بازی A Plague Tale: Requiem
یحیی رحیمی

تمام کردن A Plague Tale: Requiem حدود 18 ساعت طول می‌کشد

یحیی رحیمی 2 مهر 1401 بدون دیدگاه
398 بازدید

بازی A Plague Tale: Requiem یکی از هیجان‌انگیزترین عناوین پاییز امسال است که مانند بازی اول به‌صورت خطی دنبال می‌شود و تجربه‌ای گسترده‌تر ارائه می‌دهد. بخش‌های مهمی از گیم پلی تا داستان بازی توسط سازندگان افشاء شده‌‌اند و به‌تازگی نیز اطلاعات بیشتر از طول داستان مشخص شده است. طراح مراحل بازی در گفتگو با مجله Play، زمان مورد نیاز A Plague Tale: Requiem را اعلام کرده و می‌دانیم که برای تمام کردن بازی باید حدود دو برابر وقت بیشتری نسبت به بازی اول اختصاص دهیم.

کوین پینسون در گفتگو با مجله PLAY از مدت‌زمان لازم برای تمام کردن A Plague Tale: Requiem صحبت کرده است. وی می‌گوید که تمام کردن بازی حدود 15 تا 18 ساعت زمان می‌برد و اگر فردی بخواهد تمام جنبه‌های بازی را ببینید، باید چند ساعت بیشتر هم اختصاص دهد. بازی اول این سری به نام A Plague Tale Innocence حدود 9 تا 10 ساعت محتوا داشت و بازی کوتاهی به‌حساب می‌آمد، اما دنباله بازی دارای محتوای بیشتر است و تفاوت میان این دو کاملاً واضح و مشخص است.

زمان مورد نیاز برای تمام کردن A Plague Tale: Requiem

زمان لازم برای تمام کردن A Plague Tale: Requiem

پینسون در ادامه توضیحاتی در مورد طراحی مراحل بازی ارائه کرد. وی می‌گوید که طول و زمان تمام کردن بازی برای آن‌ها چندان اهمیت نداشته و آنچه اهمیت دارد، نحوه ارائه محتوا و ریتم روایت و نمایش محتوا است. وی می‌گوید که طول داستان بدون هیچ دلیلی افزایش نیافته و آن‌ها بازی را با محتوای کش‌دار پر نکرده‌اند و بلکه توجه بسیار زیادی به‌سرعت پیشرفت داستان و بازی کرده‌اند. طراح مراحل بازی در این مورد گفت:‌ «همه‌چیز به‌سرعت پیشرفت و گام‌برداری مربوط می‌شود، خبری از محتوای پرکننده نیست و نیازی نداریم که بازی را بدون دلیل کش بدهیم».

وی در ادامه افزود: «ناشر ما، شرکت Focus Entertainment ما را تشویق به تعیین زمان مورد نیاز بر اساس داستانی که ما می‌خواهیم روایت کنیم می‌کند و در نتیجه هدف ما ارائه بازی با مدت‌زمان مشخصی نیست. این فاکتوری نیست که ما هنگام ساخت بازی اول در نظر بگیریم. ما تیم کوچکی متشکل از هفتاد نفر هستیم و باید کاملاً در مورد انتخاب‌هایمان جدی باشیم». با این حساب زمان مورد نیاز A Plague Tale: Requiem چندان اهمیتی برای بازی‌سازها ندارد و آن‌ها می‌خواهند داستان خود را با سرعت رضایت‌بخشی روایت کنند.

نسخه جدید بازی A Plague Tale پیشرفت بسیار زیادی نسبت به نسخه اول داشته است. از سویی آمیسیا می‌تواند سلاح به دست بگیرد و حتی با دشمنان بجنگد. این مسئله باعث شده تا مخفی‌کاری، تنها شیوه ممکن برای جنگیدن نباشد و بلکه بازی‌کننده می‌تواند به روش‌های مختلفی برای پیش بردن بازی رو بیاورد. در عین حال گرافیک بازی در سطح تازه‌ای قرار گرفته و داستان نیز متفاوت با نسخه اول است. ماه گذشته بود که تولید بازی A Plague Tale: Requiem پایان یافت و منتظر عرضه آن در تاریخ 18 اکتبر برای کنسول ایکس باکس سری و کامپیوتر هستیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.