بازی Saints Row
یحیی رحیمی

حالت کوآپ بازی Saints Row بهتر از GTA Online خواهد بود

یحیی رحیمی 2 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,504 بازدید

معرفی ریبوت بازی Saints Row در نمایشگاه E3 2021 با حمایت طرفداران این مجموعه‌ی جهان‌ باز همراه شد. نگرانی‌های زیادی در مورد مکانیسم‌های معروف این بازی مانند قابلیت تجربه به صورت گروهی مطرح شد. انجام مأموریت‌ها و جستجو در دنیای وسیع، ویژگی بارز بازی نبرد سینت‌ها است که باعث تمایز این مجموعه از دیگر عناوین جهان باز موجود شده است. بنابر اطلاعات منتشر شده، بخش کوآپ بهتر از بازی GTA Online خواهد بود.

جیم بون از توسعه‌دهندگان ارشد استودیو Volition در مورد بخش چند نفره بازی Saints Row می‌گوید:

Jim Booneما بخش چندنفره در Saints Row 1 داشتیم و همچنین در شماره‌ی دوم که تمام اصول و پایه‌های بازی GTA Online را داشت. آن‌ها تمام آنچه ما انجام داده بودیم را استفاده کردند. ما آن زمان تصور بزرگی داشتیم و با خود می‌گفتیم: فکر کن بتونی کل داستان رو همراه دوستت طی کنی، لحظه‌به‌لحظه آن را! عملی کردن چنین ایده‌ای، تلاش بسیار زیادی نیاز داشت. این درس‌هایی بود که ما از اولین شماره بازی گرفتیم و مداوم با خود می‌گفتیم که چطور می‌توانیم خلاق باشیم و بازی را گسترش دهیم

کوآپ بازی Saints Row

حالت گروهی Saints Row چطور خواهد بود؟

ریبوت بازی Saints Row که سال 2022 منتشر می‌شود، به شما اجازه تجربه بخش داستانی به صورت دونفره را می‌دهد. هنگامی‌که شما وارد بازی همراه دوستتان می‌شوید، خواهید دید که قیافه او مشابه چیزی است که ابتدا تعریف کرده و هیچ محدودیتی از این لحاظ وجود ندارد. همچنین محدودیتی برای گردش در شهر وجود ندارد و بازی‌کنان می‌توانند از همدیگر جدا شوند و هر کس به کاری بپردازد؛ اما در صورت ورود به مرحله توسط یک بازی‌کن، فرد دیگر هم مجبور به انجام مرحله خواهد شد.

هنگامی‌که یک مأموریت شروع می‌شود، میزان پیشرفت هر بازی‌کن توسط سیستمی جداگانه سنجیده می‌شود. برای نمونه بازی‌کن از چه تفنگی استفاده می‌کند و اینکه چه آیتم‌هایی را به دست می‌آورد. تمامی این اطلاعات در فایل ذخیره حالت آفلاین ثبت می‌شود و این به شما اجازه می‌دهد تا بازی را بعدها به صورت آفلاین دنبال کنید. برای نمونه اگر شما در مراحل اولیه بازی قرار دارید و دوستتان در مراحل نهایی، لازم نیست تمامی این مأموریت‌ها را انجام دهید و بازی شما را به یاد خواهد داشت. جیم بون در این مورد می‌گوید:

بازی به یاد دارد که شما این مأموریت مربوط به اواخر بازی را انجام داده‌اید و دیگر لازم نیست این مرحله را تکرار کنید و به صورت خودکار از آن عبور خواهید کرد.

استودیو Volition از قابلیت‌های جالب حالت کوآپ بازی Saints Row خبر داده و برای نمونه می‌توانید دوستتان را اذیت کنید یا سر به سرش بگذارید. این ویژگی هنوز معرفی نشده، اما استودیو به آن افتخار می‌کند و باور دارد که برای اولین بار در یک اثر کوآپ این کار را انجام داده است. مشخص نیست منظور کارگردان بازی از شوخی با دوستان دقیقاً چیست.

بازی Saints Row روز 25 فوریه برابر با 6 اسفند برای کنسول‌های جدید و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: GameInformer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.