سریال بازی Grounded گراندد
محمد صادق شجاعی

سریال تلویزیونی با اقتباس از بازی Grounded ساخته می‌شود

محمد صادق شجاعی 29 تیر 1401 بدون دیدگاه
331 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، یک اقتباس تلویزیونی بر اساس بازی Grounded (گراندد) ساخته خواهد شد و نویسنده سریال انیمیشنی Star Wars: Clone Wars وظیفه نگارش داستان آن را بر عهده دارد.

کوچک شدن گروهی از جوانان به اندازه یک مورچه و تلاش برای بقا در این دنیای جدید، سناریو نو و تازه‌ای نیست. اما استودیو Obsidian Entertainment تلاش کرده است که تا حد امکان بازی Grounded را متفاوت از فرمول مجموعه Honey, I Shrunk the Kids خلق کند. بازی گراندد داستان گروهی چهارنفره از نوجوانان را روایت می‌کند که به صورت تصادفی خود را در حیاط خلوت به اندازه مورچه کوچک کرده‌اند. در این شرایط آن‌ها با خطر‌های مختلف رو‌به‌رو شده و باید برای بقا تلاش کنند. بازی Grounded قادر است در عین ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده، به دلیل تبدیل شدن حشرات به شکارچیان، تا اندازه‌ای ترسناک ظاهر شود. این اثر در سال 2020 در قالب نسخه دسترسی پیش از موعد ارائه شد و با هر آپدیت به مرور بهبود پیدا کرد. نسخه کامل بازی گراندد در ماه سپتامبر سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

اکنون به نظر می‌رسد موفقیت‌های بازی Grounded تنها به انتشار نسخه کامل آن منجر نخواهد شد. این امر از آن جهت است که بر اساس گزارش‌های اخیر، یک سریال تلویزیونی با اقتباس از بازی گراندد در دست ساخت قرار دارد. در حال حاضر مشخص نیست که داستان سریال Grounded تا چه اندازه با بازی انطباق دارد، اما به احتمال زیاد دارای پیش‌زمینه داستانی مشابهی با محوریت کوچک شدن شخصیت‌های اصلی خواهد بود. با استناد به گفته‌های کارگردان بازی Grounded یعنی آدام برنکه، طرفداران سر‌سخت این اثر در قالب سریال اقتباسی می‌توانند بیش از پیش در دنیای آن کاوش کنند. در سریال گراندد دلایل کوچک شدن شخصیت‌های اصلی و توطئه یک شرکت بررسی خواهد شد.

یکی دیگر از جزئیات ارائه شده در مورد سریال اقتباسی از بازی Grounded، نگارش داستان آن توسط برنت فریدمن، نویسنده سریال انیمیشنی Star Wars: Clone Wars، است. علاوه بر این اعلام شده است که براین گودریچ، کارگردان سینماتیک‌های دو بازی Halo 4 و Halo 5، وظیفه کارگردانی سریال گراندد را بر عهده خواهد داشت. سریال مذکور تنها یکی از چندین سریال و فیلم جدید که با اقتباس از بازی‌های ویدیویی در حال ساخت هستند، محسوب می‌شود. اخیرا اولین تصاویر سریال The Fallout منتشر شده که در قالب آن می‌توانید Super Duper Mart را مشاهده کنید.

سریال بازی Grounded گراندد

سریال اقتباسی Grounded احتمالا دارای سکانس‌های اکشن خواهد بود

این احتمال وجود دارد که سریال اقتباسی از بازی Grounded، در کنار ارائه نگاهی عمیق‌تر به داستان‌های این اثر، حاوی سکانس‌های اکشن و هیجان‌انگیز نیز باشد. به عنوان اثری در سبک بقا که در آن اکثر حشرات شخصیت‌های تحت کنترل بازیکنان را به عنوان طعمه می‌بینند، بازی گراندد در اغلب مواقع شما را مجبور می‌کند که برای زنده ماندن، با حشرات مبارزه کنید. با هر آپدیت فصلی بازی Grounded، مناطق بیشتری برای مبارزه و اکتشاف، سلاح‌های تازه و دشمنان جدید اضافه شده است. با توجه به این که مبارزه یکی از بخش‌های کلیدی بازی مذکور است، طرفداران امیدوار هستند که این ویژگی در سریال اقتباسی بازی Grounded نیز وجود داشته باشد.

تا‌کنون هیچ تاریخی برای زمان پخش سریال گراندد مشخص نشده است. اما با توجه به این که سریال اقتباسی آن به‌تازگی معرفی شده است، به احتمال زیاد باید مدت زیادی منتظر بمانید. بازی Grounded تنها اثر جدید استودیو Obsidian Entertainment نبوده و در کنار آن دو بازی Avowed و The Outer Worlds 2 در حال ساخت هستند. بازی گراندد هم‌اکنون به صورت دسترسی پیش از موعد قابل تجربه بوده و نسخه کامل آن به‌زودی روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد ساخت سریال اقتباسی بازی Grounded چیست؟ آیا این سریال قادر است تجربه‌ای سرگرم‌کننده ارائه دهد یا مثل اکثریت سریال‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی با شکست رو‌به‌رو خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.