نسخه کامل بازی Grounded استودیو Obsidian
محمد صادق شجاعی

نسخه کامل بازی Grounded به‌زودی منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 24 خرداد 1401 بدون دیدگاه
279 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در بخشی از رویداد ایکس باکس و بتسدا، استودیو Obsidian اعلام کرد که نسخه کامل بازی Grounded در ماه سپتامبر سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

در سال 2020، نسخه دسترسی پیش از موعد بازی Grounded، محصول جدید استودیو Obsidian، روی پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشر شد. در این مدت بیش از 10 میلیون نفر اقدام به تجربه این اثر کرده‌اند. بازی Grounded یک اثر در سبک بقا محسوب شده و از زاویه دید اول شخص و سوم شخص روایت می‌شود. علاوه بر امکان تجربه به صورت تک‌نفره، می‌توانید بازی مذکو را به صورت چند‌نفره انجام دهید.

در این اثر که در دهه 1990 جریان دارد، شخصیت‌های تحت کنترل بازیکنان به اندازه یک مورچه کوچک شده و باید برای بقا در یک حیاط خلوت تلاش کنند. در بازی Grounded نوشیدن آب و غذا خوردن اهمیت داشته و گرسنگی و کمبود آب موجب کاهش سطح سلامتی شخصیت شما می‌شود. محیط این اثر پر از موجودات مختلف از جمله عنکبوت‌، زنبور‌ها و کفش‌دوزک است که هر یک نقش خاصی را ایفا می‌کنند.

با پیشروی در بازی Grounded به مناطق جدیدی از حیات خلوت دسترسی خواهید داشت، سطح دشواری به مرور افزایش یافته و دشمنان خطرناک‌تری معرفی خواهند شد. در طول اثر مذکور با جمع‌آوری منابع مختلف باید یک پایگاه ایجاد کنید تا از خود در مقابل هجوم حشرات، به خصوص در شب، حفاظت کنید. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از منابع، مواردی از جمله ابزار، تله‌ها و اسلحه‌هایی مثل تبر، نیزه و تیر و کمان بسازید و از آن‌ها برای نابود کردن دشمنان استفاده کنید. در این بین باید Stamina شخصیت خود را نیز زیر نظر داشته باشید و از خسته شدن آن جلوگیری کنید.

نسخه کامل بازی Grounded استودیو Obsidian

Mantis باس جدید بازی Grounded است

پس از حدود دو سال، استودیو Obsidian اعلام کرده است که در ماه سپتامبر (10 شهریور تا 8 مهر) نسخه کامل بازی Grounded روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد؛ علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را در ازای پرداخت مبلغ 40 دلار خریداری کنند. در زمان انتشار، بازی مذکور به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهد شد و مشترکین این سرویس می‌توانند بدون صرف هزینه اضافه آن را تجربه کنند.

نسخه کامل بازی Grounded شامل تمامی 12 آپدیت منتشر شده برای نسخه دسترسی پیش از موعد خواهد بود. در این نسخه می‌توانید داستان بازی مذکور را به طور کامل تجربه کنید، اسرار پشت کوچک شدن شخصیت‌ها را کشف کنید، متوجه شوید که کاراکتر‌ها چگونه وارد حیات خلوت شده‌اند و دانشمند دیوانه‌ای که تمام این اتفاقات را رقم زده، پیدا کنید.

در نسخه کامل بازی Grounded که به عنوان نسخه 1.0 شناخته می‌شود، بخش کاملا جدیدی از دنیای این اثر به نام حیاط بالایی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این بخش جدید شامل مناطق مختلفی برای کاوش بوده و می‌توانید به زره و سلاح تازه دست پیدا کنید. همچنین اسرار و راز‌های خاصی در این بخش وجود دارد. Mantis که بازیکنان به طور مداوم خواستار اضافه شدن آن هستند، بالاخره راه خود را به بازی Grounded پیدا کرده و به عنوان باس جدید سد راه شما خواهد شد.

نظر شما در مورد انتشار نسخه کامل بازی Grounded چیست؟ به نظر شما تعداد بیشتری از کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت از این اثر استقبال خواهند کرد؟ آیا تا‌کنون اثر مذکور را انجام داده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Xbox Wire

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.