فیلتر بازی FIFA 23
یحیی رحیمی

بازی FIFA 23 در ایران فیلتر شد

یحیی رحیمی 12 مهر 1401 8 دیدگاه
5,629 بازدید

رویکرد اخیر فیلتر بازی با عناوین تازه‌ای در حال ادامه است و طبق آخرین گزارش‌ها، دسترسی به سرورهای آنلاین بازی FIFA 23 قطع شده است. بسیاری از بازیکنان پس از خرید بازی و تلاش برای تجربه آلتیمت تیم و حالت آنلاین با ارورهای مختلفی برخورد کرده‌اند. فیلتر بازی FIFA 23 در حالی انجام می‌گیرد که در طی چند روز اخیر، بازی‌های مختلفی برای کامپیوتر و موبایل از دسترس خارج شده‌اند و امکان استفاده از آن‌ها به‌صورت آنلاین وجود ندارد.

به گزارش پارسی گیم، امکان استفاده از بخش‌های آفلاین بازی فیفا 23 وجود دارد و می‌توان وارد بازی شد و از کریر مود استفاده کرد. تنها سرورهای آنلاین فیلتر شده‌اند و نمی‌توان هیچ بازی‌کننده‌ آنلاینی پیدا کرد. افرادی که بازی FIFA 22 را تجربه کرده‌اند، می‌دانند که پس از چند ثانیه یک بازی‌کننده آنلاین برای آن‌ها پیدا می‌شود و یافتن بازی یا مچ‌میکینگ بدون تأخیر صورت می‌گیرد؛ به‌خصوص آنکه بازی فیفا در ایران پینگ قابل قبولی دارد و بازی‌کنان می‌توانستند از آلتیمت تیم بدون مشکل استفاده کنند.

تعدادی از بازی‌کنان می‌گویند که فیلتر FIFA 23 کامل نیست و برای نمونه حریف آنلاین برای آن‌ها پیدا می‌شود، اما پس از آنکه می‌خواهند وارد بازی شوند، ارور عجیبی دریافت می‌کنند. این بدین معنی است که دسترسی به سرور وجود ندارد. به نظر می‌رسد که تعدادی از سرویس‌های ویژه شرکت EA برای یافتن کاربران و دسترسی به محتوای چندنفره فیلتر شده است. این مورد در مورد بازی‌های یوبی‌سافت هم صادق است. برای نمونه هنگامی‌که می‌خواهید از محتوای آنلاین بازی اساسینز کرید استفاده کنید، ارور قطع بودن اینترنت را دریافت می‌کنید.

فیلتر بازی FIFA 23

فیلتر بازی FIFA 23

فیفا 23 نیز به لیست بلند بازی‌های فیلترشده در چند روز اخیر می‌پیوندد. دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر چهار محال و بختیاری به‌تازگی گفته است که بازی های هیجانی رایانه‌ای جوانان را به خیابان‌ها کشانده و نوجوانان، حرکات اکشن این بازی‌ها را پیاده کرده‌اند. به نظر می‌رسد که رویکرد حکومتی نسبت به بازی ناشی از چنین دیدگاهی است و انتظار فیلتر شدن بازی‌های بیشتری را هم داریم. در روزهای اخیر بازی دوتا 2 و کانتر استرایک فیلتر شدند و دسترسی به استیم نیز بسیار دشوار شده است.

درصورتی‌که به بازی‌های فیلتر شده در چند روز اخیر دقت کنیم، می‌بینیم که اکثر آن‌ها دارای قابلیت چت و گفتگو صوتی هستند و به نظر می‌رسد که هر بازی آنلاین با قابلیت چت، مسدود خواهد شد. کلش آو کلنز هم به همین دلیل از دسترس ایرانی‌ها خارج شد. فیلتر FIFA 23 موج تازه‌ای از ناامیدی و نارضایتی میان گیمرهای ایرانی را ناشی شد و آینده بازی در ایران با توجه به وضعیت اینترنت در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در صورتی که می‌توانید به سرورهای آنلاین فیفا 23 دسترسی پیدا کنید در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    با اینترنت گوشی میشه ولی با وای فای نمیشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سروش

    مهمان

    همه‌ش این پیام رو میده و نمیره تو بازی
    it looks like your connection to your
    opponent was lost. It could be a network address translation (nat) issue. Your nat is RESTRICTIVE. If your having connection problems, read our articles on how sey your NAT to open ea.com

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نعیم

    مهمان

    تو فیفا۲۳ بخش آلتیمیت فقط اسکواد بتل رو میتونم بازی کنم، مابقی رو نمیشه وصل شد، همش ارور کانکشن میده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    تو فیفا ۲۳ قسمت کلاب مشکل داره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    برای من میاره

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیر در پاسخ به علی

      مهمان

      الان دیکه عمرا بیاره پیدا میکنه بعدش میخوای بری تو بازی ارور میده کانکت نمیشه از امروز دیگه کامل شد فیلترش منم تا دیرزو بازی میکردم ولی دیگه کلا قطع شده طرفو پیدا میکنه ولی نمیره تو بازی

    • Avatar

      آرين در پاسخ به علی

      مهمان

      چي رو مياره ؟
      من الان فيفا ٢٣ رو با هر اينترنتي تست ميكنم همون اول اصلاً به سرورهاي ea وصل نميشه و ارور ميزنه unable to connect to the Ea servers.please check your internet connection , make sure the platform client is online and try again

  • Avatar

    امیرناصر ابراهیمی

    مهمان

    اورواچ ۲ و وایلد آرنا هم وارد بازی میشن ولی وقتی میخوای بازی کنی ارور میده.

    پاسخ دهید