Call of Duty Modern Warfare II
علیرضا نظری

آیا بازی Modern Warfare 2 برای سرویس گیم پس منتشر می‌شود؟

علیرضا نظری 17 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,254 بازدید

مایکروسافت این روز‌ها روند خریداری شرکت بزرگ اکتیویژن بلیزارد را سپری می‌کند و در کنار آن اخبار گوناگونی در رابطه با آمدن بازی محبوب Call of Duty بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر می‌شود. در حالی که کمتر از دو ماه تا انتشار نسخه جدید بازی کالاف دیوتی به نام بازی Modern Warfare 2 مانده است، فیل اسپنسر رییس ایکس باکس به سوالات افراد در رابطه با انتشار بازی کالاف دیوتی بر روی ایکس باکس گیم پس پاسخ داده است که در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ در جواب اینکه بازی Modern Warfare II در روز انتشار (28 اکتبر) روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار میگیرد یا خیر، پاسخ منفی داده است. همچنین سونی در حال حاظر یک شراکت بازاریابی با Call of Duty دارد که به بازیکنان کنسول پلی استیشن امکان دسترسی زودهنگام به نسخه‌های بتا، بسته‌های کامبت رایگان و برخی ویژگی‌های جزئی دیگر در حالت انحصاری می‌‎دهد. این قرارداد تبلیغاتی همچنان پابرجاست و تا زمانی که مایکروسافت، اکتیویژن بلیزارد را خریداری نکند، ما شاهد ورود بازی Modern Warfare 2 به سرویس ایکس باکس گیم پس نخواهیم بود.

بازی Modern Warfare 2 گیم پس

عدم انتشار Modern Warfare 2 برای گیم پس

علاوه بر این، مایکروسافت به تازگی تمامی بازی‌هایی را که قرار است در سال 2022 و 2023 برای پلتفرم‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی عرضه شوند را معرفی کرده و از آمدن آن‌ها روی ایکس باکس گیم پس وعده داده است که در این میان خبری از بازی Modern Warfare 2 بر روی این سرویس نبوده است. اما رئیس ایکس باکس در این رابطه میگوید: «در نهایت، پس از تکمیل فرایند خرید شرکت اکتیویژن، تمامی نسخه‌های کالاف دیوتی، به خصوص مدرن وارفر 2، وارد سرویس ایکس باکس گیم پس خواهند شد».

در حالی که همچنان تاریخ انتشار بازی مدرن وارفر 2 در ایکس باکس گیم پس مشخص نشده است، تکمیل قرارداد بین دو شرکت، تا ژوئن سال 2023 به طول می‌انجامد و اکتیویژن قصد دارد تا آن موقع به صورت مستقل عمل کند. با این حال ظاهرا بعید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد عرضه بازی‌های اکتیویژن روی ایکس باکس گیم پس باشیم و باید دید که مایکروسافت در آینده چه تصمیمی خواهد گرفت. شایان ذکر است بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: charlieintel

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.