بازی Saints Row
یحیی رحیمی

سیستم مورد نیاز بازی Saints Row اعلام شد

یحیی رحیمی 22 خرداد 1401 بدون دیدگاه
708 بازدید

چند ماه تا انتشار بازی Saints Row باقی مانده و استودیو Volition در حال آماده‌سازی برای معرفی اطلاعات کامل در مورد بازی است. نمایش گیم پلی در رویداد Summer Games Fest با انتشار ابزار ایجاد شخصیت همراه شد و حال اطلاعاتی از سیستم حداقل بازی دریافت کرده‌ایم. طبق سیستم مورد نیاز Saints Row، نیازمند رایانه بسیار قدرتمندی نخواهید بود و یک سیستم متوسط کافی خواهد بود.

استودیو Volition هنوز سیستم پیشنهادی بازی Saints Row را اعلام نکرده و تنها مشخصات سیستم مورد نیاز در دسترس است. این اطلاعات در فروشگاه اپیک گیمز آپلود شده و انتظار می‌رود که سیستم پیشنهادی نیز به زودی اعلام شود. با توجه به آنکه سیستم مورد نیاز Saints Row برای آگاهی از اجرا یا عدم اجرای بازی توسط کامپیوتر شما کافی است؛ در نتیجه نیازی به فهم جزئیات بیشتر نخواهید داشت. همراه پارسی گیم باشید.

سیستم مورد نیاز Saints Row

سیستم مورد نیاز Saints Row

طبق اطلاعات درج‌شده در اپیک گیمز استور، نیازمند سیستم عامل ویندوز 10 برای اجرای بازی خواهید بود. گفتنی است این مشخصات به‌منظور اجرای بازی در حالت 1080p و 30 FPS است که پایین‌ترین مشخصات گرافیکی به‌حساب می‌آید. در ادامه لازم است پردازنده اینتل Core i3-3240 یا Ryzen 3 1200 روی سیستم شما نصب باشد. میزان حافظه رم نیز 8 گیگابایت اعلام شده است.

استودیو Volition معتقد است که کارت گرافیک انویدیا GTX 970 یا Radeon RX 480 برای اجرای بازی با پایین‌ترین گرافیک کفایت می‌کند. البته استودیو پیشنهاد می‌کند که از کارت گرافیک بهتری استفاده شود. گفتنی است میزان VRAM در این حالت، 4 گیگابایت اعلام شده است و در نتیجه برای اجرای بازی با کیفیت بالا، نیازمند کارت گرافیک امروزی خواهید بود. در نهایت 50 گیگابایت فضای خالی لازم است و البته سیستم شما باید توانایی پشتیبانی از دایرکت‌ایکس 12 را داشته باشد.

توسعه‌دهنده هنوز اطلاعاتی در مورد سیستم پیشنهادی اعلام نکرده و باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم. گفتنی است بخش خلق شخصیت بازی نبرد سینت‌ها به نام Boss Factory به‌صورت رایگان در دسترس است و می‌توانید آن را برای آشنایی با بازی دانلود کنید. هرگونه تغییر و پیشرفت در این دمو به بازی اصلی منتقل خواهد شد. این دمو با استقبال بازی‌کنان مواجه شده و بسیاری آن را دانلود کرده‌اند.

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم‌عامل: Windows 10 64bit (1080p – 30 FPS)
  • پردازنده: Intel Core i3-3240 / Ryzen 3 1200
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: GeForce GTX 970 / AMD Radeon RX 480
  • میزان VRAM: چهار گیگابایت
  • فضای خالی: 50 گیگابایت
  • دایرکت‌ایکس: 12

گفتنی است بازی Saints Row در تاریخ 23 اوت (1 شهریور) به صورت هم‌زمان برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر منتشر می‌شود. نسخه استادیا بازی هم به‌تازگی رده‌بندی سنی شد. نظر شما در مورد سیستم مورد نیاز Saints Row چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

برای اجرای بازی Saints Row چه کارت گرافیکی نیاز دارم؟

استودیو Volition معتقد است که کارت گرافیک انویدیا GTX 970 یا Radeon RX 480 برای اجرای بازی با پایین‌ترین گرافیک کفایت می‌کند. البته استودیو پیشنهاد می‌کند که از کارت گرافیک بهتری استفاده شود. گفتنی است میزان VRAM در این حالت، 4 گیگابایت اعلام شده است و در نتیجه برای اجرای بازی با کیفیت بالا، نیازمند کارت گرافیک امروزی خواهید بود.

۱
بازی نبرد سینت‌ها چه زمانی منتشر می‌شود؟

گفتنی است بازی Saints Row در تاریخ 23 اوت (1 شهریور) به صورت هم‌زمان برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر منتشر می‌شود. نسخه استادیا بازی هم به‌تازگی رده‌بندی سنی شد

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.