بنجامین مندی
یحیی رحیمی

حذف مدافع منچستر سیتی از بازی FIFA 22 به اتهام موارد غیراخلاقی

یحیی رحیمی 7 مهر 1400 بدون دیدگاه
914 بازدید

بنجامین مندی، مدافع تیم فوتبال منچستر سیتی انگلستان به دلیل اتهام غیراخلاقی و تجاوز، توسط دادگاه سلطنتی انگلستان محکوم شده و فعلاً در بازداشت به سر می‌برد. این بازیکن 27 ساله متهم به آزار جنسی و ضرب و شتم سه زن جوان در بین ماه‌های اکتبر 2020 تا اوت 2021 شده و اتهامات او بسیار جدی هستند. شرکت EA Sports مدافع منچستر سیتی را از بازی FIFA 22 حذف کرده و تا زمانی که نتیجه‌ی دادگاه اعلام نشود، امکان بازگشت به فیفا 22 را نخواهد داشت.

بنجامین مندی در سال 2017 با مبلغ 52 میلیون پوند به لیگ جزیره انگلستان پیوست و یکی از بازیکنان مهم تیم منچستر سیتی به حساب می‌آید. مندی در اکثر نسخه‌های اخیر بازی فیفا حضور داشته و جزو یکی از بهترین کارت‌های بخش آلتیمت تیم نیز به حساب می‌آمد. او فعلاً در بازداشت به سر می‌برد و مدیران منچستر سیتی نیز تا روشن شدن نتیجه، او را تعلیق کرده‌اند. همین باعث شد تا الکترونیک آرتز نیز مندی را از FIFA 22 حذف کند و اجازه حضور چنین بازیکنی را ندهد.

بر اساس اعلامیه منتشر شده که در اختیار یوروگیمر قرار گرفته، بنجامین مندی از ترکیب تیم منچستر سیتی و همچنین فرانسه حذف شده و امکان انتخاب آن در بازی FIFA 22 وجود ندارد. افرادی که کارت او را در آلتیمت تیم دریافت کرده‌اند نیز قادر به استفاده از او در ترکیب نخواهند بود. بر اساس گفته‌ها، این تعلیق موقت خواهد بود و در صورتی که نتیجه‌ی دادگاه اعلام شود، ممکن است EA اجازه‌ی بازگشت او به بازی را بدهد. البته ابتدا مدیران منچستر سیتی، تکلیف او را مشخص کنند.

بنجامین مندی FIFA 22

بازگشت مندی به FIFA 22 در هاله‌ای از ابهام

تعدادی از بازی‌کنان موفق به دریافت کارت بنجامین مندی شده‌اند و این ناشی از یک باگ بوده و اگر او را قبل از تعلیق خریداری کرده‌اید، می‌توانید همچنان از او در ترکیب استفاده کنید. این مسئله باعث شده تا قیمت کارت مندی به دلیل نایاب بودن، افزایش پیدا کند و EA با اطلاع از این مشکل، قیمت او را متعادل کرده است. این روند در ادامه درخواست‌های پی‌درپی از EA برای تلفیق فوتبال واقعی و بازی فیفا انجام می‌شود و طرفداران مدت‌هاست درخواست می‌کنند تا بازی FIFA، واقعیت‌ها را نشان دهد.

بازی FIFA 22 توانسته یک قدم به خواسته‌های طرفداران نزدیک شود، اما هنوز فاصله‌ی زیادی تا دریافت یک شبیه‌ساز فوتبال بی‌نقص مانده و بدون شک فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. فعلاً سرنوشت بنجامین مندی نیز مشخص نیست و در صورتی که او گناه‌کار شناخته شود، امکان بازگشت او وجود ندارد. چنین تصمیماتی در سال‌های پیشین نیز گرفته‌شده و برای نمونه مارکو فان باستن پس از تکرار سلام نظامی نازی‌ها، از بازی FIFA 20 حذف شد و در نسخه‌ی بعدی دوباره بازگشت. دروازه‌بان سابق آرسنال نیز پس از اظهارات بحث‌برانگیز در مورد ویروس کرونا، بدون اطلاع از فیفا حذف شد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.