بازی Saints Row
یحیی رحیمی

حجم فایل دانلود بازی Saints Row مشخص شد

یحیی رحیمی 23 مرداد 1401 2 دیدگاه
1,079 بازدید

بیشتر از یک هفته تا انتشار بازی Saints Row برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی باقی مانده و این اثر جهان‌آزاد در تاریخ 23 اوت از راه خواهد رسید. صفحه توییتر حجم بازی پلی استیشن به‌تازگی، حجم فایل Saints Row برای دانلود را اعلام کرده و حال می‌دانیم که چقدر باید حجم برای بازی کنار بگذاریم. انتظار می‌رود که این حجم برای نسخه کامپیوتر نیز یکسان باشد.

بازی Saints Row جدید در شهر سانتو ایلسو جریان دارد و ماجراهای گروهی از دوستان را قبل از تشکیل سینت‌ها روایت می‌کند. سپس اتفاقات مهمی رخ می‌دهند و نبرد میان گروه‌های تبه‌کار شروع می‌شود و چهره شهر برای همیشه تغییر پیدا می‌کند. با نزدیک شدن به زمان انتشار، می‌توانیم درک اولیه‌ای از حجم بازی پیدا کنیم و اینکه چقدر فضا باید روی کنسول خود داشته باشیم.

طبق گفته PlayStation Game Size که صفحه توییتر بسیار معتبری است و آگاهی زیادی از تغییرات فروشگاه پلی استیشن دارد؛ نسخه PS4‌حدود 60.3 گیگابایت حجم دارد و این حجم برای نسخه PS5 نیز 53.5 گیگابایت است. دلیل اختلاف حجم، فناوری کراکن پلی استیشن 5 است که بازی‌ها را به‌صورت فشرده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اگرچه حجم دقیق نسخه ایکس باکس و کامپیوتر اعلام نشده، اما این رقم به نسخه PS4 نزدیک خواهد بود و حدود 60 گیگابایت باید دانلود کنید.

حجم بازی Saints Row

حجم بازی Saints Row

شصت گیگابایت برای یک بازی ویدیویی حجم زیادی به حساب می‌آید؛ اما در مقایسه با دیگر بازی‌ها چندان زیاد نیست. اگر فضای زیادی روی کنسول خود ندارید، بهتر است که دست به کار شوید و اندکی جا باز کنید. این صفحه توییتر علاوه بر حجم بازی Saints Row، زمان شروع پیش دانلود را اعلام کرده است. می‌توانید روز 21 اوت (30 مرداد) به دانلود فایل‌ها بپردازید و سپس سه روز پس از آن و هنگام انتشار، ماجراجویی خود را همراه گروه‌های تبه‌کار شروع کنید. گفتنی است هنوز حجم فایل آپدیت روز اول مشخص نشده است.

استودیو Volition در طی چند روز اخیر تریلرهای مختلفی از بازی نبرد سینت‌ها منتشر کرده و نگاه نزدیکی به داستان، شخصیت‌ها و گیم پلی انداخته است. این بازی از چند مکانیسم نو استفاده می‌کند و طبق گفته توسعه‌دهنده، بخش آنلاین آن از GTA Online بهتر خواهد بود. اگر اخبار بازی چند وقت اخیر را دنبال کرده باشید، می‌دانید که سیستم مورد نیاز Saints Row نیز اعلام شده؛ اما هنوز خبری از سیستم پیشنهادی با گرافیک بالاتر نیست.

ریبوت Saints Row در اوایل شهریور از راه می‌رسد و کمتر ناشری به عرضه بازی تراز اول در چنین زمانی می‌پردازد. معمولاً بازی‌های بزرگ در ماه آبان منتشر می‌شوند؛ اما حجم بیش از حد بازی‌های امسال باعث شده تا شهریور به آبان ترجیح داده شود. منتظر انتشار بازی برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر باشید.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    هادی

    مهمان

    نسخه pc قفل دنوو داره یا منتظر باشیم زود کرک بشه ؟!؟!

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به هادی

      نویسنده

      صحبتی از دنوو نشده، احتمال انتشار کرک در روز اول انتشار هست.