نسخه های بازی God of War Ragnarok گاد اف وار رگناروک
محمد صادق شجاعی

محتویات نسخه های بازی God of War Ragnarok مشخص شد

محمد صادق شجاعی 16 تیر 1401 بدون دیدگاه
854 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی و استودیو Santa Monica در کنار اعلام تاریخ انتشار بازی گاد اف وار رگناروک، آیتم‌های موجود و محتویات نسخه های بازی God of War Ragnarok را معرفی کردند.

پس از مدت‌ها انتظار، شرکت سونی و استودیو سانتا مونیکا تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok را به صورت دقیق مشخص کردند. بر این اساس علاقه‌مندان و طرفداران سری God of War قادر خواهند بود در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) بازی گاد اف وار رگناروک را تجربه کنند. سازندگان این اثر، در کنار نسخه استاندارد، سه نسخه ویژه در نظر گرفته‌اند که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند.

نسخه های بازی God of War Ragnarok گاد اف وار رگناروک

نسخه Launch بازی God of War Ragnarok

از آن جایی که بازی God of War Ragnarok یکی از مورد انتظار‌ترین آثار سال جاری محسوب می‌شود، شرکت سونی این امکان را فراهم کرده که در چند روز آینده اقدام به پیش‌خرید آن کنید. به این واسطه از ساعت 18:30 روز 24 تیر (15 جولای) امکان پیش‌خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. در صورتی که نسخه استاندارد بازی گاد اف وار رگناروک را پیش‌خرید کنید، دو آیتم درون بازی به نام‌های Kratos Risen Snow Armor و Atreus Risen Snow Tunic در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با پیش‌خرید نسخه فیزیکی، کد مربوط به آیتم‌های ذکر شده را به دست خواهید آورد. در مقابل، پیش‌خرید نسخه دیجیتال موجب می‌شود که هر دو آیتم به حساب کاربری پلی استیشن شما اضافه شوند. نسخه استاندارد بازی God of War Ragnarok در ازای پرداخت مبالغ 60 دلار و 70 دلار به ترتیب روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل خرید است. لازم به ذکر بوده که اگر بخواهید نسخه PS4 را به PS5 ارتقا دهید، لازم است مبلغ 10 دلار پرداخت کنید.

نسخه های بازی God of War Ragnarok گاد اف وار رگناروک

نسخه Digital Deluxe بازی God of War Ragnarok

نسخه Digital Deluxe بازی God of War Ragnarok در کنار آیتم‌های درون بازی مختلف خود، دارای موارد اضافه‌ای است که بدون شک برای طرفداران سری God of War جذاب خواهند بود. در طول داستان بازی گاد اف وار رگناروک، تمامی آیتم‌های درون بازی در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت. همچنین با خرید نسخه Digital Deluxe می‌توانید روی هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 از تجربه بازی God of War Ragnarok لذت ببرید و نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای ارتقا به نسل نهم نیست. قیمت این نسخه اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که در ازای پرداخت مبلغ 80 دلار قادر به خرید آن باشید. محتویات نسخه دیجیتال دیلاکس بازی گاد اف وار رگناروک به شرح زیر است:

  1. Kratos Darkdale Armor
  2. Atreus Darkdale Attire
  3. Darkdale Blades Handles برای Blades of Chaos
  4. Darkdale Axe Grip برای Leviathan Axe
  5. آلبوم موسیقی دیجیتال
  6. آرت بوک
  7. ست آواتار
  8. تم پلی استیشن 4

نسخه های بازی God of War Ragnarok گاد اف وار رگناروک

نسخه Collector بازی God of War Ragnarok

با این وجود که قیمت نسخه Collector بازی God of War Ragnarok اعلام نشده، اما پیش‌بینی می‌شود که حتی با وجود قیمت بالا، با فرا رسیدن زمان پیش‌خرید آن، خیلی زود موجودی به پایان برسد. اولین آیتمی که با خرید نسخه کالکتور بازی گاد اف وار به دست می‌آورید، جعبه خاص و زیبای آن است. این جعبه بر اساس معبد Knowledge Keeper که در بازی God of War وجود دارد، طراحی شده است. خریداران نسخه Collector بازی God of War Ragnarok به نسخه دیجیتال این اثر دسترسی داشته که روی هر دو کنسول PS4 و PS5 قابل اجرا است. هرچند عدم وجود نسخه فیزیکی بازی گاد اف وار رگناروک موجب ناامیدی تعدادی از بازیکنان خواهد شد. این امر از آن جهت بوده که نسخه کالکتور حاوی استیل بوک بازی God of War Ragnarok که تصویری از یک گرگ و یک خرس روی آن نقش بسته، است. در کنار آیتم‌های دیجیتالی نسخه Digital Deluxe و نسخه دیجیتال بازی، تمامی مواردی که با خرید نسخه Collector بازی God of War Ragnarok به آن‌ها دست پیدا می‌کنید، به شرح زیر است:

  1.  پتک ثور به نامMjolnir با اندازه 40 سانتی متر
  2. مجسمه‌های چوبی Vanir Twins با اندازه پنج سانتی متر
  3. تاس‌های Dwarven
  4. استیل بوک

نسخه های بازی God of War Ragnarok گاد اف وار رگناروک

نسخه Jotnar بازی God of War Ragnarok

شرکت سونی و استودیو سانتا مونیکا برای طرفداران سر‌سخت سری God of War نسخه ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند که بدون شک قیمت بالایی خواهد داشت. نسخه Jotnar بازی God of War Ragnarok نه تنها شامل آیتم‌های نسخه Collector و Digital Deluxe می‌شود، بلکه موارد فوق‌العاده دیگری را در خود جای داده که هر بازیکنی را به وجد می‌آورند. به جز مواردی از جمله محتوا‌های دیجتال، پتک ثور به نامMjolnir، مجسمه‌های چوبی Vanir Twins و کد دانلود نسخه دیجیتال بازی گاد اف وار رگناروک، با خرید نسخه یوتنار به موارد زیر دست پیدا می‌کنید:

  1. صفحه وینیل 7 اینچی حاوی موسیقی متن بازی که توسط بر مک‌کرری ساخته شده است
  2. ست پین‌های شاهین، خرس و گرگ
  3. حلقه Legendary Draupnir
  4. تاس‌های Brok
  5. نقشه پارچه‌ای Yggdrasil

در زیر می‌توانید آنباکس نسخه‌های Collector و Jotnar بازی God of War Ragnarok توسط رایان هرست (بازیگر نقش ثور) و رافائل گراسیتی (کارگردان هنری) را مشاهده کنید:

بازی God of War Ragnarok دنباله بازی God of War که در سال 2018 منتشر شد، محسوب می‌شود. در این اثر باری دیگر با کریتوس و پسرش یعنی آترئوس همراه شده و در اساطیر نورس ماجرا‌های مختلفی را پشت سر خواهیم گذاشت. سن آترئوس در بازی گاد اف وار رگناروگ بالا رفته و سهم بیشتری در داستان دارد. همان‌طور که از نام بازی God of War Ragnarok مشخص است، در این اثر پایان جهان و فرجام خدایان به نمایش گذاشته خواهد شد.

نظر شما در مورد محتویات نسخه های بازی God of War Ragnarok چیست؟ کدام‌یک از نسخه های ویژه این اثر نظر شما را جلب کرده‌اند؟ آیا بازی گاد اف وار رگناروک قادر خواهد بود موفقیت‌های اثر قبلی را تکرار کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.