دانلود بازی Saints Row برای PS4
دانلود بازی Saints Row برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Saints Row برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 31 مرداد 1401 بدون دیدگاه
3,438 بازدید

دانلود بازی Saints Row برای پلی استیشن 4

از گذشته اگر بخواهیم به بازی‌های اکشن و جهان باز وسیع اشاره کنیم، دائماً اسم سری GTA به ذهنمان خطور خواهد کرد. موفقیت این سری بازی‌های جذاب باعث شد تا سایر استودیوها نیز برای ساخت بازی‌های شبیه به GTA تلاش کنند. یکی از این سری‌های موفق Saints Row نام داشت که در شماره‌های متعددی منتشر شد و به دلیل سبک و سیاق فانتزی و متفاوتش توانست طرفداران این ژانر را به سمت خود جذب کند. به‌تازگی استودیو Deep Silver Volition دست به ساخت ریبوت و بازسازی نسخه اول با نام بازی Saints Row کرده و آن را با گرافیکی مدرن، گیم پلی هیجان‌انگیز همیشگی و سایر ویژگی‌های جذاب دیگر در اختیار بازیکنان قرار داده است.

به دنیای خلاف‌کاران خوش‌آمدید

بازی Saints Row در شهری خیالی به اسم Santo lleso جریان دارد که در جنوب غربی آمریکا واقع‌شده و مملو از انواع ماجراجویی‌های عجیب و خلاف کارانه است. در میان این هرج و مرج‌ها، گروهی از دوستان تصمیم می‌گیرند تا تیم خلاف کارانه خودشان را تشکیل داده و برای رسیدن به رأس هرم تبهکاران تلاش کنند. در طول این مسیر ماجراجویی‌های اکشن و سرگرم‌کننده بسیاری را تجربه خواهید کرد که هر کدام متفاوت رقم خواهند خورد. گروه The Saints که همراهشان هستید، بر خلاف اسمشان سراسر خلاف‌کار و خرابکار هستند!

بازسازی یکی از موفق‌ترین شماره‌های Saints Row

این بازی یکی از بزرگ‌ترین و بهترین تجربه‌ها از سری Saints Row را در اختیارتان قرار می‌دهد. شماره اول این بازی از موفق‌ترین شماره‌های سری بود و به دلیل دنیای جهان باز وسیع و آزادی عمل بسیار بالایی که در اختیار بازیکنان قرار می‌داد، به‌شدت سرگرم‌کننده واقع شد. طیف گسترده‌ای از انواع مأموریت‌های اصلی و فرعی که همگی مملو از هرج و مرج، کشت و کشتار و اکشن هستند در این دنیای وسیع و بازسازی‌شده انتظارتان را خواهند کشید.
وجود عناصر Sandbox زمین بازی بزرگ و مدرنی را با گرافیک زیبا در اختیارتان قرار می‌دهد تا هر شکلی که می‌خواهید در آن بچرخید، هرج و مرج و غوغا ایجاد کنید و سرگرم شوید. شما پس از ورود به بازی و ساختن و شخصی‌سازی کاراکتر دلخواه خود، برای تجربه این دنیای بزرگ آماده هستید.

گیم پلی بازی Saints Row

گیم پلی بازی Saints Row شباهت زیادی به بازی‌های جهان باز اکشن مثل بازی GTA دارد اما عناصر فانتزی و تخیلی در آن بیشتر است که سطح طنز و جذابیتش را متفاوت جلوه می‌دهد. کاراکترهای شما به انواع قابلیت‌های ویژه دسترسی دارند که برای هر کدام چهار جایگاه طراحی شده است. این قابلیت‌ها که Perk نام دارند در سه دسته اصلی به ترتیب قدرت طبقه‌بندی می‌شوند. مکانیک‌های جدید دیگری به بازی اضافه شده که با قتل دشمنان فعال می‌شود و سطح سلامتی کاراکترتان را بیشتر می‌کند.
آزادی عمل بالایی که بازی Saints Row در اختیارتان قرار می‌دهد تنها به مبارزات اکشن ختم نشده و طیف گسترده‌ای از انواع وسایل نقلیه واقعی و تخیلی، سلاح‌های جذاب و انواع لباس‌ها برای شخصی‌سازی ظاهری نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

گرافیک زیبا و چشم‌نواز

از مهم‌ترین نکات بازسازی بازی Saints Row جدای از بحث گیم پلی و مکانیک‌های جدیدش، گرافیک آن بوده که با سبکی مدرن و زیبا دوباره طراحی شده است تا با عناوین مدرن امروزی قابل‌مقایسه باشد. تمامی نورپردازی‌ها، کاراکترها و انیمیشن‌های هر کدام و همچنین بافت‌ها به شکلی زیبا و چشم‌نواز پیاده‌سازی شده‌اند تا تجربه آن را برای شما لذت‌بخش‌تر کنند. دیدن انفجارهای متعدد، شلیک با انواع سلاح‌های واقعی و تخیلی و راندن اتومبیل‌ها می‌تواند در کنار این گرافیک زیبا بسیار لذت‌بخش‌تر رقم بخورد. بازی Saints Row تجربه‌ای سرسام‌آور و مهیج از ژانر سندباکس و اکشن است که در اختیار شما قرار دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Cyberpunk 2077 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Saints Row برای پلی استیشن 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Welcome to Santo Ileso, a vibrant fictional city in the heart of the American SouthWest. In a world rife with crime, where lawless factions fight for power, a group of young friends embark on their own criminal venture, as they rise to the top in their bid to become Self Made.
Experience the biggest and best Saints Row playground ever created; the unique sprawling world of Santo Ileso is the backdrop for a wild, larger than life sandbox of thrilling side hustles, criminal ventures and blockbuster missions, as you shoot, drive, and wingsuit your way to the top.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 41.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Saints Row در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Saints Row نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.