FIFA-20
یحیی رحیمی

اشتباه EA باعث درز اطلاعات شخصی بازیکنان FIFA 20 شد

یحیی رحیمی 13 مهر 1398 1 دیدگاه
686 بازدید

بازی FIFA 20 هفته پیش به بازارها عرضه شد و فروش خوبی را نیز همان هفته اول شاهد بود. ممکن است فکر کنید که شما یکی از بازی بازان نخبه هستید و هیچ کس یارای مبارزه با شما نیست و برای همین تصمیم به شرکت در مسابقات FIFA Global Series بگیرید. برای این کار لازم است که ثبت نام کنید و همان موقع که این کار را انجام می دهید، به یک باره تمام اطلاعات شخصی شما توسط EA در دسترس عموم قرار می گیرد.

این دقیقا اتفاقی بود که در ثبت نام آخرین سری مسابقات جهانی FIFA 20 اتفاق افتاد. این بازی از ابتدای انتشارش تا به حال مشکلات متعددی را به خود دیده است و برای نمونه شاهد مشکلاتی در بخش Career Mode بودیم که واقعا آزار دهنده بودند و البته قرار است که مشکلات در آپدیت های بعدی رفع شود. علاوه بر آن‌ها گیم پلی آنلاین بازی نیز مشکلاتی دارد و تکل زدن و حرکات بازیکنان چندان جالب به نظر نمی رسد. اما همه این مشکلات در مقایسه با این یکی هیچ به حساب می آیند.

به طور ساده بگویم که تمام اطلاعات شخصی افراد ثبت نام شده به طور کامل در دسترس عموم قرار گرفت. EA می داند که این فرانچایز چه اندازه پرطرفدار است و هیچ گونه آماده سازی برای ثبت نام بازیکنان در رویداد جهانی انجام نداده است. این کمپانی آمریکایی البته بعد از 30 دقیقه مشکل را فهمید و وب سایت را پایین آورد. به طور کل چنین اشتباهی از کمپانی به این بزرگی بعید است.

بسیاری از بازیکنان FIFA 20 از اینکه EA احترامی برای حریم شخصی نقض شده بازیکنان قایل نیست ناراحت و عصبانی هستند و نمی خواهد که به این آسانی اطلاعات شخصی شان در اختیار همگان قرار گیرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Old Gamer

    مهمان

    کریر مودش ضد حالیه که نگو :(((

    پاسخ دهید