God-of-War-Ragnarok
یحیی رحیمی

دنباله God of War Ragnarok ساخته نمی‌شود؛ پایان ماجراجویی در نورس

یحیی رحیمی 20 شهریور 1400 1 دیدگاه
1,458 بازدید

سونی در پلی استیشن شوکیس امسال از گیم پلی بازی God of War Ragnarok رونمایی کرد و شخصیت‌های آشنا و مکان‌های جدید را به طرفداران بازی نشان داد. استودیو Santa Monica اذعان کرده که دنباله گاد آو وار، جهان وسیع‌تری نسبت به نسخه اول دارد و مکان‌های بیشتری را خواهیم دید؛ اما این آخرین ماجراجویی کریتوس و آتریوس در دنیای نورس باستان خواهد بود. طرفداران بازی، انتظار انتشار یک سه‌گانه را داشتند و این اتفاق رخ نخواهد داد.

تیم توسعه‌دهندگان بازی Ragnarok پس از اتمام پلی استیشن شوکیس، به سؤالات مختلفی جواب دادند و تریلر معرفی بازی را موشکافی کردند. مهم‌ترین نکته، عدم ساخت یک سه‌گانه بود و قرار نیست که روند قبلی در افسانه‌های یونان تکرار شود. البته از داستان بازی هم مشخص است که ساخت سه‌گانه گاد آو وار در دنیای نورس غیرممکن است، زیرا که کریتوس به آسگارد سفر می‌کند که آخرین جهان از دنیای افسانه‌ای نورس است.

کارگردان بازی، هنگام صحبت در مورد نسخه جدید، واژه‌های خاصی مانند:‌ «حماسه نورس» را به کار برده و هیچ اطلاعاتی در مورد آینده این مجموعه منتشر نکرده است. مشخص نیست آیا شخصیت‌هایی از بازی جدید، در عناوین بعدی حضور پیدا می‌کنند، یا اینکه دنباله بازی ساخته خواهد شد. God of War Ragnarok ممکن است آخرین گاد آو واری باشد که در نسل نهم دریافت می‌کنیم و سخت است به ساخت نسخه بعدی بازی فکر کنیم.

تریلر معرفی بازی، اطلاعات زیادی در مورد فضا و گیم پلی در اختیار ما قرار دارد. کریتوس و آتریوس به ماجراجویی خود ادامه خواهند داد و هدف آنها، رسیدن به آسگارد و سلاخی دشمنانی است که به خون آنها تشنه‌اند. فریا و ثور، دو دشمن اصلی بازی هستند که نبرد با آنها کار بسیار سختی خواهد بود. علاوه بر باس‌های بزرگ، دشمنان جدید هم اضافه‌شده‌اند که دارای هوش مصنوعی قوی‌تری هستند و به‌سادگی از پا درنمی‌آیند. می‌توانید برای آشنایی با فضای بازی، نگاهی به تریلر معرفی بیندازید.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد داستان بازی God of War Ragnarok نداریم، اما می‌دانیم که ثور، نقش اساسی در بازی ایفا می‌کند. اخیراً طراحی این شخصیت با انتقادات گسترده مواجه شده و بسیاری چهره واقعی این خدای اسکاندیناوی را نمی‌پسندند. فیلم‌های هالیوودی، شخصیت ثور را به‌عنوان یک جوان قدبلند با بدنی تراشیده نشان می‌دهند و به نظر می‌رسد که چهره واقعی وی، با آنچه دیده‌ایم تفاوت دارد. توسعه‌دهندگان گاد آو وار، ترجیح داده‌اند تا چهره‌ای واقعی از ثور نشان دهند.

اولین نگاه به God of War Ragnarok

شایعاتی در مورد مرگ کریتوس در God of War Ragnarok منتشرشده و ازآنجایی‌که پایان ماجراجویی در دنیای نورس را خواهیم دید، احتمال آن وجود دارد که کریتوس از بازی حذف شود و آتریوس، به‌عنوان شخصیت اصلی بازی بعدی انتخاب شود. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Eh gamer

    مهمان

    با عرض سلام خدمت شما .
    اگر بخوان کریتوس رو حذف کنن باید بتونن آتریوس رو جوری در این بازی شخصیتش رو پرورش و جلوه بدن که انگیزه ای برای ما گیمر ها ایجاد بشه که نسخه های احتمالی بعدی این فراچایز رو هم تجربه کنیم . میشه گفت مرگ کریتوس ممکنه سطح کیفیتی بازی رو از لحاظ داستانی و جذابیتی پایین بیاره . چون کریتوس شخصیتی بسیار غنی هست و خیلی از گیمر ها با این شخصیت ارتباط عمیقی برقرار کردن و سخته بخوان این شخصیت رو کنار بزارن .خودم شخصا تو مخیله ام نمیگنجه که دیگه نتونم کریتوس کبیر رو بعد از این بازی ببینم . مخصوصا بعد از افزایش جذابیت این شخصیت در نسخه چهارم بازی که تغییرات اساسی و مفیدی که در خلق و خو و شخصیتش ایجاد شد . امیدوارم که اقای بارلوگ و تیم با استعدادشون تصمیمات خوبی رو بگیرن تا دل ما رو شاد کنن .

    پاسخ دهید