CS-GO-Random-Hitbox
یحیی رحیمی

رنک بازیکنان اهمیتی در حالت جدید کانتر استرایک ندارد

یحیی رحیمی 18 مرداد 1401 بدون دیدگاه
1,912 بازدید

افزودن رنک و سطح بازیکن به بازی CS GO از جمله اقداماتی بود که باعث شد تا بخشی از مودهای بازی از حالت رایگان خارج شوند و همچنین بازیکنان حرفه‌ای با یکدیگر بازی کنند. حالت جدید بازی کانتر استرایک اجازه حضور تمامی بازی‌کنان با هر سطحی کنار یکدیگر را می‌دهد و می‌توان مسابقات مهیج‌تری را تجربه کند. حالت رندوم بازی کانتر به‌تازگی اضافه شده و باعث می‌شود تا رقابتی مهیج فارغ از سطح را تجربه کنید و بتوانید مهارت خود را به رخ دیگر بازی‌کنان بکشید.

حالت Random Head Hitbox بازی کانتر استرایک به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. این حالت دو قانون اساسی بازی CS GO‌ را تغییر می‌دهد. اول اینکه بازی‌کنان باید تنها به سر یا کله شلیک کنند و شلیک به دیگر اعضای بدن در نظر گرفته نمی‌شود. از اسم این حالت نیز واضح است که هدف، هدشات کردن است. تنها این نکته را باید در نظر داشت که مکان شلیک در هر دست عوض می‌شود و ممکن است که مکان شلیک روی دیگر اعضای بدن بیفتد. در صورتی که نتوانید به نقطه موردنظر شلیک کنید، احتمال مرگ شما توسط دیگر بازی‌کنان بسیار زیاد است.

حالت جدید کانتر استرایک CS GO

حالت جدید کانتر استرایک

ایده شلیک به نقاط مختلف بدن در هر دست بسیار جالب و تازه است و بازی کانتر استرایک حدود ده سال پس از انتشار، همچنان محتوای جدید دریافت می‌کند. بازی CS GO در حال حاضر جزو محبوب‌ترین شوترهای اول‌شخصی کامپیوتر است که کمتر عنوانب توانسته با آن رقابت کند و در طی سال‌ها همچنان تعداد بازی‌کنانش را حفظ کرده است. این بازی در رقابت با والورانت و اورواچ نیز موفق بوده است. گفتنی است دیگر حالت‌های بازی همچنان در دسترس هستند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ اما اگر می‌خواهید تجربه تازه‌ای داشته باشید، بهتر است به مود جدید سر بزنید.

برای تجربه حالت Random Head Hitbox بازی کانتر استرایک، کافی است بازی خود را از طریق استیم آپدیت کنید. اگر این بازی را روی سیستم ندارید؛ بهتر است ابتدا بک اپ CS GO‌ را دانلود کنید و سپس آن را توسط استیم شناسایی کنید؛ این فرایند بسیار ساده است و سپس می‌توانید وارد بازی شوید. بازی‌کنان حرفه‌ای نیز همراه دیگران حضور دارند و در نتیجه کسب امتیاز کار ساده‌ای نخواهد بود. شرکت ولو همچنان به آپدیت کانتر ادامه می‌دهد و در فصل‌های آینده، محتوای بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Counter Strike Global Offensive جزو برترین بازی‌های رایگان کامپیوتر نیز به شمار می‌رود. شرکت ولو سوار موج بازی‌های بتل رویال نشده و برنامه‌ای برای انتشار چنین بازی ندارد.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.