شخصیت های بازی MultiVersus ریک و مورتی
محمد صادق شجاعی

ریک و مورتی به جمع شخصیت های بازی MultiVersus می‌پیوندند

محمد صادق شجاعی 1 مرداد 1401 بدون دیدگاه
635 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت برادران وارنر اعلام کرده است که کاراکتر‌های جدیدی از جمله ریک و مورتی به جمع شخصیت‌های بازی MultiVersus اضافه خواهند شد.

مولتی ورسز اثری رایگان از استودیو Player First Games است که شرکت Warner Bros وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی فایتینگ حاوی کاراکتر‌هایی است که در آثار شرکت Warner Bros. Discovery با آن‌ها آشنا شده‌ایم. از بین شخصیت‌های بازی MultiVersus می‌توان به بتمن، هارلی کوئین، آریا استارک، تام و جری، باگز بانی و شگی راجرز اشاره کرد. حال شرکت برادران وارنر اعلام کرده است که شخصیت های جدیدی در دسترس بازیکنان بازی MultiVersus قرار خواهد گرفت. این کاراکتر‌ها ریک و مورتی از انیمیشن Rick and Morty و لبران جیمز از فیلم Space Jam: A New Legacy هستند.

با استناد به اطلاعات منتشر شده، لبران جیمز در تاریخ 26 ژوئیه (4 مرداد) در دسترس بازیکنان مولتی ورسز قرار خواهد گرفت. پوشش این شخصیت بر اساس فیلم Space Jam: A New Legacy بوده و می‌توانید یک لباس کابوی را نیز برای او آزاد کنید. همانطور که انتظار می‌رود، توپ بسکتبال محوریت اصلی حرکت‌های لبران جیمز است. همچنین او می‌تواند با پرتاب توپ از دور به حریفان خود صدمه بزند. در قالب ویدیوی منتشر شده از این شخصیت، می‌توانید او را در حالی ببیند که با اسلم دانک به دیگر شخصیت‌ها ضربه می‌زند.

در مدت کوتاهی پس از لبران جیمز، بازیکنان بازی MultiVersus به ریک و مورتی دسترسی خواهند داشت. همانند تام و جری، شخصیت‌های سریال Rick and Morty در قالب یک گروه دو نفره وارد میدان نبرد می‌شوند. تا‌کنون ویدیویی از این شخصیت‌ها منتشر نشده است، اما با توجه به موارد مشاهده شده در سریال انیمیشنی، می‌توان انتظار حرکت‌های عجیب و غریب و متفاوتی از ریک و مورتی داشت؛ برای مثال وجود وسایلی مثل Portal Gun جالب‌توجه خواهد بود. ریک و مورتی در ابتدای فصل اول به جمع شخصیت های بازی MultiVersus اضافه خواهند شد. در حال حاضر اثر مذکور تا تاریخ 8 اگوست (17 مرداد) در شرایط پیش فصل قرار داشته و فصل اول آن از تاریخ 9 اگوست (18 مرداد) شروع می‌شود.

شخصیت های بازی MultiVersus ریک و مورتی

لبران جیمز برای حمله از توپ بسکتبال استفاده می‌کند

اضافه شدن ریک و مورتی به شخصیت های بازی MultiVersus چندان غیر‌منتظره نیست؛ زیرا در سال گذشته بسیاری از بخش‌های اثر مذکور از جمله حضور کاراکتر‌های سریال Rick and Morty فاش شده بود. حتی در قالب اطلاعات فاش شده، از لبران جیمز به عنوان یکی از اولین شخصیت های جدید بازی مولتی ورسز نام برده شده بود. از بین شخصیت‌هایی که انتظار می‌رود در آینده به اثر مذکور اضافه شوند، می‌توان به مد مکس، گندالف، جانی براوو، دنریس تارگرین، هاوند، گودزیلا، فرد فلینت استون و ماروین مریخی اشاره کرد. در قالب ویدیوها و توییت‌های پاک‌شده، اسکین دوم شخصیت ریک یعنی Pickle Rick نمایش داده شده است.

هم‌اکنون نسخه دسترسی پیش از موعد بازی MultiVersus منتشر شده و هم‌زمان با اضافه شدن لبران جیمز، بتای عمومی آن به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. در کنار نسخه رایگان، علاقه‌مندان می‌توانند به ترتیب با پرداخت مبالغ 40 دلار، 60 دلار و 100 دلار نسخه‌های Deluxe ،Standard و Premium را خریداری کنند.

نظر شما در مورد حضور ریک و مورتی در بین شخصیت های بازی MultiVersus چیست؟ آیا قصد تجربه این اثر را دارید؟ به نظر شما بازی مولتی ورسز با استقبال بازیکنان و علاقه‌مندان آثار برادران وارنر همراه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.