کانتر استرایک 2
ارحام ادبخواه

کانتر استرایک 2 به بدترین بازی شرکت Valve تبدیل شد

ارحام ادبخواه 19 مهر 1402 1 دیدگاه
687 بازدید

بازی Counter-Strike 2 که به تازگی منتشر شده، با دریافت نمرات متوسط لقب ضعیف‌ترین بازی شرکت Valve در پلتفرم استیم را به نام خود ثبت کرده است. بدین ترتیب کانتر استرایک 2 پایین‌تر از آثار تحسین شده‌ای نظیر Half-Life، Dota 2، Left 4 Dead، Portal و سایر ساخته‌های ولو قرار می‌گیرد.

بازی Counter Strike 2 که همین چند روز پیش به دست طرفداران رسید به هیچ وجه بازی بدی نیست و نمرات ضعیفی را هم دریافت نکرده است. اما با این حال از آنجایی که نمرات سایر ساخته‌های ولو به شدت درخشان است، کانتر استرایک 2 با نمرات متوسط خود تبدیل به بدترین ساخته این شرکت از این لحاظ شده. همین موضوع باعث می‌شود که اثر مورد بحث از منظر نمرات کاربران استیم پایین‌تر از بازی‌های شناخته شده‌ای نظیر Half-Life 2، Dota 2، Left 4 Dead و خود CSGO قرار گیرد.

البته این نمرات نه چندان ایده‌آل هم دلایل منحصر به فرد خود را دارند که منطقی به نظر می‌رسند. گیمرها تا این جای کار نسبت به مواردی نظیر نبود حالت‌های نسخه اول، حضور پررنگ چیترها و حذف کامل CSGO انتقاد کرده‌اند. همه این موارد در کنار هم باعث شده‌اند که بازی Counter-Strike 2 واکنش‌های متوسطی دریافت کند و از جنبه نمرات کاربران اسیم به بدترین ساخته تاریخ شرکت ولو تبدیل شود. البته تیم سازنده اعلام کرده که می‌خواهد با عرضه یک به روز رسانی جدید برخی از مشکلات را رفع کند.

کانتر استرایک 2

کانتر استرایک 2؛ ضعیف‌ترین ساخته ولو از دید کاربران

اما با گذر از مشکلات مطرح شده و یک سری ایراد ریز که به مرور زمان از بین می‌روند، نسخه جدید کانتر استرایک ویدیو گیم خوبی به نظر می‌رسد. اگر شرکت ولو مانند همیشه روند برنامه ریزی شده‌ای را در پیش بگیرد می‌تواند با این بازی به خوبی جای CSGO را پر کند. بازی جدید این مجموعه که اولین نسخه آن در سال 2000 منتشر شده، یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌های تاریخ استیم را رقم زد که در طی آن، گیمرهای متعددی به صورت همزمان به تجربه این شوتر تاکتیکال پرداختند. با این حال ظاهرا طرفدارن سرسخت خود CSGO دل خوشی از این بازی ندارند.

توجه داشته باشید که نمرات پلتفرم استیم برای اثر مذکور به دو دسته تقسیم می‌شوند: تمامی نمرات و نمرات اخیر. اگر بخواهیم تمام نمرات را در نظر بگیریم، واکنش‌های موجود نسبت به کانتر استرایک 2 فوق‌العاده مثبت است. اما چگونه از این بازی با عنوان ضعیف‌ترین ساخته ولو یاد کردیم؟ در واقع اکثر واکنش‌هایی که در بخش تمام نمرات می‌بینید، مربوط به CSGO هستند. شرکت ولو برای بازی جدید صفحه تازه‌ای به وجود نیاورده و Counter Strike 2 را جایگزین بازی قبلی کرده است.

با علم بر این موضوع بخش نمرات اخیر به کانتر 2 مربوط می‌شوند که سطح متوسط یا Mixed را نشان می‌دهند. پس حواس‌تان باشد که فریب عبارت «همه نمرات» را نخورید. فارغ از این مسائل کانتر جدید پایه‌ریزی مناسبی انجام داده و انتظار می‌رود که در طولانی مدت موفقیت‌های شماره پیشین را تکرار کرده و از شایستگی‌های سری دفاع کند.

نظر شما در مورد نمرات کانتر استرایک 2 چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    بازی بی نقصی نیست ولی بد هم نیست. به نظرم خیلی از اعتراض ها بی دلیل و غیر منطقی هست. یادمه قبل از انتشار رسمی خیلی ها سعی میکردن ثابت کنن بازیه بدیه. بعد از انتشار هم واقعا نقد های ناعادلانه ای نسبت به بازی شد. هرچند کسی که سال هاست cs go رو انجام میداده به طوری که این بازی رو نسبت به بازی هایی مثل وارزون و … که خیلی از cs go جلوتر هستن ترجیح میده قطعا از تغییر خوشش نمیاد. حتی اگر تغییرات مثبت باشن. به هرحال به بازی قبلی وابسته شده!

    پاسخ دهید