God-of-War-Beard
یحیی رحیمی

ریش بلند کریتوس را با ماد جدید God of War بتراشید

یحیی رحیمی 1 بهمن 1400 10 دیدگاه
4,988 بازدید

انتشار بازی God of War برای کامپیوتر، اتفاق بزرگی بود که بالاخره پس از مدت‌ها رخ داد. این بهترین نسخه از بازی است که تجربه‌ای بی‌نظیر برای بازیکنان می‌سازد. قبل از انتشار گاد آف وار، بسیاری منتظر ساخت مادهای عجیب برای بازی بودند. ماد سی جی از بازی GTA سریعاً برای بازی منتشر شد و چند ماد عجیب دیگر را دیدیم؛ اما اگر دلتان می‌خواهد کریتوس سابق را ببینید و ریش او را بتراشید، ماد God of War که توسط یکی از طرفداران ساخته شده است، برای شما مناسب خواهد بود.

کریتوس پس از سه‌گانه یونان به افسانه‌های اسکاندیناوی سفر کرد و ماجراجویی تازه‌ای شروع کرد. از آنجایی که خانواده تشکیل داده بود و سن و سالی از او گذشته بود؛ قیافه‌اش با دوران جوانی تفاوت پیدا کرده بود. او ریش و سبیل گذاشته بود و همچنین ابروهای ضخیمی داشت که قیافه‌اش را بیش از پیش ترسناک کرده بود. به لطف ماد God of War می‌توانید ریش بلند او را بتراشید و همچنین اندکی از ضخامت آن ابروهای پرپشت کم کنید.

مادسازی به نام Disable PP با انتشار یک ماد جالب در سایت نکسوس ماد، صورت کریتوس را برای همیشه تغییر داده است. این ماد، ریش را غیرفعال می‌کند و همچنین دست و به ابروهایش می‌کشد و انگار که کریتوس را به پیرایشگاه برده باشید. پس از اعمال ماد خواهید دید که ریش بیشتر به کریتوس می‌آید و لازم نیست حتماً صورتش هم مانند کله‌اش، کچل باشد. به هر حال انتخاب در اختیار شماست و اگر از ریش خوشتان نمی‌آید، به‌سادگی می‌توانید صورت او را بتراشید.

ماد God of War

کریتوس بی‌ریش در ماد God of War

اگر نگاهی به توضیحات ماد God of War به نام Kratos No Eyebrows No Beard بیندازیم؛ خواهیم دید که حالت HDR با این ماد غیرفعال می‌شود. مادساز هیچ توضیحی در مورد نحوه نصب به اشتراک نگذاشته است و تنها گفته است که فایل‌های دانلود شده را داخل پوشه exe قرار دهید. منظور او همان محل نصب بازی است و به نظر می‌رسد که نیازی به استفاده از برنامه‌های جانبی نخواهید داشت.

جالب است بدانید که خبری از ریش و سبیل کریتوس در سه‌گانه ابتدایی نیست و این بازی سال 2018 بود که قیافه او را برای همیشه تغییر داد و فرمانده اسپارت، شکل پدری پخته و باتجربه گرفت. در حال حاضر، مادهای زیادی برای بازی God of War در دسترس نیست و مادسازها هنوز، کارهای خود را رو نکرده‌اند. البته تعدادی ماد برای بهبود گرافیک و سایه‌زنی منتشر شده است که اگر سیستم قدرتمندی در اختیار دارید؛ حتماً از آن‌ها استفاده کنید. نظر شما در مورد ماد God of War بدون ریش چیست؟

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 10 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    اول که اومدید این شخصیت خشن رو کارتونی کردید
    حالا هم خوب ريشش زدید
    میخواید بجای تبر یه خیارسبزی بدین دستش؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    AMIR

    مهمان

    باوفورتنایت همینجوری گندزدبه گادشماهادیه اینجوری نکنید://
    اخه این چه سمیه؟؟شبیه بابابزرگای بدون ریشه:///XD

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    وجدانن سه قیافه شبیه این ایزوگام کارها شده ?????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Morteza

    مهمان

    انگار خود مسعود روشن پژو شده ?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    احمد

    مهمان

    شبیه بابام شده ?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    بردیا

    مهمان

    شبیه کله پاچه شده?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پاراس

    مهمان

    بیگگگگگگ مسعوددددددد ??

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    این چه سَمیه درست کردن? شبیه بابا ها شده تو اینستاگرام?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    بابا همون ریششو
    بزارید کلافه شدم
    خیلی زشت شد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      سهند وفاخواه در پاسخ به عرفان

      مهمان

      دقیقا ?