پارسی گیم

دانلود بازی The Outer Worlds Peril on Gorgon برای PC

پارسی گیم 23 شهریور 1399 4 دیدگاه
5,437 بازدید

دانلود بازی The Outer Worlds Peril on Gorgon برای کامپیوتر

دنیای بازی The Outer Worlds بسیار پیچیده و عجیب است. هزاران سیاره موجود در این بازی یک خط داستانی بی‌انتها را ایجاد کرده‌اند که تحسین منتقدان و طرفداران بازی‌های ویدیویی را برانگیخته است. استودیو Obsidian Entertainemnt برای اولین بار یک اثر نقش‌آفرینی با انتخاب‌های بی‌نهایت را تولید کرده است؛ کافی است شخصیت خود را بسازید و آنگاه با کمترین امکانات پا به دنیای بزرگ و گسترده بازی بگذارید و رازهای پنهان آن را کشف کنید. به‌تازگی بسته الحاقی تازه‌ای به نام The Outer Worlds Peril On Gorgon منتشرشده است که محتوای خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و اجازه ادامه ماجراجویی هیجان‌انگیز شمارا به بهترین نوع می‌دهد.

داستان بازی Outer Wilds از زمانی شروع می‌شود که یک سفینه فضایی باهدف اکتشاف به آن‌سوی کهکشان فرستاده می‌شود. برنامه به هم می‌خورد و شما پس از 10 سال خواب، بیدار می‌شوید و خود را در موقعیت بسیار عجیب و ترسناکی مشاهده می‌کنید. اینجاست که باید با تجهیزات کم، شروع به اکتشاف کنید و رازهای پنهان این سیاره‌ها را کشف کنید. دنیای بازی را با فکر و استراتژی مناسب خواهید ساخت و انواع آیتم‌های مختلف برای سرگرم شدن شما وجود دارد. بسته الحاقی The Outer Worlds Peril On Gorgon اولین محتوای داستانی جانبی بازی است که شمارا به یک سیارک دورافتاده می‌برد و به‌یک‌باره اتفاق عجیبی می‌افتد. پیامی از فردی دستتان می‌رسد و شستتان خبردار می‌شود که این فرد به دنبال نابودی سیارک است و باید جلوی او را بگیرید. سطح سیارک با انواع جانورها و آیتم‌های مختلف پوشیده شده است که تجربه‌ای جدید و نو را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شروع داستان بازی The Outer Worlds Peril On Gorgon با یک پرونده مرموز دیگر همراه است و مانند مراحل قبلی، نیاز به پیدا کردن سرنخ‌ها و در آخر کشف راز سیارک هستید. استودیو طوری این محتوای اضافی را تولید کرده است که با داستان اصلی بازی همخوانی داشته باشد و اگر اولین بار است که وارد بازی می‌شوید، هیچ تفاوتی میان داستان این DLC با بقیه بازی حس نخواهید کرد. سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی جدیدی به بازی اضافه‌شده است که لذت گشتن در محیط گسترده بازی را دوچندان می‌کنند. یکی دیگر از تغییرات، افزایش ماکسیمم سطح شخصیت به 33 است که جای پیشرفت را برای شما باز می‌کند. نیازی به تمام کردن مراحل داستانی برای ورود به این بسته الحاقی ندارید و هر زمان که بخواهید، مجاز به ورود به آن خواهید بود. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fallout 4 و Surviving Mars را تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Outer Worlds Peril on Gorgon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (SP1) 64bit
CPU: Intel Core i3-3225 or AMD Phenom II X6 1100T
RAM: 4 GB RAM
GPU: Nvidia GTX 650 Ti or AMD HD 7850
HDD Space: 40GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64bit
CPU: Intel Core i7-7700K or Ryzen 5 1600
RAM: 8 GB RAM
GPU: GeForce GTX 1060 6GB or Radeon RX 470
HDD Space: 40GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Outer Worlds will be available on Steam one year after launch on other exclusive digital PC platforms. The Outer Worlds is a new single-player first-person sci-fi RPG from Obsidian Entertainment and Private Division. Lost in transit while on a colonist ship bound for the furthest edge of the galaxy, you awake decades later only to find yourself in the midst of a deep conspiracy threatening to destroy the Halcyon colony. As you explore the furthest reaches of space and encounter various factions, all vying for power, the character you decide to become will determine how this player-driven story unfolds. In the corporate equation for the colony, you are the unplanned variable.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 34.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    A

    مهمان

    سلام بازی کرک شده و کامل هست ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به A

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام من نسخه اصلی خود بازی رو تموم کردم الان اینو دانلود کنم باید به اون اضافه کنم یا اینکه ی بازی جدا حساب میشه این ؟ بعد اینه روی ویندوز 10 ورژن 2004 میاره دیگه ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amir

      پشتیبانی

      سلام
      این بازی اصلی و dlc است
      اجرا میشود