دسته پلی استیشن آیفون
یحیی رحیمی

سونی از دسته بازی پلی استیشن مخصوص موبایل رونمایی کرد

یحیی رحیمی 7 مرداد 1401 بدون دیدگاه
921 بازدید

شرکت سونی از دسته بازی Backbone One پلی استیشن مخصوص بازی با گوشی آیفون رونمایی کرد. قیمت این دسته بازی صد دلار اعلام شده و حس و حال دسته دوال‌سنس پلی استیشن 5 را به‌صورت کاملاً بی‌سیم منتقل می‌کند. کافی است گوشی موبایل خود را در وسط دسته قرار دهید و سپس از رابط مخصوص برای اتصال استفاده کنید. گفتنی است این دسته تنها برای گوشی آیفون طراحی شده است.

دسته بازی Backbone One – PlayStation Edition از باتری گوشی آیفون استفاده می‌کند و در نتیجه نیازی به شارژر ندارد. در واقع شما کافی است گوشی را داخل دسته قرار دهید و رابط ویژه را به پورت لایتنینگ گوشی متصل کنید. نکته مهم آن است که می‌توان دسته را به‌صورت مستقیم به هدست سه‌بعدی پلی استیشن وصل کرد و در نتیجه تجربه گیمینگ کاملی خواهید داشت. اگر برایتان سؤال است که این دسته به چه دردی می‌خورد؟ باید بگوییم که امکان استریم بازی‌های پلی استیشن روی گوشی فراهم است.

به لطف اپ Remote Play می‌توانید تمامی بازی‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را به‌صورت مستقیم استریم کنید. البته استریم بازی نیازمند اتصال اینترنت قدرتمند است و حجم زیادی از شما مصرف می‌کند. علاوه بر آن می‌توانید صدها بازی موبایل مانند کالاف دیوتی موبایل را به صورت مستقیم تجربه کنید. دسته پلی استیشن برای موبایل با ظاهر ویژه‌ای طراحی شده و می‌توان ساعت‌ها بدون خسته شدن به بازی پرداخت.

دسته بازی پلی استیشن برای موبایل

دسته بازی پلی استیشن برای موبایل

کنترلر پلی استیشن برای آیفون در کشورهای محدودی از جمله ایالات‌متحده، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزیلند، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، سوئد، هلند و بریتانیا فروخته می‌شود. قرار است که کشورهای بیشتر اضافه شوند و پشتیبانی بهتری از دسته به عمل آمد. گفتنی است سونی نسخه بتا آپدیت جدید پلی استیشن 5‌ را منتشر کرد که قابلیت اجرای بازی با وضوح 1440p را فعال می‌کند و امکان استفاده از فولدر برای دسته‌بندی بازی‌ها و برنامه‌ها را فراهم می‌کند.

همان‌طور که در ابتدا خواندید، قیمت دسته بازی Backbone One برای آیفون صد دلار اعلام شده است که نسبت به دسته‌ بازی‌های موبایل گران‌تر است. اگر از جمله افرادی هستید که گوشی آیفون دارید و به صورت مداوم در حال بازی کردن هستید؛ این کنترلر می‌تواند زندگی را برای شما ساده‌تر کند؛ البته از قیمت آن نمی‌توان گذشت. سونی این دسته را بهترین ابزار برای تجربه بازی‌های انحصاری پلی استیشن روی موبایل می‌داند. رسانه‌های مختلف با بررسی این دسته از آن تعریف کرده‌اند و معتقدند که این دسته‌ می‌تواند آیفون را به یک دستگاه گیمینگ تبدیل کند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.