God-of-War
یحیی رحیمی

ساخت تمام بازی God of War Ragnarok بر عهده سانتا مونیکا نیست

یحیی رحیمی 29 مرداد 1401 بدون دیدگاه
297 بازدید

استودیو Valkyrie Entertainment به‌عنوان همکار استودیو سانتا مونیکا، تولید بخش مهمی از بازی God of War Ragnarok را بر عهده داشته است و سهم بیشتری نسبت به بازی قبل دارد. چیزی تا انتشار بازی باقی نمانده است و هنوز بخش مهمی از محتوای بازی و اطلاعات پیرامون آن گنگ مانده است. طراح سه‌بعدی بازی از استودیو والکری اینترتینمنت، جزئیات تازه‌ای از بازی گاد آو وار رگناروک منتشر کرده است.

استودیو والکری به‌تازگی وارد فهرست استودیوهای پلی استیشن شده است. آن‌ها گروهی از توسعه‌دهندگان شاغل در شهر سیاتل آمریکا هستند و به پشتیبانی از بازی‌های محبوب مانند لیگ آو لجندز و هیلو می‌پردازند. بازی God of War نیز با کمک جزئی این گروه ساخته شد و حال طبق آخرین اخبار بازی، سهم آن‌ها در ساخت بازی God of War Ragnarok افزایش یافته است. گفتنی است این استودیو مسئول ساخت بخش پایان بازی گاد آو وار بودند و فیبمول‌وینتر را به 9 سرزمین بازی کشاندند. این استودیو سهم بیشتری در بازی جدید دریافت کرده و سانتا مونیکا، تنها گروهی نیست که روی بازی کار می‌کند.

طبق گفته طراح سه‌بعدی بازی، استودیو والکری مسئول توسعه فیمبول‌وینتر یا زمستان قبل از رگناروگ است. این زمستان که سه سال طول می‌کشد؛ هشدار مهم برای آخرالزمان و شروع رگناروگ است. این رویداد عظیم به معنی زنده شدن ایزدان و نابودی جهان است. اگر وقایع پایان بازی گاد آو وار را به یاد داشته باشید؛ می‌دانید که زمستان سخت شروع می‌شود و رگناروک حتمی است. رویدادی که بدون شک به معنی جنگ کریتوس با تک‌تک ایزدان اسکاندیناوی و حتی اودین، پدر همگان است.

استودیو God of War Ragnarok

سازندگان God of War Ragnarok

طبق صفحه لینکداین یکی از کارمندان استودیو Valkyrie Entertainment، توسعه بخش مهمی از بازی God of War Ragnarok به این افراد سپرده شده است. آن‌ها مراحل مختلفی را برای بازی می‌سازند و سانتا مونیکا دیگر تنها استودیو اصلی توسعه‌دهنده نیست. مشخص نیست که این استودیو چه حجمی از بازی را تولید می‌کند؛ اما سهم آن‌ها بیشتر از بازی قبلی است. به نظر می‌رسد که بخشی از دلیل تأخیر بازی گاد وار رگناروک نیز همکاری میان این دو استودیو باشد یا حتی پس از تأخیر، سهم استودیو برای توسعه زودهنگام افزایش یافته باشد.

گاد آو وار رگناروک بدون شک یکی از مهم‌ترین بازی‌های امسال است که حتی مدیر ایکس باکس نیز هیجان خود نسبت به عرضه بازی را بروز داد. بسیاری از طرفداران منتظر پخش تریلر گیم پلی هستند و سونی فعلاً برنامه‌ای برای این کار ندارد. سانتا مونیکا هفته گذشته، خلاصه داستان God of War را منتشر کرد و بازی‌کنان را برای ادامه‌ی ماجرای کریتوس و آتریوس تهییج کرد.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.