God-of-War-Ragnarok
یحیی رحیمی

اولین نگاه به 9 سرزمین بازی God of War Ragnarok

یحیی رحیمی 20 تیر 1401 بدون دیدگاه
4,050 بازدید

سازندگان بازی God of War Ragnarok با انتشار ویدیو کاملی به تشریح آیتم‌های کالکتور ادیشن و Jotnar پرداختند. نقشه‌ای که داخل این ادیشن قرار دارد ما را با 9‌ سرزمین موجود در بازی آشنا می‌کند و در این مطلب، نگاهی به جزئیات این نقشه می‌اندازیم که پر از رازهای جالب از باس‌ها و دشمنانی است که قرار است با آنها مواجه شویم. همراه پارسی گیم باشید.

بازی گاد آو وار که در سال 2018 منتشر شد از وجود 9 سرزمین یا قلمرو خبر داد؛ اما تنها قادر به بازدید تعدادی از آنها بودیم. این مناطق شامل آلفهایم، هل‌هایم، یوتون‌هایم، موسپل‌هایم، نیفل‌هایم و البته میدگارد بود. سه منطقه شامل واناهایم، اسوارتالف‌هایم و آسگارد از دسترس خارج بودند و سفر به این مناطق امکان‌پذیر نبود. دنباله بازی که قرار است پایان ماجرای کریتوس در نورس باشد؛ سفری مهیج به قلمروهای ممنوعه و به خصوص آسگارد خواهد داشت.

9 سرزمین God of War Ragnarok

ادیشن Jotnar بازی God of War Ragnarok همراه با آیتم‌های مختلفی از جمله یک کتاب با جلدسخت و یک نقشه پارچه‌ای بود. این نقشه تمامی 9 قلمرو بازی را برای اولین بار نمایش می‌دهد و همچنین سرنخ‌هایی از مناطق جدید و دشمنانی که با آنها سر و کار داریم در اختیار ما قرار می‌دهد. هر بخش از نقشه، رازهایی از بازی را فاش می‌کند که البته چشم تیزبین نیاز دارد و فردی که با افسانه‌های نورس و اسطوره‌های اسکاندیناوی آشنا باشد.

9 سرزمین بازی God of War Ragnarok

برای شروع کافی است به بیفراست دقت کنید. بیفراست پل رنگین‌کمانی است سرزمین خدایان (آسگارد) را به سرزمین آدمیان یعنی میدگارد وصل می‌کند. مهم‌تر از همه، موجود آتشینی است که در موسپل‌هایم دیده می‌شود. بسیاری باور دارند که او همان سورت (Surtr) است. سورت در واقع فرمانروای سرزمین آتش موسپل‌هایم است که در نبرد نهایی یا همان رگناروک نقشی اساسی دارد و سرانجام تمام 9 جهان موجود را به آتش می‌کشد. به نظر می‌رسد که او یکی از باس‌های بازی God of War Ragnarok است.

کوری بارلوگ به‌تازگی گفته است که ثور، تنها باس‌فایت مهم بازی نیست و این نشان می‌دهد که با اساطیر مشهور دنیای نورس مبارزه خواهیم کرد. نکته بعدی در مورد اژدهای نیدهاگ است که در وسط نقشه دیده می‌شود. او در اصل یکی از افعی‌های نیفل‌هایم است که درخت عظیم‌الجثه ایگدراسیل را می‌جود. گفته می‌شود که در رگناروک، سورت این درخت را به آتش می‌کشد و بار دیگر می‌بینیم که سورت، فردی مهمی در بازی خواهد بود.

نقشه بازی God of War Ragnarok

جزئیات نقشه گاد آو وار رگناروک

نکته دیگر 9 سرزمین بازی God of War Ragnarok نیز Noatun همان کلبه کنار دریا در واناهایم است که وانیر یا همان گروه خدایان آنجا جلسات خود را برگزار می‌کردند. نام دنیای واناهایم از این خدایان گرفته شده و فریا نیز یکی از وانیرها است. نکته دیگر آن نوشته‌ای است که در قسمت بالا و چپ نقشه بازی وجود دارد. فهم آن نیز می‌تواند سرنخ مهمی از داستان بازی در اختیار ما قرار دهد. ترجمه فارسی آن متن به شرح زیر است:

برای بروک و سیندری و بلندپروازی‌ آنها برای بدل شدن به بزرگ‌ترین آهنگران دنیا که تمرینشان در منطقه کوچکشان تنها آغاز ماجرای سفر آنها بود. واضح است که آنها عجایبی همانند دروپنیر (حلقه اودین) را خلق کردند؛ اما نبوغ واقعی نیازمند آموزش زیاد است. آنها به کاوش در تمام 9 سرزمین و همچنین فضای میان درخت عظیم، ایگدراسیل پرداختند و به بهبود مخلوقات خود با چکش میولنیر و تبر لویاتان ادامه دادند. هیچ‌کس جز خدایان نتوانسته‌اند چنین جغرافیای عجیبی را ترسیم کنند؛ اما میان انسان‌های فانی، تعداد کمی می‌توانند به مهارت برادران هولدرا که توانایی عبور از قلمروها و حتی سرزمین اودین ،پدر همگان را دارند ببالند.

آنچه در مورد نیلف‌هایم هم به چشم می‌آید با نسخه اول God of War تفاوت دارد. به نظر می‌رسد که این منطقه حال و هوای برفی و زمستانی‌تر پیدا کرده و به آنچه انتظار داشتیم نزدیک شده است. یکی از جزئیات نقشه نیز وجود راتاتوسکر، سنجابی است که وظیفه او، انتقال پیام دشمنی است. احتمالاً این سنجاب فضول و همچنین درخت ایگدراسیل، نقش مهمی در داستان God of War Ragnarok داشته باشند. در پایان اژدهایی در بالای آسگارد دیده می‌شود که به نظر همان لینورمر باشد.

منبع:‌ TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.