بازی Forza Motorsport
سارا هابطی

بازی Forza Motorsport مرزهای سبک ریسینگ را جابه‌جا خواهد کرد

سارا هابطی 13 شهریور 1401 بدون دیدگاه
353 بازدید

براساس آخرین گفته‌های مت بوتی، رئیس استودیوهای گیمینگ ایکس باکس، بازی Forza Motorsport مرزهای ریسینگ را جابه‌جا می‌کند و به طور قطع سطح بازی‌های سبک ریسینگ را بسیار بالاتر خواهد برد. بوتی در قسمتی از پادکست رسمی ایکس باکس از عنوان جدید Forza Motorsport که به نوعی هشتمین نسخه از این سری بازی به شمار می‌آید، تعریف و تمجیدهای فراوانی کرد و همچنین در این رابطه اذعان داشت که «ما به‌تازگی بررسی جامعی روی فورتزا موتوراسپرت انجام دادیم. این بازی شگفت‌انگیز بوده و دوباره می‌تواند سطح جدیدی از کیفیت را برای بازی‌های شبیه‌ساز ریسینگ رقابتی، تعریف کند.»

براساس آخرین اخبار بازی، مت بوتی در گذشته روی ساخت چندین پروژه از بازی‌های ریسینگ نظارت داشته و تجربیات بسیاری در رابطه با ساخت بازی‌های شبیه ساز ریسینگ دارد او در رابطه با این موضوع اینگونه نظر خود را شرح داد که:

بله، با این که در حال حاضر فناوری‌های پیشرفته علمی تخیلی زیادی مانند رهگیری پرتو در دسترس همگان است، اما برخی موارد در بازی‌ها تغییر زیادی نکردند. بسیاری از فرآیندها در مورد نحوه‌ی طراحی یک پیست مسابقه‌ای، نحوه‌ی کار تیم‌ها در شرایط مختلف، طرز کارکرد ماشین‌ها و بسیاری از موارد دیگر هنوز بدون تغییر باقی ماندند.

بازی Forza Motorsport

شگفتی‌سازی با بازی Forza Motorsport

با توجه به این که نسخه هشتم بازی Forza Motorsport قرار است در بهار سال 2023 برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس سری ایکس/ اس عرضه شود؛ این عنوان در همان روز اول انتشار، مستقیما وارد سرویس گیم پس ایکس باکس (Xbox Game Pass) می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بازی فورتزا موتوراسپرت توسط استودیو Turn 10 در حال توسعه است و این استودیو با استفاده از تمام تلاش خود سعی دارد که به بهترین شکل، حس واقعی رانندگی با ماشین‌های مسابقه‌ای در پیست را به گیمرها القا کند. این استودیو بسیار روی ارتقای گرافیک و فیزیک بازی فورتزا موتوراسپرت تاکید دارد. نظر شما در رابطه با بازی فورتزا موتور اسپرت چیست؟ آیا این عنوان مانند نسخه‌های پیشین به موفقیت خواهد رسید یا خیر؟

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.