بازی الن ویک 2
یحیی رحیمی

سم لیک داستان بازی Alan Wake 2 را هیولا خطاب کرد

یحیی رحیمی 19 تیر 1401 بدون دیدگاه
250 بازدید

استودیو رمدی به طور فعال در حال ساخت بازی Alan Wake 2 است و فرایند تولید و توسعه با سرعت مناسبی در حال پیشرفت است. این استودیو هنوز آماده نمایش گیم پلی الن ویک 2 نیست؛ اما هر از گاهی، خبرهای کوتاهی از آن منتشر می‌کند. سم لیک، کارگردان و نویسنده ارشد بازی، داستان Alan Wake 2 را به یک هیولا تشبیه کرده و از لحاظ وسعت آن را ستوده است. استودیو همچنین کار با تیم بزرگی از بازیگران در جلسات موشن کپچر را تائید کرد.

به گزارش پارسی گیم، سم لیک، کارگردان و نویسنده بازی الن ویک 2 تصویر تازه‌ای در کنار کلی مورفی، نویسنده و همکارش منتشر کرده است. سم لیک نوشته است که برای داستان Alan Wake 2 صفحات متعددی را نوشته‌اند که تابه‌حال برای آن‌ها سابقه نداشته و داستان بازی از این لحاظ به‌مثابه یک «هیولا» است. کارگردان بازی این اثر را یک هیولا عظیم نامیده که بزرگ‌ترین اثر تاریخ استودیو رمدی تابه‌حال است. این اولین بار است که سم لیک به طور رسمی در مورد ابعاد و وسعت بازی حرف می‌زند.

خالق الن ویک مدتی پیش در مورد بازی جدید اظهارنظر کرد و آن را «یک ژانر نو» نامید و رمدی قرار است بیشتر و بیشتر به جنبه‌های ترس و وحشت در ویدیوگیم ورود کند. این گفته با توصیف «هیولا» همخوانی دارد و به نظر می‌رسد که با اثری ژانرشکن و انقلابی روبه‌رو هستیم که می‌تواند استانداردهای ژانر ترس و وحشت را برای همیشه تغییر دهد. همان‌طور که در تصویر مشخص است، با یکی از پیچیده‌ترین داستان‌ها در بازی‌های ویدیویی روبه‌رو هستیم.

داستان Alan Wak 2

داستان بازی Alan Wake 2

کلی مورفی به شوخی افزود که آن‌ها از «متد کیتار» برای نوشتن داستان استفاده کرده‌اند. کیتار یک ساز الکتریکی است که ترکیب کیبورد و گیتار است و اگر نحوه به دست گرفتن کیبورد در تصویر توسط سم لیک را مشاهده کنید، منظور نویسنده بازی را خواهید فهمید. تیم نویسندگان با سرعت زیادی در حال نگارش داستان Alan Wake 2 هستند و متن فراتر از حد انتظار است. در عین حال، جلسات فیلم‌برداری و ضبط صدا نیز شروع شده و سم لیک پس از تعطیلات تابستانی کوتاه، کار روی بازی را باقوت ادامه خواهد داد.

سم لیک Alan Wake 2

ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی مدتی پیش در مورد بازی الن ویک 2 گفت:‌ «کار بسیار زیادی باقی مانده؛ اما بازی از جهات مختلفی در شرف تکمیل است». مدیرعامل همچنین گفت که تولید بازی با تمام قوا شروع شده و انتشار بازی در سال 2023 حتمی است. سم لیک نیز مدتی پیش تائید کرد که بخش اعظم بازی قابل‌اجرا است و می‌توان آن را تجربه کرد. البته آن‌ها هنوز آماده نمایش بازی نیستند و ترجیح می‌دهند تا زمانی که باید صرف تهیه تریلر گیم پلی بکنند را صرف ساخت بازی کنند.

در خبر دیگری، سریال تلویزیونی Alan Wake در دست ساخت است که هنوز زمان بسیار زیادی تا پخش آن باقی مانده است.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.