بازی The Last of Us Part 1
یحیی رحیمی

ادای احترام ریمیک The Last of Us‌ به گاد آو وار و آثار انحصاری سونی

یحیی رحیمی 4 شهریور 1401 بدون دیدگاه
321 بازدید

استودیو ناتی داگ هنگام ساخت ریمیک The Last of Us برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر، محتوای تازه‌ای به آن افزوده است. اگرچه این محتوا مربوط به گیم پلی نیست و تغییری در این مورد ایجاد نشده، اما آیتم‌های تزئینی از جمله تیشرت‌های جذاب به‌منظور ادای احترام به بازی God of War و دیگر آثار انحصاری سونی و باکیفیت همانند انچارتد و گوست آو سوشیما اضافه شده‌اند. بازی The Last of Us Part 1 به زودی برای کنسول PS5 سونی منتشر خواهد شد.

یکی از تغییرات ریمیک The Last of Us، افزودن گزینه شخصی‌سازی یا تغییر ظاهر شخصیت است. ناتی‌داگ بخش کوتاهی از این ویژگی جدید را ماه گذشته نمایش داد. افشاگری تازه‌ای از لباس‌های متنوع شخصیت الی خبر داد که به بزرگ‌ترین بازی‌های پلی استیشن ادای احترام می‌کند. گزینه‌های شخصی‌سازی الی شامل تیشرت‌هایی با اشاره به بازی God of War، گوست آو سوشیما، هورایزن، ریترنال و Shadow of the Colossus است. طرفداران می‌توانند با پوشیدن این لباس‌ها در بازی، حس و حال تازه‌ای تجربه کنند.

ریمیک The Last of Us

ادای احترام ریمیک The Last of Us به آثار پلی استیشن

سونی فرانچایزهای قدیمی همانند جک و دکستر را فراموش نکرده و تی‌شرت مخصوص این بازی را هم قرار داده است. چندین مدل از این لباس‌ها وجود دارند که هرکدام ظاهر الی را تغییر می‌دهند. افرادی که نسخه اصلی را بازی کرده‌اند، می‌دانند که کوله پشتی دکستر در بازی وجود داشت. این آیتم‌ها برای بازی The Last of Us Part 1‌ بازسازی شده‌اند و شاهد بازگشت آن‌ها با ظاهر بهتر هستیم. مشخص نیست که آیا تنها الی می‌تواند لباس‌های مختلف بپوشد یا اینکه این لباس‌ها برای جوئل نیز قابل استفاده هستند.

استودیو ناتی‌داگ این هفته از تریلر هنگام عرضه ریمیک The Last of Us رونمایی کرد. این تریلر با نمایش تغییرات بصری و لحظات به‌یادماندنی این بازی، طرفداران را تهییج کرد. انتشار این بازی برای پلی استیشن 5 همچنان با انتقاد بازیکنان همراه است و بسیاری نسبت به قیمت 70 دلاری آن اعتراض دارند. توسعه‌دهنده در پاسخ می‌گوید که هدف The Last of Us Part 1‌ درآمدزایی نیست. عده‌ای نسبت به عدم‌تغییر ریمیک لست آو آس اعتراض دارند و توسعه‌دهنده حاضر در ناتی‌داگ می‌گوید که این بازی قابل‌مقایسه با نسخه PS3 نیست و بازسازی وفادار به این اثر است.

تنها چند روز تا انتشار بازی برای پلی استیشن 5 باقی مانده است. سونی در حال آماده‌سازی برای انتشار بازی است و پیش دانلود این اثر فعال شده است. افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند فایل دانلود را دریافت کنند. در ادامه باید گفت که نسخه کامپیوتر ریمیک The Last of Us در دست توسعه است و به‌زودی منتشر می‌شود. در خبر دیگری بازی Rooted با حال و هوای لست آو آس معرفی شد.

منبع: PushSquare

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.