یحیی رحیمی

احتمال توسعه Spider-Man 2 توسط کارگردان بازی مطرح شد

یحیی رحیمی 8 بهمن 1397 بدون دیدگاه
898 بازدید

تقریبا 5 ما از انتشار Spider-Man برای کنسول PS4 می گذرد و این بازی موفق به فروش فوق العاده ای شده است و همچنین محبوبیت زیادی را کسب کرده است. این بازی فعلا در مرحله محتواهای بعد بازی است و به تازگی DLC جدیدی نیز برای Spider-Man منشر شده است که عملکرد بسیار خوبی هم داشته است.

حالا تمامی چشم ها روی آینده این بازی قرار دارد و با توجه به اینکه بازی از زمان انتشار خود بسیار موفق بوده است و اینکه سونی نیز از موفقیت به دست آمده بسیار خوشحال است؛ به نظر نمی رسد که سونی بازهم بخواهد به این شیوه با بازی برخورد کند و احتمالا حساب جداگانه ای برایش باز کند و تمرکز بیشتری را به آن اختصاص دهد.

به نظر می رسد که مراحل اولیه توسعه Spider-Man 2 در حال پیگیری است و Bryan Intihar که کارگردان خلاقیت بازی در استدیو Insomniac است، به تازگی توییتی در این زمینه منتشر کرده است و نگرانی خود را در زمینه مراحل اولیه توسعه یک داستان برای یک بازی یا چیز شبیه آن نشان داده است. البته که او به طور صریح از Spider-Man نام نبرده است و حتی شاید اسم آن نیز تغییر کند اما نباید انیشتن باشیم تا بفهمیم که او در مورد چه حرف می زند.

با این حساب شاهد ادامه ای برای Spider-Man هستیم. البته بیایید در نظر بگیریم که آنچه او در موردش حرف زده است مربوط به Spider-Man نباشد؛ اما هر چه که باشد هنوز جذاب است و قابل توجه. البته فاصله زیادی تا انتشار آن داریم و قطعا Spider-Man 2 یک عنوان اختصاصی PS4 نخواهد بود و احتمالا برای کنسول نسل بعدی سونی به نام PS5 منتشر می شود. امیدواریم که دوباره شاهد مرد عنکبوتی دوست داشتنی در نمایشگرهای خودمان باشیم.
نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.