بازی Saints Row
یحیی رحیمی

مدیرعامل Embracer از فروش بازی Saints Row رضایت ندارد

یحیی رحیمی 31 شهریور 1401 بدون دیدگاه
153 بازدید

استودیو Volition در پایان ماه مرداد امسال، ریبوت بازی Saints Row را منتشر کرد. مدیرعامل Embracer در جلسه سالانه به وضعیت بازی جدید اشاره کرده و اینکه از انتشار و فروش آن رضایت ندارد. لارس وینگفورس در طی جلسه گفته که امیدوار بود تا بازی جدید بیشتر مورد استقبال قرار گیرد، اما همچنان به سودآوری آن اطمینان دارد.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از یوروگیمر، مدیرعامل Embracer در طی جلسه جدید، واکنش‌ها به بازی Saints Row را «چندقطبی» نامید و اینکه چنددستگی میان بازیکنان ایجاد شده است. وی در این مورد افزود:‌ «حرف‌های زیادی را می‌توان در این مورد و جزئیات پیرامون آن بیان کرد. خوشحالم که می‌بینم گیمرها و طرفداران زیادی از بازی رضایت دارند. در سوی دیگر کمی ناراحتم که می‌بینیم طرفدارانی هستند که خوشحال نیستند».

بازی نبرد سینت‌ها هنگام انتشار دارای مشکلات مختلف و ایرادات زیادی بود. مدیرعامل می‌گوید که آپدیت‌های تازه‌ای در راه هستند تا ایرادات برطرف شوند و این بازی در نهایت به سودآوری می‌رسد و می‌تواند به یک منبع درآمد مناسب تبدیل شود. لارس وینگفورس در این مورد گفت: «من مطمئنم که سرمایه‌گذاری ما در نهایت به سودآوری می‌رسد. آیا بازگشت سرمایه به اندازه‌ای خواهد بود که در بازی‌های دیگر دیده‌ایم؟ فکر نمی‌کنم، اما از این بازی درآمد کسب خواهیم کرد و این شروع خوبی است».

فروش بازی Saints Row

نسخه جدید Saints Row ساخته می‌شود

با توجه به عدم استقبال مناسب بازیکنان از Saints Row، نگرانی‌هایی در مورد آینده این سری بازی مطرح شده است. مدیرعامل Embracer می‌گوید که نسخه جدید هر سری باید موفق‌تر از دیگری باشد؛ اما این امر همیشه ممکن نیست. وی در این مورد گفت: «آنچه باید انجام دهید آن است که موقعیت خود و نتیجه را ارزیابی می‌کنید. صدها نفر در گروه ساخت بازی قرار دارند و من هنوز به آن‌ها اعتماد کامل دارم و می‌دانم که آن‌ها در آینده، چیزهای تازه‌ای پیشنهاد خواهند داد».

بازی نبرد سینت‌ها ممکن است شروع عالی نداشته باشد، اما فروش آن دور از انتظار نیست. Saints Row جایگاه دوم فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های آمریکا در ماه اوت را کسب کرد و مقام اول نیز به Madden NFL 23 رسید. گفتنی است فروش دیسک بازی Saints Row در انگلستان هم مناسب بوده است. به نظر می‌رسد که این بازی می‌تواند هزینه‌های ساخت خود را جبران کند. منتقدان تنها به باگ‌ها و ایرادات ظاهری دقت نکرده‌اند و مکانیسم‌های استفاده شده را منسوخ نامیده‌اند. استودیو تغییری در طراحی بازی نسبت به بازی‌های دهه گذشته انجام نداده و حس تازگی در این بازی دیده نمی‌شود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.