کنید. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک زیبا و چشم‌نواز و جلوه‌های ویژه حیرت انگیزش اشاره کرده که تجربه را بیش از پیش لذت‌بخش خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Red Dead Redemption 2 و Days Gone را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Evil West برای پلی استیشن 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Evil never sleeps… but it bleeds.
A dark menace consumes the American frontier. As one of the last agents in a top-secret vampire-hunting institute, you are the final line between humanity and a deep-rooted terror that now emerges from the shadows. Rise up to become a Wild West Superhero, eradicate the vampire threat and save the United States! In visceral, explosive combat, unleash hell with your firearms, lightning-fueled gauntlet and gadgets. Kill bloodthirsty monstrosities in style as a lone hunter or in co-op with a friend. Explore and fight in a narrative-driven campaign while upgrading your weapons and hunting tools. Unlock new perks to evolve your monster-slaying mastery, crafting your own playstyle to defeat the supernatural hordes.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 32.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Evil West در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Evil West نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 5 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.