Counter-Strike 2 بازی CSGO
یحیی رحیمی

عصبانیت بازی‌کنان Counter-Strike 2 از حذف قابلیت‌های CSGO

یحیی رحیمی 8 مهر 1402 11 دیدگاه
4,171 بازدید

شرکت ولو پس از معرفی تعجب‌آور کانتر استرایک 2، این بازی را بی سر و صدا منتشر کرد. بازی Counter-Strike 2 یک آپدیت بزرگ برای عنوان قبلی به شمار می‌رود. این بازی تغییرات قابل‌توجهی ایجاد نمی‌کند و قابلیت‌هایی مانند گرافیک بهتر و امکان پس دادن تفنگ را ارائه می‌دهد. بازی‌کنان از اینکه دیگر نمی‌توانند به بازی CSGO دسترسی داشته باشند، راضی نیستند. علاوه بر آنکه اچیومنت‌های آن‌ها پاک شده است، قابلیت‌های ویژه بازی قبلی هم اکثراً در دسترس نیستند.

گیمرها در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از حذف یک‌باره بازی CSGO پرداخته‌اند. اینکه این بازی در دسترس نیست و تعدادی از قابلیت‌هایش هم به نسخه جدید منتقل نشده است، مورد پسند واقع نشده است. کاربران ردیت حدود چند ساعت پس از انتشار بازی، شروع به یافتن تغییرات کردند و یک فهرست از قابلیت‌های حذف‌شده تهیه شد. دیگر بازی‌کنان هم در مورد نبود حالت‌های چندنفره اظهار نظر کردند و به نظر می‌رسد که اکثر افراد از وضعیت فعلی بازی رضایت ندارند.

یکی از بخش‌هایی که در کانتر استرایک 2 وجود نیست، Arms Race است. یکی از کاربران ردیت نوشته است که این بخش را همراه دوستانش تجربه می‌کرد و در حال حاضر دلیلی برای بازگشت به این بازی ندارد. گفتنی است نقشه‌های این حالت لو رفته‌اند و به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک اضافه خواهند شد. به هر حال بازی‌کنان از اینکه شرکت ولو بدون اطلاع، محتوای بازی قبلی را کنار گذاشته است، ناراضی هستند. اینکه CSGO دیگر در دسترس نیست، اوقات افراد زیادی را تلخ کرد.

Counter-Strike 2 بازی CSGOعدم رضایت بازی‌کنان از Counter-Strike 2

نسخه مک بازی Counter-Strike 2 نیز در دسترس نیست و افرادی که قبلاً Global Offensive را با مک بازی می‌کردند، فعلاً نمی‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. تنها نسخه لینوکس آماده شده و دلیل آن‌هم پشتیبانی از استیم دک است. فشار روی سرورها و سیستم Tick جدید باعث شده تا تجربه بازی برای عده زیادی ممکن نباشد. شرکت ولو اعلام کرد که سرورهای بیشتری اضافه می‌کند، اما مشکل لگ همچنان وجود دارد. یکی از بازی‌کنان نوشت که حتی گاهی نمی‌توان تفنگ را عوض کرد و سرورها پاسخگوی تمامی دستورات ارسال‌شده نیستند.

بسیاری از نقشه‌های اصلی ارائه نشده‌اند و قرار است طی آپدیت‌های بعدی ارائه شوند. این نشان می‌دهد که بازی برعکس آنچه ولو می‌گفت، آماده نیست. هیچ محتوای تازه‌ای نسبت به CSGO هم اضافه نشده است و بلکه قابلیت‌های این عنوان هم حذف شده است. البته تمامی نظرات منفی نیست و بسیاری نیز از گرافیک بهبودیافته و قابلیت‌های تازه مانند نارنجک‌های دودزا مورد پسند قرار گرفته است.

شرکت Valve تا این لحظه به انتقادات پاسخی نداده است و احتمالاً تغییرات بیشتر در راه است. آیا از کانتر استرایک 2 رضایت دارید؟ نظر خود را با ما و بقیه به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 11 دیدگاه
  • Avatar

    امیرومپ

    مهمان

    ما که هرشب داریم بازی میکنیم کامپتتیو داست۲ به صغیرو کبیرم رحم نمیکنیم…البته که بازی افت کرده و الکی گرافیک دادن بهش

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    این ولو خیلی چرت شده کاش یکم به فکر بازیکناش بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    DrMowzzzz

    مهمان

    بنظر من کانتر استریک ۲ با اینکه تا الان بازی نکردم و حتی ویدیو هاشم ندیدم و اصلا کلا تا الان نمیدونستم که اومده بهترین بازی جهانه با اختلااااااااااااااف

    پاسخ دهید
  • Avatar

    MmdiW

    مهمان

    دوستان، سی اس 2 تازه کار رو با آخرین ورژن سی اس گو مقایسه نکنید، بلکه با سی اس گو 10 12 سال پیش مقایسه کنید، قطعا مطمئن باشید در آپدیت های جلوتر همه اون ویژگی های قبلی رو برمیگردونن وگرنه کاربرانشون کمتر میشه. و کلی کلی بهتر میشه با کلی میجر و اپریشن های خفنتر.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mahdiR

    مهمان

    بعد این همه مدت یک آپدیت ناقص توهین آمیزه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Erfan_biziGame

    مهمان

    من بدبخت میخواستم که سا اس گو دانلود کنم ولی الان اگه دانلود کنم بیشتر ویژه گی های خوب این گیم رو از دست دادم من واقعا از آپدیت جدید ناراضی هستم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Erfan_biziGame

    مهمان

    من بدبخت دنبال سی اس گو بودم میخواستم دانلود کنم الان اگه بکنم دیگه بیشتر ویژگی‌ها رو از دست دادم من اصلا از conter-strike 2 خوشم نمیاد من از سی اس گو خوشم میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پارسا آرین

    مهمان

    من که از نسخه دوم کاملا خوشم اومده، فیزیک بازی خیلی بهتر شده ولی یه مشکل جدی با صدای بازی پیدا کردم،بعضی مواقع میکروفون رو که روشن میکنم، کلا بازی بسته میشه و وسط مچ میفتم بیرون‌ و تقریباً دفعات زیادی این اتفاق افتاد.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ehsan

    مهمان

    کیفیت بازی رو افزایش دادن کسایی که سیستمشون ضعییه اصلا نمیتونن بازی کنن لگش خیلی زیاد شده

    پاسخ دهید
    • Avatar

      F در پاسخ به Ehsan

      مهمان

      ولو برا من سر دوتا نشون داد،مثل بقیه شرکت هاست.

    • Avatar

      Erfan_biziGame در پاسخ به Ehsan

      مهمان

      آره واقعا من سیستمم ضعیفه