دانلود بازی Batman Arkham Origins Blackgate برای PC
دانلود بازی Batman Arkham Origins Blackgate برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Batman Arkham Origins Blackgate برای PC

پارسی گیم 20 اسفند 1398 19 دیدگاه
36,492 بازدید

دانلود بازی Batman Arkham Origins Blackgate برای کامپیوتر

بتمن نام آشنایی میان دوست داران کمیک، فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی است. تابه‌حال بازی‌های مختلفی از این مرد نقاب‌پوش را مشاهده کرده‌ایم که ازجمله آن‌ها می‌توان به LEGO Batman و همچنین نمونه‌های باکیفیت‌تری اشاره کرد. بازی‌های این سری تابه‌حال طرفداران زیادی به خود جمع‌آوری کرده‌اند و در این میان نام یکی از آن‌ها به نام بازی Batman Arkham Origins Blackgate کمتر به گوش همه خورده است. این بازی اولین ساخته‌ی استودیوی Armature است که زیر نظر Rocksteady شروع به ساخت این بازی کرد که بتواند در کنار Arkham Origins تجربه‌ی یک بتمن دو و نیم بعدی را به مخاطب القا کند.

Blackgate درواقع نام زندانی در شهر نیوجرسی آمریکاست که مجرمانی مانند جوکر را به خود دیده است و این بنایی است که هر اتاقش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. داستان بازی Batman Arkham Origins Blackgate را به همین زندان مخوف می‌برد و به‌یک‌باره با شورشی عظیم در این زندان مواجه می‌شویم و می‌بینیم که جوکر و هم‌دستانش کنترل زندان را به دست گرفته‌اند و هیاهوی عجیبی به وجود آمده است. بتمن سریعاً خود را به این زندان می‌رساند تا اوضاع را به حالت اول خود برگرداند. داستان بازی به همین سادگی است که می‌بینید و خبری از گره‌های عجیب و نقاط عطف خیره‌کننده نیست. اولین تجربه این بازی روی کنسول‌های دستی بود و جایی که بازی‌های دو نیم بعدی می‌توانند مانور بهتری داشته باشند، استودیو بازی بعد از مدتی این عنوان را به ژانر پلتفرمر آورد و دیدیم که بازی برای رایانه‌ها نیز عرضه شد.

شیوه روایت داستان به شکل صفحات کتاب‌های کمیک است و همین جلوه دیگری به بازی بخشیده است. مکانیک‌های نسخه‌های قبلی مانند مخفی‌کاری به‌وفور در این بازی استفاده‌شده است و می‌توان به شیوه‌های مختلفی دشمن را خانه‌خراب کرد. مبارزات بازی به‌سادگی تمام جلو می‌روند و کافی است با فشار دادن چند دکمه، کلک دشمن را بکنید. در آخر جوکر نیز باس فایت خوبی برای شما آماده کرده است و قرار است حسابی با این موجود به‌ظاهر خندان بجنگید. بازی به‌عنوان یک نسخه فرعی کارش را به‌خوبی انجام می‌دهد و انتظار یک عنوان AAA را از این نسخه نمی‌رود. گرافیک دو و نیم بعدی بازی در نوع خودش جالب است و داستان و گیم پلی آن می‌تواند ساعت‌ها شمارا سرگرم خود کند. اگر به این عنوان علاقه دارید، می‌توانید Batman Arkham Knight و Lego Batman 2 DC Super Heroes بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Batman Arkham Origins Blackgate با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 32-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor: Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz; AMD Athlon X2, 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GTS; AMD Radeon HD 3850
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz; AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560; AMD Radeon HD 6950
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Batman: Arkham Origins Blackgate – Deluxe Edition amplifies the 2.5-D game with new maps, enemy encounters, difficulty levels, batsuits, and enhanced visuals. A companion game to Batman: Arkham Origins, players can continue the storyline of the console version and discover more details of the Dark Knight’s past. Featuring stealth gameplay, free-flow combat, and Batman’s famed arsenal of gadgets, the genuine Arkham experience is reproduced in a deep, action packed side-scrolling adventure.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه
  • Avatar

    پوریا

    مهمان

    سلام ببجشید روی این سیستم اجرا میشه رم 8گیگ cpu i5 6500 گرافیک 2 گیگ

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابراهیم سعادت

    مهمان

    اگر دایرکت ایکس 9باشه مشکل پیش میاد؟
    رو این سیستم اجرا میشه؟
    رم 4g
    32بیت
    ویندوز7
    دایرکت ایکس 9
    گرافیک4g

    پردازنده دوهسته2.70ghz

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه