آپدیت Saints Row
علیرضا نظری

اولین آپدیت Saints Row با رفع 200 باگ و ایراد منتشر می‌شود

علیرضا نظری 21 مهر 1401 بدون دیدگاه
238 بازدید

استودیو Volition اولین آپدیت بزرگ بازی Saints Row را برای انتشار در نوامبر سال جاری اعلام کرده است. طبق گفته این تیم، بروزرسانی ماه نوامبر، به بیش از 200 مورد از اصلاحات و رفع اشکال در باگ‌های موجود در بازی Saints Row می‌پردازد و با تمرکز ویژه بر چالش‌ها، به طور کلی تمامی موارد گیم پلی را بهبود می‌بخشد. این بروزرسانی شامل طیف گسترده‌ای از اصلاحات در بخش‌های درخواستی، به خصوص کاهش وظایف تکراری در بازی، بهبود هندلینگ خودرو، بروزرسانی‌های صوتی، در کنار ویژگی‌ها و موارد دیگر است.

با انتشار ناموفق بازی Saints Row در ماه آگوست، این عنوان با وجود مشکلات و باگ‌های مختلفی که در گیم پلی بازی مشاهده شد، آن طور که باید، نتوانست مورد استقبال طرفداران قرار بگیرد. بر همین مبنا توسعه‌دهندگان این سری پس از عرضه این بازی همچنان در تلاش‌اند تا با بروزرسانی‌های کارآمد، توانسته باشند این بازی را در مسیر رضایت طرفداران پیش ببرند.

استودیو Deep Silver Volition ادعا می‌کند که به دنبال واکنش‌ها و نظرات بازیکنان، از آن‌ها حمایت می‌کنند. در همین حال، عوامل سازنده Saints Row از زمان عرضه این بازی همچنان در حال کار کردن بر روی اولین پچ بزرگ بازی بوده‌اند و به تازگی هم اعلام شده است که این بروزرسانی در پایان نوامبر سال جاری وارد بازار خواهد شد و بیش از 200 مورد از باگ‌ها و مشکلات بازی را رفع خواهد کرد. به عنوان مثال این موارد شامل بازسازی انیمیشن های نافرم، ماموریت‌هایی که اجرا نمی شوند، مسائل بهینه سازی و بسیاری از گزینه‌های دیگر می‌شود.

آپدیت Saints Row

ویژگی‌های اولین آپدیت بزرگ بازی Saints Row

در ادامه‌ی قابلیت‌های یاد شده، توسعه دهندگان بازی Saints Row در رابطه با ویژگی‌های این بروزرسانی می‌گویند: «ما کارهای زیادی برای تجربه هرچه بهتر شما از بازی انجام خواهیم داد و در دراز مدت از بازی Saints Row پشتیبانی می‌کنیم. با این وجود که قصد داشتیم پس از انتشار بازی، بتوانیم محتوای جدیدی را برای آن اعلام کنیم، اما ترجیح می‌دهیم تا بتوانیم این بازی را به سمت پیشرفت و اصلاحات آن پیش ببریم تا بازی‌کنان یک تجربه عالی در سال 2022 و سال‌های بعدی، از این عنوان داشته باشند، که این مسئله برای ما در اولیت قرار دارد.»

در حالی که محتوای جدید برای Saints Row اولویت فوری برای استودیو نیست، اما عوامل توسعه دهنده می‌گویند: «سال 2023 یک “سال بسیار هیجان‌انگیز برای دارندگان Saints Row” خواهد بود، که محتوای داستانی جدید، تجربه‌های جدید گیم‌پلی رایگان و مناطق بیشتری از شهر خیالی Santo Ileso برای کاوش بازی‌کنان وجود خواهد داشت. علاوه بر این، به‌روزرسانی های بزرگتر و سایر بسته‌های رایگان نیز منتشر خواهد شد.»

انتظار می رود که به‌روزرسانی نوامبر یک سری تغییرات کیفی را در Saints Row آغاز کند. سازندگان می‌خواهند فعالیت‌های تکراری را برای بازی‌کنان کاهش دهند و در مقابل با تکمیل ماموریت‌ها، پاداش خوبی برای آن‌ها در نظر بگیرند. همچنین هندلینگ وسایل نقلیه را ثبات بخشیده و عملکرد آن را به شکل بهتری ارائه کنند. در عین حال، سازندگان با اظهار تاسف که برخی از اصلاحات بیشتر از آنچه در ابتدا انتظار داشتند طول کشیده است، اما با این حال آنها همه چیز را به طور کامل آزمایش و تست می‌کنند، تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.

شایان ذکر است که بازی Saints Row هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان در دسترس عموم قرار دارد.

منبع: Videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.