Middle-Earth Shadow Of War
سعید ستایش

نسخه ی موبایل بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد

سعید ستایش 7 مهر 1396 بدون دیدگاه
1,474 بازدید

مدت‌زمان زیادی تا انتشار بازی مورد انتظار Middle-earth: Shadow of War باقی نمانده، این بازی یک اکشن، ماجراجویانه‌ی سوم شخص است که داستانش در محیطی افسانه‌ای و فانتزی اتفاق می‌افتد و شما باید در بازی با استفاده از قابلیت‌هایتان به مبارزه با دشمنان و موجودات عجیب‌وغریب در بازی بپردازید.

دنیای بازی بر اساس مجموعه‌ی دوست‌داشتنی ارباب حلقه‌ها خلق‌شده و بازی ازلحاظ داستانی، محتوا و حتی شخصیت‌ها ارتباط مستقیم با سری ارباب حلقه‌ها و کتاب‌هایش دارد. بازی Middle-earth: Shadow of War توسط استدیوی Monolith Productions توسعه داده‌شده است، این استدیو که رابطه نزدیکی با استدیوی IUGO که یک سازنده‌ی بازی‌های موبایل است دارد به‌تازگی یک نسخه‌ی موبایل برای بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر کرده‌اند، این بازی در ژانر استراتژیک هست و شما باید در آن با تاکتیک‌های حساب‌شده و دقیق بر دشمنانتان غلبه کنید.

نکته‌ی جالب نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند این بازی وجود تمامی قهرمان‌ها و موجودات نسخه‌ی اصلی بازی در آن است، به‌طوری‌که شما می‌توانید از بین شخصیت‌های Talion، Celebrimbor، Gandalf، Gimli، Shelob هرکدام را که خواستید به‌دلخواه انتخاب کرده و به تجربه‌ی بازی بپردازید.

لینک دانلود نسخه ی موبایل بازی Middle-earth: Shadow of War:

iOS

Android

نسخه‌ی موبایل بازی Middle-earth: Shadow of War به‌صورت رایگان برای پلتفرم‌های IOS و Android در دسترس قرارگرفته است و شما هم‌اکنون می‌توانید این بازی زیبا را دانلود و آن را تجربه کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.