زمان مورد نیاز A Plague Tale Requiem
یحیی رحیمی

زمان مورد نیاز بازی A Plague Tale Requiem

یحیی رحیمی 26 مهر 1401 2 دیدگاه
920 بازدید

بدون شک شما هم مانند هر گیمر دیگر به تجربه بازی جدید یک داستان طاعونی علاقه‌مند هستید. در مطلب نمرات و نقد بازی A Plague Tale Requiem به صحبت‌های منتقدان در مورد این اثر اکشن ماجراجویی پرداختیم و جنبه‌‌های مختلف آن را بررسی کردیم. اگر می‌خواهید به دانلود بازی بپردازید یا اینکه از اشتراک گیم پس استفاده و ماجرای هوگو و آمیسیا را دنبال کنید، بهتر است ابتدا نگاهی به زمان مورد نیاز A Plague Tale Requiem بیندازید.

داستان بازی پس از اتفاقات A Plague Tale Innocence دنبال می‌شود. همراه آمیسیا، هوگو، بئاتریس و لوکاس خواهیم شد و به شهر تازه‌ای در جنوب فرانسه سفر می‌کنیم. هدف آن‌ها، نجات هوگو از بیماری و در عین حال قدرت اصلی او به نام ماکیولا است. داستان طبق انتظار آنها پیش می‌رود، اما به یک‌باره همه‌چیز تغییر می‌یابد و دوران استرس‌زا و پرتنش برای این خواهر و برادر شروع می‌شود. جستجو برای راه درمان و کمک به هوگو همچنان ادامه دارد.

تعداد مراحل بازی A Plague Tale Requiem

قبل از آنکه به زمان مورد نیاز A Plague Tale Requiem بپردازیم، لازم است ابتدا تعداد مراحل یا قسمت‌های بازی را مورد بحث قرار دهیم. داستان متشکل از 17 قسمت یا مرحله است. از این لحاظ تغییر چندان زیادی با بازی پیشین نمی‌بینیم. هرکدام از چپترها در مکان متفاوتی روایت می‌شوند که دارای حس و حال مخصوص به خود هستند. منتظر ترکیبی از مخفی‌کاری، کاوش و مبارزه در هر مرحله باشید. مرحله اول حالت پیش‌درآمد و شروع دارد و سپس پانزده مرحله کامل در اختیار دارید و در نهایت هم قسمت آخر از راه می‌رسد.

زمان مورد نیاز A Plague Tale Requiem

زمان مورد نیاز A Plague Tale Requiem

تمام کردن هر قسمت از بازی نیازمند کمتر از یک ساعت وقت است. مراحل بازی اندکی از Innocence طولانی‌تر هستند و باید کارهای مختلفی انجام دهید. البته هر قسمت از بازی به یک اندازه طولانی نیست و این به شما بستگی دارد که چقدر صرف گشت و گذار در بازی و کسب اچیومنت و یافتن رازهای بازی کنید. به‌طور کل باید بگوییم که زمان مورد نیاز A Plague Tale Requiem بین 14 تا 18‌ساعت متغیر است و در این زمان می‌توانید داستان کلی را تمام کنید.

گفتنی است این یک بازی خطی است و خبری از مراحل فرعی نیست. وب‌سایت How Long to Beat می‌گوید که تمام کردن داستان اصلی حدود شانزده ساعت طول می‌کشد. در حال حاضر مشخص نیست که کسب تمامی اچیومنت‌ها یا تروفی‌ها چقدر زمان نیاز دارد و احتمالاً باید 20 تا 22 ساعت صرف کسب تمامی اچیومنت‌ها کنید. چند ساعت تا عرضه بازی باقی‌مانده و به‌زودی می‌توانید به دانلود بازی از پارسی گیم بپردازید. در صورتی که این اثر را تجربه کرده‌اید، زمان ثبت‌شده خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GodisGeek

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    سلام این بازی کرک میشه به نظرتون؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به حمید

      نویسنده

      سلام عزیز بازی کرک شده و می‌تونید از پارسی گیم دانلود کنید