کوآپ چهارنفره بازی Gotham Knights گاتهام نایتز
محمد صادق شجاعی

حالت کوآپ چهارنفره به‌صورت رایگان به Gotham Knights اضافه می‌شود

محمد صادق شجاعی 24 مهر 1401 2 دیدگاه
368 بازدید

داستان اصلی بازی گاتهام نایتز تنها به صورت تک‌نفره یا Co-op دو‌نفره قابل تجربه است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو WB Games Montreal اعلام کرده است که حالت کوآپ چهارنفره بازی Gotham Knights به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

بازی گاتهام نایتز تازه‌ترین اقتباس از شخصیت‌های شرکت دی سی در قالب بازی ویدیویی است. این اثر که توسط شرکت برادران وارنر ساخته شده، از شخصیت‌های رابین، نایت وینگ، رد هود و بت گرل به عنوان کارارکتر‌های اصلی استفاده می‌کند. هر یک از این شخصیت‌ها دارای توانایی‌ها و سبک بازی خاص خود هستند. بازی Gotham Knights شرایطی را به تصویر می‌کشد که بعد از مرگ بتمن، شهر گاتهام به هرج و مرج کشیده شده و قهرمانان جدید باید ضمن مبارزه با گروه Court of Owls و افراد آن به نام Talon، آرامش را به شهر برگردانند. هفته آینده بازی گاتهام نایتز روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهمی منتشر خواهد شد. مدتی پیش کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان از جمع پلتفرم‌های مقصد این اثر حذف شدند.

بازی گاتهام نایتز در زمان انتشار این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که به صورت تک‌نفره یا کوآپ دو‌نفره مراحل را تجربه کنید. به این واسطه در هر زمان یک بازیکن دیگر می‌تواند به بازی شما ملحق شده یا آن را ترک کند. همچین امکان انتخاب یک کاراکتر یکسان برای هر دو بازیکن وجود دارد. با این حال سازندگان این اثر قصد دارند در زمان دیگری حالت کوآپ چهارنفره را در اختیار بازیکنان بازی Gotham Knights قرار دهند.

این حالت بازی گاتهام نایتز که با نام Heroic Assault شناخته می‌شود، در تاریخ 29 نوامبر (8 آذر) به صورت رایگان منتشر خواهد شد. صفحه توییتر بازی Gotham Knights لینک مربوط به صفحه سوالات متداول را منتشر کرده که در قالب آن جزئیات بیشتری از حالت کوآپ چهارنفره ارائه شده است. به این واسطه تایید شده است که حالت Heroic Assault جدا از داستان اصلی بازی گاتهام نایتز خواهد بود. در حالت مذکور بازیکنان در یک میدان نبرد با دشمنان وارد جنگ شده و باید اهداف خاصی را کامل کنند. حالت کوآپ چهارنفره بازی Gotham Knights در مجموع دارای 30 طبقه بوده و برای تجربه آن به صورت آنلاین به اشتراک سرویس‌های پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد نیاز دارید.

کوآپ چهارنفره بازی Gotham Knights گاتهام نایتز

Gotham Knights حجم زیادی را اشغال نخواهد کرد

از آن جایی که داستان اصلی بازی گاتهام نایتز به کوآپ دو‌نفره محدود بوده، حالت Heroic Assault فرصت عالی است که حضور و همکاری هر چهار شخصیت قابل بازی را مشاهده کنید. با فرض این که هیچ محدودیتی در رابطه با انتخاب شخصیت وجود ندارد، هر چهار بازیکن می‌توانند یک شخصیت یکسان انتخاب کنند. در صورتی که حالت Heroic Assault با استقبال بازیکنان رو‌به‌رو شود، این احتمال وجود دارد که استودیو سازنده طبقات و چالش‌های بیشتری را برای جذب مخاطبین و افزایش طول عمر بازی Gotham Knights اضافه کند.

طرفداران بازی گاتهام نایتز باید توجه داشته باشند که این اثر به میزان 41 گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کنسول پلی استیشن 5 را اشغال خواهد کرد. در شرایطی که دیتای بسیاری از بازی‌ها بیش از 100 گیگابایت حجم دارند، این حجم برای یک بازی AAA بسیار معقول می‌رسد.

بازی Gotham Knights در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد حالت کوآپ چهارنفره این اثر چیست؟ به نظر شما این حالت با استقبال رو‌به‌رو خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    amin

    مهمان

    میگن کرک نمیشه حالا حالاها چون لحضه اخر قفل دنوو گزاشتن روش درسته؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به amin

      دبیر محتوا

      بله چند روز اخیر و بدون اعلام رسمی، قفل دنوو به بازی اضافه شده است و با این حساب، تنها امپرس می‌تواند آن را کرک کند.