Saints Row
یحیی رحیمی

ریبوت بازی Saints Row معرفی شد: تمام آنچه باید بدانید

یحیی رحیمی 4 شهریور 1400 1 دیدگاه
917 بازدید

استودیو Volition بالاخره از نسخه‌ی جدید بازی «نبرد سینت‌ها» در افتتاحیه گیمزکام 2021 رونمایی کرد و اطلاعات زیادی را در دسترس طرفداران قرارداد. ریبوت بازی Saints Row به‌نوعی دنباله‌ی نسخه‌های پیشین نیست و اگرچه تعدادی آن را به‌عنوان بازی Saints Row 5 می‌شناسند، اما استودیو تصمیم گرفته تا بازی را از صفر و با حضور شخصیت‌های جدید و مکانی تازه بسازد و آن فضای پیشین و داستان‌های گذشته را رها کند. در ادامه تمام آنچه باید در مورد بازی جدید بدانید را بیان خواهیم کرد.

ریبوت بازی Saints Row

شخصیت‌ها و داستان

ریبوت بازی Sanits Row آن شخصیت‌های قدیمی را رها کرده و قرار نیست دیگر از Keith David بشنویم و استودیو تصمیم گرفته تا داستان‌های قدیمی، شخصیت‌ها و حتی شهرهای قبلی را به دور بیندازد و یک شروع کاملاً جدید داشته باشد. این اتفاقی است که کاملاً به نفع بازی خواهد بود و بالاخره این اثر جهان باز، از زیر سایه‌ی مجموعه GTA هم بیرون خواهد آمد و مسیر خودش را طی خواهد کرد. البته رازهای مخفی و یک سری اشارات غیرمستقیم به شماره‌های پیشین وجود خواهد شد؛ اما فکر کنید که با یک بازی کاملاً جدید و متفاوت روبه‌رو هستید.

استودیو از چهار شخصیت کاملاً متفاوت استفاده کرده که ترکیبی جالب را تشکیل می‌دهند. شما به‌عنوان قهرمان بازی و رئیس گروه حاضر خواهید بود و یارهای شما نیز:‌ نینا (Neenah)، کوین (Kevin) و الی (Eli) خواهند بود. آنها تنها افرادی هستند که می‌توانید رویشان حساب کنید و به‌نوعی یار کمکی به‌حساب می‌آیند و البته امکان کنترل آنها وجود ندارد. خوشبختانه ایجاد شخصیت اصلی بر عهده شماست و گزینه‌های بسیار بیشتری برای ایجاد چهره وجود دارد و حتی می‌توانید ظاهر Keith David را دوباره زنده کنید. شخصی‌سازی تنها به کاراکتر اصلی محدود نشده و امکان تغییر ظاهر اتومبیل‌ها و تفنگ‌ها نیز وجود دارد.

بازی Sanits Row روایت اتفاقات جالب و مهیج یک گروه تبه‌کار است که به کمک یکدیگر، امپراتوری بزرگی را داخل شهر تشکیل می‌دهند و دیگر گروه‌های تبه‌کار را از دور خارج می‌کنند. در حال حاضر جزئیات زیادی از داستان در دسترس نیست و قرار است که جنبه‌های طنز و نسخه‌های پیشین نگه‌داشته شود و البته عمق بیشتری به آن بخشیده شود، تا مشکلات شماره‌های پیشین رفع شوند.

Saints Row

گیم پلی بازی Saints Row

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ریبوت بازی Saints Row، قابلیت تجربه آن به‌صورت کوآپ و با همکاری دوستان است. می‌توانید تمامی بازی از ابتدا تا انتها را به‌صورت کوآپ تجربه کنید و البته قابلیت تقسیم صفحه وجود ندارد. بخش چند نفره بازی، تنها به‌صورت دونفره دنبال می‌شود و برای این بخش، باید کاملاً آنلاین باشید.

شهر اصلی بازی Santo Ileso نام دارد که تداعی‌کننده قسمت‌های جنوب غربی آمریکا و غرب وحشی است و دنیای بازی، زیبایی منحصربه‌فردی دارد. بر اساس گفته‌ی توسعه‌دهنده، این بزرگ‌ترین شهری است که تابه‌حال در مجموعه «نبرد سینت‌ها» استفاده‌شده و شامل هفت بخش کاملاً متفاوت با حس و حال ویژه و شخصیت‌های گوناگون است. بازی به شما اجازه‌ی راه‌اندازی کسب‌وکارهای مختلف و کسب درآمد از راه‌های ممنوعه را می‌دهد و همچنین کارمندانی خواهید داشت که بعدها در مبارزات هم به یاری شما خواهند آمد.

Saints Row

سه گروه رقیب هم در ریبوت بازی Sanits Row حاضر هستند که جلوی پیشرفت کسب‌وکار شمارا خواهند گرفت و به دنبال کنترل شهر هستند. اسم این گروه‌ها:‌ Los Panteros، مارشال و The Idols است که هرکدام قدرت‌های خاص خود رادارند. انواع و اقسام تفنگ‌ها در بازی وجود دارد و می‌توانید تمام آنها را به سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنید. وسایل نقلیه هم مهم‌ترین بخش بازی هستند و از موتورسیکلت تا لباس پرش از ارتفاع در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود. نکته‌ی مهم تغییر سیستم رانندگی است و خوشبختانه گیم پلی بهتری نسبت به نسخه‌های پیشین خواهیم دید.

استفاده از یک موتور جدید

ریبوت بازی Saints Row از یک موتور کاملاً جدید استفاده می‌کند که فضا و حس و حال متفاوتی به بازی بخشیده است که هنوز اطلاعات کاملی در دست نداریم. تنها می‌دانیم که امکان کنترل خودکار اتومبیل‌ها وجود نخواهد داشت و باید تمام‌مسیر را رانندگی کنید. همچنین از یک سیستم مشابه بازی‌های نقش‌آفرینی استفاده‌شده که امکان ارتقاء شخصیت اصلی را فراهم می‌کند. با پیشرفت در بازی، امکان باز کردن قفل یک سری قابلیت‌های جدید را خواهید داشت که کاراکتر اصلی را تقویت می‌کنند.

نبرد سینت‌ها

نکته‌ی خوشحال‌کننده در مورد ریبوت نبرد سینت‌ها، انتشار بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و کامپیوتر است. نسخه‌ی نسل نهم که برای ایکس باکس سری و پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود، دارای گرافیک بهتر خواهد بود و فعلاً جزئیات گرافیکی کامل را نمی‌دانیم. اگر به دنبال تجربه‌ی این اثر جهان باز هستید، می‌توانید روز 22 فوریه 2022 برابر با 3 اسفند 1400 آن خریداری کنید.

منبع: Pureplaystation

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

ریبوت بازی Saints Row چه زمانی منتشر می‌شود؟

اگر به دنبال تجربه‌ی این اثر جهان باز هستید، می‌توانید روز 22 فوریه 2022 برابر با 3 اسفند 1400 آن خریداری کنید.

۱
ریبوت بازی Saints Row‌ برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود؟

نکته‌ی خوشحال‌کننده در مورد ریبوت نبرد سینت‌ها، انتشار بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و کامپیوتر است. نسخه‌ی نسل نهم که برای ایکس باکس سری و پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود، دارای گرافیک بهتر خواهد بود و فعلاً جزئیات گرافیکی کامل را نمی‌دانیم

۲
داستان ریبوت Saints Row چیست؟

بازی Sanits Row روایت اتفاقات جالب و مهیج یک گروه تبه‌کار است که به کمک یکدیگر، امپراتوری بزرگی را داخل شهر تشکیل می‌دهند و دیگر گروه‌های تبه‌کار را از دور خارج می‌کنند.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    حتما یه اثر متفاوته چون نویسنده سری های قبلی فوت شده ……. امیدوارم این یکی بهتر باشه

    پاسخ دهید