دانلود بازی Pillars of Eternity II Deadfire The Forgotten Sanctum برای PC
دانلود بازی Pillars of Eternity II Deadfire The Forgotten Sanctum برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pillars of Eternity II Deadfire The Forgotten Sanctum برای PC n

پارسی گیم 13 بهمن 1397 بدون دیدگاه
8,345 بازدید

دانلود بازی Pillars of Eternity II Deadfire The Forgotten Sanctum برای کامپیوتر

The Forgotten Sanctum سومین بسته الحاقی قابل دانلود برای بازی Pillars of Eternity II: Deadfire است که در تاریخ 13 دسامبر 2018 در قالب به‌روزرسانی شماره چهار، توسط شرکت Paradox Interactive در سبک نقش‌آفرینی به بازار عرضه گردیده است. داستان بازی درست از انتهای قسمت اول، منتشر شده در سال 2015 شروع می‌شود و سعی شده با اتکا به انتخاب‌های بازی‌کننده، پیش برود.

هنگامی که یک جنبش خشونت‌آمیز جزایر Deadfire را با خطر نابودی روبرو کرده، بزرگ‌ترین جادوگران در سرزمین پهناور Eora به کمک Watcher یکی از شخصیت‌های اصلی داستان می‌شتابند تا با همکاری یکدیگر Maura را ردیابی کنند که از عمق یک سیاه‌چاله واقع در جزیره سیاه فرار کرده و سرنوشت دیگر جزایر را تهدید می‌کند. شما در نقش یکی از این جادوگران وارد داستان بازی می‌شوید و در فضایی فانتزی و سحرآمیز و البته بسیار تیره که زیر بار جادویی سیاه رو‌ به تباهی رفته، به‌عنوان یکی از تنها امید‌های باقی‌مانده با مطالعه متن‌های کشف کرده و دقت در گفتگو‌های پیش رو، برای نجات این دنیا تلاش می‌کنید. از نکات جالب در خط داستانی بازی، انتخاب شما است که می‌توانید مقابل شرارت‌های مورا بایستید و یا او را در این طرح کمک کنید، اما در هر دو راه سرنوشت Deadfire کاملاً به رضایت شما خواهد بود. شخصیت ساخته‌شده توسط شما در بازی، با انجام فعالیت‌های اصلی و جانبی می‌تواند نژاد و مهارت‌های خود را بالاتر برده و بیش‌ازپیش در بازی قدرتمند شود.

Pillars of Eternity II Deadfire The Forgotten Sanctum

با وجود این‌که The Forgotten Sanctum به شکل یک بسته الحاقی (DLC) ارائه شده، ولی حس‌و‌حال یک بازی کامل و بی‌نقص را به بازیکنان القا می‌کند. از اصل بازی Pillars of Eternity II Deadfire که در سال 2017 منتشر شد نیز توسط منتقدان بسیار استقبال شد و از وب‌سایت‌های معتبر، میانگین نمراتی تقریباً کامل دریافت کرد. این به‌روزرسانی شامل اضافه شدن امکانات جدید در کشتی‌ها و بخش دریانوردی، پیشرفت و اصلاحات در مأموریت‌ها و ارتقای جلوه‌های صوتی‌ و تصویری بازی می‌گردد. حجم زیاد جزئیات به‌کاررفته در بازی، موسیقی زیبا و گیم‌پلی روان در مقایسه با دیگر بازی‌های این سبک نظیر Torment: Tides of Numenera و Divinity: Original Sin II باعث شده تا طرفداران سبک نقش‌آفرینی کلاسیک، با یکی از بهترین بازی‌های موجود روبرو گردند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista 64-bit or newer
Processor: Intel Core i3-2100T @ 2.50 GHz / AMD Phenom II X3 B73
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 Compatible
Storage: 45 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit or newer
Processor: Intel Core i5-2400 @ 3.10 GHz / AMD Phenom II X6 1100T
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960
Storage: 45 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Pursue a rogue god over land and sea in the sequel to the multi-award-winning RPG Pillars of Eternity. Captain your ship on a dangerous voyage of discovery across the vast unexplored archipelago region of the Deadfire. Bend the world to your will, as you explore the depths of infinite possibilities, including detailed character customization, total freedom of exploration, and more meaningful choices at every turn.

The Forgotten Sanctum DLC:

When a violent tremor shatters the islands of the Deadfire, the greatest wizards in Eora seek out the aid of the Watcher. The archmage Maura has vanished into the depths of a newly opened dungeon located in the Black Isles and threatens to awaken what lies forgotten there. Follow Maura’s trail and determine the fate of one of the Deadfire Archipelago’s most closely-held secrets.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 27.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.