والپیپر بازی Saints Row
سارا هابطی

Saints Row به پرفروش‌ترین بازی هفته گذشته انگلستان تبدیل شد

سارا هابطی 8 شهریور 1401 بدون دیدگاه
218 بازدید

علیرغم تمام مشکلات و ایرادات فنی، بازی بازی Saints Row توانست به پرفروش‌ترین بازی هفته انگلستان تبدیل شود. هفته پیش (1 شهریور) عنوان Saints Row عرضه شد که به خاطر داشتن مشکلات فراوان با بازخوردهای منفی طرفداران روبرو شد؛ با این حال توانست در هفته گذشته به عنوان برترین بازی فیزیکی بریتانیا تبدیل شود.

براساس آخرین اخبار بازی، عنوان Saints Row موفق شد بعد از چند هفته متوالی بازی پروفروش و پرطرفدار Horizon Forbidden West را از صدر جدول کنار بزند و در صدر جدول قرار گیرد که همین موضوع باعث شد که به فروش نسخه فیزیکی 55 درصد بازی جهان باز Deep Silver در کنسول پلی اسیتشن 5 برسد. با توجه به جدول فروش هفتگی بازی‌های ویدیویی در میان 10 عنوان، نام بسیاری از عناوین پلتفرم نینتندو سوییچ به چشم می‌خورد و پایین جدول را نیز عناوین سونی تشکیل داده‌اند.

بازی Gran Turismo 7 که هفته پیش در رتبه ششم بوده حالا جایگاه هشتم لیست را به خود اختصاص داده و همین طور عنوان GTA 5 بعد از گذراندن هفته‌های متوالی در صدر جدول حال به رتبه نهم سقوط کرده است. در آخر هم عنوان LEGO Star Wars: The Skywalker Saga که روند مشابه را تجربه کرده و اکنون در جایگاه دهم این لیست قرار گرفته است.

فروش بازی Saints Row

شروع مناسب Saints Row

لیستی از 10 عنوان پرفروش هفته گذشته انگلستان به شرح زیر است:

  1. Saints Row
  2. Horizon Forbidden West
  3. Nintendo Switch Sports
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Animal Crossing: New Horizons
  6. Pokemon Legends: Arceus
  7. Minecraft
  8. Gran Turismo 7
  9. Grand Theft Auto 5
  10. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

با توجه به این روند باید در آینده ببینیم استودیو Volition سازنده عنوان Saints Row برای بهبود روند گیم پلی و برطرف کردن مشکلات و ایرادات این بازی چه تدابیری در نظر دارد تا بتواند رضایت طرفداران را به دست بیاورد. گفتنی است دیروز اولین آپدیت بازی برای پلی استیشن و کامپیوتر منتشر شد و مشکالات اولیه برطرف شد. Volition‌ قول انتشار آپدیت Saints Row در روزها و هفته‌های آتی را داده است. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا براساس فروش بالا این بازی می‌تواند توجه بازیکنان را به دست بیاورد یا خیر؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.