بازی MultiVersus
یحیی رحیمی

تعداد بازی‌کنان همزمان MultiVersus به بیش از 140 هزار نفر رسید

یحیی رحیمی 5 مرداد 1401 بدون دیدگاه
321 بازدید

بازی مبارزه ای شرکت وارنر وارد مرحله آزمایشی شده و نسخه بتا بازی صدها هزار کاربران شبکه استیم را جذب خود کرده است. تعداد بازیکنان همزمان MultiVersus از مرز 140 هزار نفر در استیم عبور کرده و نظرات بسیار مثبتی در مورد بازی و روند آن منتشر شده است. بتا عمومی بازی برای چند روز ادامه می‌یابد و به‌صورت رایگان، آماده دانلود برای کاربران کامپیوتر شده است.

به گزارش پارسی گیم، بازی MultiVersus در طی یک روز به چهارمین بازی محبوب استیم تبدیل شده است. نسخه کامپیوتر بازی رایگان وارنر رکورد 140,868 نفر بازی‌کننده همزمان به خود دید و این رقم همچنان در حال افزایش است. استقبال از بازی به حدی بود که سرورها برای مدت کوتاهی از دسترس خارج شدند. آمار فعلی نشان می‌دهد که اثر جدیدی قرار است به فهرست بهترین بازی های رایگان کامپیوتر اضافه شود.

برای درک بهتر این رقم بهتر است نگاهی به تعداد بازی‌کنان آنلاین دیگر محصولات بیندازیم. ایپکس لجندز دارای 119 هزار بازی‌کننده است و حدود 269 هزار نفر در حال تجربه Lost Ark هستند. در عین حال بیش از نیم میلیون نفر بازی دوتا 2 و کانتر استرایک بازی می‌کنند. با این حساب موفقیت نسخه بتا بازی MultiVersus در روز اول باورنکردنی به‌حساب می‌آید. این رکورد در کنار نظرات و بازخوردهای مثبت قرار گرفته و با اثری روبه‌رو هستیم که قرار است به‌صورت مداوم از آن بشنوید و اسمش را ببینید.

بتا بازی MultiVersus

نسخه بتا بازی MultiVersus

گفتنی است نسخه آزمایشی محدود بازی در اختیار افراد مشخصی قرار گرفت و دیدیم که 60 هزار نفر به‌صورت همزمان در حال تجربه بازی هستند. طبق آخرین اخبار بازی، تعداد بازیکنان MultiVersus بیش از هر بازی مبارزه‌ای تن به تن در تاریخ استیم است و تابه‌حال هیچ بازی مشابهی نتوانسته چنین رکوردی را ثبت کند. شرکت وارنر پس از انتشار نسخه محدود، تصمیم به انتشار بازی برای بازی‌کنان آمریکایی، اروپایی و استرالیایی گرفت و بالاخره این بازی در اختیار عموم قرار داده شد.

نسخه آزمایشی MultiVersus در حال حاضر برای کامپیوتر و همچنین کنسول‌های بازی منتشر شده است. این بازی از کراس پلی پشتیبانی می‌کند و بازی‌کنان تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند با همدیگر بازی کنند. در حال حاضر تنها 17 شخصیت، هفت نقشه و هشت حالت اولیه در دسترس هستند و هدف نیز دریافت بازخورد برای حل مشکلات است. تاریخ انتشار نسخه نهایی مشخص نیست؛ اما بازی کاملاً رایگان خواهد بود و تنها شیوه کسب درآمد؛ فروش آیتم‌های تزئینی است.

بازی مبارزه‌ای وارنر پر از شخصیت‌های آشنا از جمله تام و جری است. ریک و مورتی نیز به MultiVersus راه پیدا کردند و شایعاتی از حضور گندالف نیز وجود داشت؛ اما تمامی فایل‌های مربوط به او پاک شد. تنها چند روز برای تجربه رایگان این بازی فرصت دارید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.