the outer worlds
یحیی رحیمی

داستان بازی The Outer Worlds دارای دو راه جداگانه است؛ تصمیم آخر داستان با شماست

یحیی رحیمی 12 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,019 بازدید

بازی The Outer Worlds از دسته بازی هایی بود که در کنفرانس E3 مایکروسافت نیز ویدیویی از آن مشاهده کردیم. این بازی یک نقش آفرینی جالب است که توسط استودیو Obsidian Entertainment ساخته شده است و ما را به آینده دور می برد و زمانی است که آدم فضایی ها به کره زمین حمله کرده اند و دنیا پر از کلونی های مختلف است و بازیکن باید کنترل یک سفینه فضایی را در دست بگیرد و به جنگ آدم فضایی ها برود.

اخیرا گفته شده است که داستان The Outer Worlds دارای دو مسیر کاملا جداگانه است این بازیکن است که تصمیم می گیرد کدام مسیر را پیش ببرد و پایان داستان نیز بستگی به تصمیمات گرفته شده دارد. پایان های متعددی در نظر گرفته شده اند اما دو پایان اصلی وجود دارد که همگی بر اساس تصمیمات گرفته شده پیش می روند و تقریبا پایان بازی برای هر فردی متفاوت خواهد بود.

دستیار کارگردان بازی به نام Leonard Boyarsky در این زمینه گفته است که این انتخاب به شما داده می شود تا یا با گروه Phineas هم دست شوید یا The Board و این باعث می شود که شما دو راه کاملا جداگانه پیش روی خود داشته باشید. البته تفاوت زیادی با هم دیگر ندارند اما در نهایت تصویر کلی از بازی تغییر پیدا خواهد کرد. او در این مورد گفت:

خب تعدادی پایان وجود دارند. من تمام آن‌ها را گرد هم نیاورده ام اما باید بگویم که تفاوت زیادی بین آن‌ها وجود دارد. در پایان به شما نشان داده خواهد شد که چگونه تصمیات شما روی این موقعیت تاثیر گذاشته است. در این میان با دشمنانی که با آن‌ها جنگیده اید روبه رو خواهید شید و همچنین مناطقی که به آن سفر کرده اید نیز بار دیگر نشان داده می شوند و آنگاه درک خواهید کرد که آینده کلونی چطور به تصمیمات شما بستگی داشته است.

هر تصمیمی که در بازی گرفته باشید، در آخر خود را نشان خواهد داد و حتی تصمیمات بسیار کوچک که هیچ اهمیتی به آن نداده اید نیز جزو همین مسائل حساب می شوند. قرار است که The Outer Worlds در تاریخ 25 اکتبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه شخصی عرضه شود. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.