بازی های فرعی سری The Witcher ویچر
محمد صادق شجاعی

بازی های فرعی سری The Witcher با اسامی Sirius و Canis معرفی شدند

محمد صادق شجاعی 13 مهر 1401 1 دیدگاه
382 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت CD Projekt در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که علاوه بر سه‌گانه جدید ویچر، بازی های فرعی سری The Witcher با نام‌های Sirius و Canis منتشر خواهند شد.

شرکت سی دی پراجکت با انتشار توییت‌های مختلف و معرفی آثار آینده خود توانست توجه بسیاری از بازیکنان را جلب کند. این شرکت در ابتدا اعلام کرد که دنباله بازی Cyberpunk 2077 ساخته خواهد شد. پس از این خبر، شرکت CD Projekt به بازی جدید سری The Witcher و آغاز سه‌گانه جدید آن اشاره کرد. حال شرکت مذکور در قالب توییت‌های جدا‌گانه‌ای اقدام به معرفی دو بازی فرعی از سری ویچر کرده است.

بازی های فرعی سری The Witcher ویچر

با استناد به اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سی دی پراجکت، اولین بازی فرعی سری The Witcher با نام  Project Sirius شناخته می‌شود. این اثر توسط استودیو The Molasses Flood که تولید بازی‌های Where the Water Tastes Like Wine و Drake Hollow را در کارنامه دارد، ساخته خواهد شد.

بازی Project Sirius «یک برداشت خلاقانه از دنیای ویچر» است که «داستانی فراموش‌نشدنی را برای طرفداران فعلی و مخاطبان جدید سری The Witcher روایت خواهد کرد». در حال حاضر این بازی فرعی مجموعه مذکور با پشتیبانی استودیو CD Projekt RED و توسط تیمی متشکل از بیش از 60 بازی‌ساز، مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارد.

با توجه به این که بازی قبلی استودیو The Molasses Flood یعنی Where the Water Tastes Like Wine، مجموعه‌ای از داستان‌های مختلف بود، می‌توان پیش‌بینی کرد که بازی Sirius نیز شرایط مشابهی داشته باشد. به این واسطه احتمالا این اثر اقتباسی از کتاب‌های Sword of Destiny و The Last Wish خواهد بود. هر دوی این کتاب‌ها حاوی داستان‌های کوتاه هستند که وقایع پیش از مجموعه ویچر را روایت می‌کنند.

بازی های فرعی سری The Witcher ویچر

Project Canis Majoris نام دیگر بازی فرعی از سری The Witcher است. این اثر یک تجربه نقش‌آفرینی Open-World و داستان محور بوده که به صورت تک‌نفره می‌توانید آن را تجربه کنید. بازی Project Canis Majoris توسط یک استودیوی ترد پارتی که تعدادی از سازندگان سابق سری ویچر در آن حضور دارند، ساخته خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که این اثر در چه مرحله‌ای از تولید قرار دارد. همچنین هیچ اشاره‌ای به بازه زمانی انتشار بازی Project Canis Majoris نشده است.

نظر شما در مورد ساخت بازی های فرعی سری The Witcher چیست؟ آیا از گسترش مجموعه آثار ویچر استقبال می‌کنید؟ به نظر شما بازی‌های Project Sirius و Project Canis Majoris چه عملکردی در مقایسه با آثار اصلی مجموعه ویچر خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • makan_art

    makan_art

    مهمان

    دنیای ویچر مملو از داستان های زیبا و حماسیه.
    امیدوارم بتونن مثل ویچر 3 هرکدوم از این بازی هارو به یادماندنی دربیارن.
    بنظر من تاریخ گیم تو دنیا به دو دوره تقسیم میشه:قبل و بعد از انتشار ویچر3.
    این بازی با اون داستانهای هیجانیش و انتخاب های متعدد و عواقب مختلف و گیم پلی زیباش و اکشن مثال زدنیش و از همه مهمتر کاراکتر گرالت و موسیقی و گرافیکش هیچوقت از ذهنمون پاک نمیشه.
    یاعلی موفق باشید.

    پاسخ دهید