پروژه Sirius بازی فرعی Witcher
یحیی رحیمی

جزئیات گیم پلی بازی فرعی Witcher به نام Sirius مشخص شد

یحیی رحیمی 11 بهمن 1401 بدون دیدگاه
267 بازدید

پروژه Sirius از جمله بازی‌های جدید مجموعه بازی Witcher است که روندی متفاوت نسبت به این سری را دنبال می‌کند. اطلاعات مشخصی از این اثر که توسط استودیو The Molasses Flood و با حمایت سی‌دی پراجکت ساخته می‌شود، در دسترس نیست. آگهی استخدامی رسمی به‌تازگی، بخشی از جزئیات گیم‌پلی و روند بازی را فاش کرده است و طرفداران می‌توانند اطلاعات بیشتری از این بازی دریافت کنند.

سی‌دی پراجکت طبق آگهی استخدامی به دنبال یک طراح جهان بازی است که بتواند سبک و استایل به‌خصوص به بازی جدید آن‌ها بدهد. درعین‌حال استودیو Molasses Flood هم نیازمند یک طراح مبارزه ارشد و همچنین کارگردانی داستانی است که بتواند روی سیستم مبارزه اکشن و همچنین حکایت بازی کار کند. این بازی همچنین دارای داستان غیرخطی است و حالت شاخه‌ای خواهد داشت. به‌عبارت‌دیگر، انتخاب مأموریت‌ها در اختیار بازی‌کننده خواهد بود.

نیاز به طراح بخش چندنفره نشان می‌دهد که بازی دارای کلاس‌های شخصیتی مختلف، فعالیت‌های گروهی و اجتماعی، حالت کوآپ و همچنین المان‌های PvE است. هیچ‌کدام از بازی‌های سری ویچر آنلاین نبوده‌اند و استودیو قرار است که ماجراجویی تازه‌ای به‌صورت گروهی ارائه کند. استودیو در پایان نیازمند یک طراح ارشد فنی و این نشان می‌دهد که بازی جدید ویچر دارای المان‌هایی است که‌ به‌صورت خودکار تولید می‌شوند و یک بازی با گیم‌پلی بسته و محدود نیست. این نکته در آگهی استخدامی پیشین فاش شده بود.

پروژه Sirius بازی فرعی Witcher

جزئیات پروژه Sirius سری Witcher

تمامی المان‌های گفته‌شده برای سری بازی ویچر تازه هستند و باید دید که پروژه Siruis در چه موردی خواهد بود و داستان آن چیست. از آنجایی که بازی در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد، انتظار معرفی کامل در ماه‌های آینده غیرمنطقی است. به نظر می‌رسد که هیچ اطلاعات رسمی تا چند سال آینده اعلام نشود. آگهی جدید نشان می‌دهد که تولید بازی چندان پیشرفت نکرده و افراد مهمی برای پیش بردن پروژه باید جذب شوند. نبود طراح داستانی هم نشان می‌دهد که هنوز داستان بازی تکمیل نشده است.

پروژه سیریس تنها بازی است که از دنیای ویچر ساخته می‌شود. ریمیک Witcher 1 جزو دیگر پروژه‌ها است. تولید این بازی که قبلاً با اسم پروژه Canis Majoris شناخته می‌شد در اختیار استودیو Fools Theory قرار گرفته است. سه‌گانه جدید Witcher‌ به نام پروژه پولاریس هم ساخته می‌شود. گفتنی است Witcher 4 قرار است زودتر از بقیه منتشر شود و هر دو سال یک ویچر جدید داشته باشیم. ریمیک ویچر 1 هم پس از ویچر 4 منتشر می‌شود و تولید آن چند سالی طول خواهد کشید.

آخرین نسخه این مجموعه به نام The Witcher 3 Wild Hunt به‌تازگی آپدیت گرافیکی مخصوص نسل جدید دریافت کرده است و برای پلتفرم‌های مختلف در دسترس است. گفتنی است به‌روزرسانی ویچر 3 در روزهای آینده برای رفع ایرادات جدید منتشر می‌شود.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.