دانلود بازی Cat Cafe Manager برای PC
دانلود بازی Cat Cafe Manager برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cat Cafe Manager برای PC

پارسی گیم 6 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
2,370 بازدید

دانلود بازی Cat Cafe Manager برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز و مدیریتی امروزه به‌قدری متنوع و پرتعداد هستند که تقریباً هر سوژه‌ای در آن‌ها قابل تجربه است. این دسته از بازی‌ها که معمولاً توسط استودیوهای کوچک و مستقل ساخته می‌شوند، برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان لذت‌بخش و سرگرم‌کننده بوده و تجربیات مختلفی مانند مدیریت یک شهر، بیمارستان، زندان و… را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. بازی Cat Cafe Manager از استودیو Roost Games عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که کنترل و مدیریت یک کافه متفاوت و مملو از گربه‌ها را به شکلی جذاب و بامزه در اختیار شما قرار می‌دهد تا با این موجودات دوست‌داشتنی در دنیایی مجازی همراه شوید.

شما در نقش فردی قرار می‌گیرید که به‌تازگی کافه مادربزرگش را به ارث برده است. حال باید به کمک تجربیات و مهارتی که دارید، این کافه را توسعه داده و خدمات مناسبی را به اهالی روستا و منطقه ارائه دهید. به‌جز خدمات مرسوم کافه رستوران‌ها، شما باید فضای مناسبی برای پناه دادن به گربه‌ها نیز اختصاص دهید و غذای آن‌ها را تأمین کنید. وجود گربه‌ها، مشتری‌های بیشتری را به کافه شما جذب می‌کند و از طرفی لحظات جذاب و لذت‌بخش‌تری را در کنار این موجودات دوست‌داشتنی سپری خواهید کرد.

گیم پلی بازی تلفیقی از عناصر ساخت‌وساز و مدیریت بوده و رابط کاربری ساده‌ای برای اجرای این موارد در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ارائه خدمات مناسب مانند غذا و نوشیدنی هم برای مشتری‌های انسان و هم برای گربه‌ها، برقرار کردن روابط دوستانه با مشتریان و… از جمله مواردی است که به رشد و توسعه کافه شما کمک شایانی می‌کند. به‌تدریج با افزایش فضا و اضافه کردن تجهیزات و کارکنان بیشتر، به رستوران بزرگ و محبوبی هم برای گربه‌ها و هم برای مردم عادی تبدیل خواهید شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cookie Clicker و League Manager 2022 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cat Cafe Manager برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3 64-bit
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD4000
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: Game does not support ultrawide monitors

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3 64-bit
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD4000
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: Game does not support ultrawide monitors

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The life of a Cat Cafe Manager awaits! Your grandmother left you a small cafe in the sleepy village of Caterwaul Way, and it’s up to you to fix the place up, impress the locals, and befriend the local cat population. Time to roll up your sleeves, break out the tools, and start hammering away. Your cat cafe can be the talk of the town with the right attitude, menu, and of course, the right cats.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.