جام جهانی قطر FIFA 23
یحیی رحیمی

تصاویر و ویدیوهای حالت جام جهانی FIFA 23 فاش شد

یحیی رحیمی 21 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,467 بازدید

شرکت EA Sports برنامه‌های ویژه‌ای برای جام جهانی 2022 قطر دارد و علاوه بر آپدیت بخش آلتیمت تیم، جام جهانی به‌صورت یک مود یا حالت مستقل اضافه می‌شود. تعدادی از بازی‌کنان توانسته‌اند به حالت جام جهانی FIFA 23 دسترسی پیدا کنند و تصاویر و ویدیوهایی از آن را منتشر کردند. یکی از یوتیوبرها به‌ نام NickRTFM یک ویدیو کامل از ویژگی‌های این حالت جدید منتشر کرده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

این یوتیوبر می‌گوید که دسترسی به حالت جام جهانی فیفا 23 از طریق بخش آلتیمت تیم امکان‌پذیر بوده است. وی هنگام مراجعه به بخش فعالیت‌های چندنفره یا Multiplayer Activities، گزینه جام جهانی را پیدا کرده است. هنگامی‌که FIFA World Cup Online Quickplays را انتخاب کرده است، وارد رقابت‌های آنلاین جام جهانی شده است. به نظر می‌رسد که این بخش به‌صورت اتفاقی برای این فرد باز شده است و شرکت EA هنوز واکنشی به این مسئله نشان نداده است.

مارول و EA به‌تازگی از قرارداد همکاری برای تبدیل ستارگان فوتبال به ابرقهرمان‌های مارول خبر دادند. این بخش در حالت جام جهانی FIFA 23 وجود دارد و می‌توانید تصاویری از آن را مشاهده کنید. بخش جام جهانی با حال و هوای رقابت‌های اصلی ساخته شده است. تمامی گروه‌ها و تیم‌های ملی را می‌توانید مشاهده کنید. تعدادی از تیم‌ها هنوز پرچم ندارند و این نشان می‌دهد که کار روی این بخش ادامه دارد. ایران هم در میان اسامی تیم‌ها دیده می‌شود و می‌توان کنترل آن را بر عهده گرفت.

جام جهانی FIFA 23

حالت جام جهانی FIFA 23

چالش‌های ویژه‌ای برای مسابقات جام جهانی هم در نظر گرفته است و بخش آمار و ارقام بازی‌کنان هم با شروع مسابقات رسمی آپدیت خواهد شد. استادیوم‌های ویژه قطر هم در بازی دیده می‌شوند و این بخش در حال تکمیل شدن است. مشخص نیست که بازی‌کنان چطور توانسته‌اند به این بخش دسترسی پیدا کنند، اما تجربه آن به‌صورت آفلاین ممکن نیست و جزو حالت‌های ویژه آلتیمت تیم به‌حساب می‌آید. تمامی مسابقات جام جهانی را می‌توانید با انتخاب تیم ملی موردعلاقه طی کنید. احتمالاً جام جهانی FIFA 23 با بخش کریر هم ادغام خواهد شد.

این اولین بار نیست که چنین مشکلاتی برای بازی فیفا 23 پیش می‌آید. تعدادی از مالکان ایکس باکس موفق به تجربه بازی، یک ماه قبل از عرضه شدند و این اتفاق بار دیگر تکرار شده است. مدیرکل EA Sports به‌تازگی از انتشار محتوای جام جهانی مردان و بانوان خبر داده و رکورد بازی‌کنان FIFA 23 نیز شروع مناسبی برای این عنوان رقم زده است. نظر شما چیست؟ آیا برای تجربه حالت جام جهانی فیفا 23 هیجان‌زده هستید؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.