بلا رمزی سریال The Last of Us
سارا هابطی

ستارگان سریال The Last of Us در گیم اواردز 2022 حضور دارند

سارا هابطی 12 آذر 1401 بدون دیدگاه
412 بازدید

با نزدیک شدن به یکی از موردانتظارترین رویدادهای هرساله یعنی مراسم The Game Awards (گیم اواردز)، لیست هنرمندان و سلبریتی‌هایی که در این رویداد حضور پیدا می‌کنند، اعلام شده است. مهمانانی که قرار است در این مراسم شرکت کنند، مدام در حال افزایش بوده و در تازه‌ترین خبری که به دست آمده، مطلع شدیم که ستارگان سریال The Last of Us نیز در مراسم گیم اواردز 2022 حضور دارند.

در تازه‌ترین اخبار بازی منتشر شده از دنیای بازی‌های ویدیویی متوجه شدیم که بازیگران مشهوری همچون پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و بلا رمزی (Bella Ramsey) که ستارگان سریال The Last of Us به شمار می‌آیند در کنار صداپیشگان اصلی این بازی یعنی اشلی جانسون (Ashley Johnson) و تروی بیکر (Troy Baker) در این رویداد مهم شرکت خواهند کرد.

با این خبر احتمالا شاهد نمایش چندین تریلر از سریال The Last of Us از شبکه HBO خواهیم بود و نقش پررنگی را این سریال در رویداد پیش‌رو خواهد داشت. این خبر توسط جف کیلی (Geoff Keighley) مجری و خالق رویداد The Game Awards از طریق توییتر فاش شده است؛ اگرچه که او به طور دقیق مشخص نکرده که به چه علت این بازیگران در این مراسم حضور دارند.

سریال The Last of Us مراسم گیم اواردز 2022

حضور ستارگان سریال The Last of Us در گیم اواردز 2022

البته که حضور اشلی جانسون و تروی بیکر نیز در این مراسم کمی مبهم است؛ اما از آنجایی که این دو رابطه نزدیکی با این رویداد دارند، احتمالا برای اهدای جوایز به برندگان دعوت شده‌اند. با این وجود نمی‌توان امیدی به معرفی بازی جدیدی از سوی این دو شخصیت دوست‌داشتنی داشت؛ اما تقریبا چند روز پیش بود که ناتی داگ لوگوی خود را تغییر داد و شک و شبهاتی در دل طرفداران ایجاد کرد.

همچنین جالب است بدانید در این مراسم افرادی همچون جوزف فارس کارگردان بازی It Takes Two برای اهدای جوایز و نائوکی یوشیدا تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16 برای مشخص کردن تاریخ دقیق این عنوان و همینطور Hozier و Bear McCreary نیز برای اجرای آهنگ Blood Upon the Snow از بازی God of War Ragnarok در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

فصل اول سریال لست آو آس قرار است در تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) از شبکه HBO پخش شود و احتمالا شاهد تریلری از این سریال مورد انتظار در مراسم 2022 The Game Awards در تاریخ 9 دسامبر 2022 (18 آذر 1401) خواهیم بود.

منبع: thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.